וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תערער על עונשו של שטרית

לי בוץ

12.8.2007 / 14:20

המגן, שהורחק נגד קולומה, ספג השעייה ל-3 משחקים מאירופה. עדיין קיימים פערים בין הקבוצה לבין סיידו, שלא ינחת בישראל במועד המתוכנן

מכבי תל אביב תערער על עונשו של אורי שטרית, שהורחק משלושה משחקים באירופה בפני אופ"א. כזכור, ספג המגן השמאלי כרטיד אדום במשחק הגומלין נגד סנטה קולומה. אופ"א החליטה על ההשעייה וכעת, הצהובים יוצאים למלחמה.

הבלם הפצוע, מילאן מרטינוביץ', עבר היום (ראשון) בדיקה בבית חולים על מנת לאבחן את חומרת הפציעה בברכו, אחריה התברר כי הוא אינו סובל מפציעה חמורה. עדיין לא ברור אם יהיה כשיר מרטינוביץ' למשחקיה הקרובים של הקבוצה.

הקשר הקמרוני, אליום סיידו, שאמור היה לנחות בישראל היום, לא יגיע כמתוכנן וזאת לאחר שאתמול התגלו פערים במו"מ עמו. לטענת הקבוצה, סיידו וסוכנו דורשים כעת סכומי כסף נוספים, עליהם לא סוכם מראש, ואותם לא מוכנה הקבוצה לשלם. "כבר הגענו לסיכום עם השחקן ואין שום סיבה שהוא יגיע עם דרישות נוספות", הבהיר הערב גורם במועדון לוואלה! ספורט. "אם הם לא מכבדים את הסיכום, הוא לא יגיע למכבי".

במקביל, במכבי תל אביב מחכים להתפתחויות בנושא החלוץ הקמרוני, אלברט מיונג, שעשוי אף הוא להגיע לישראל במהלך השבוע הבא, וזאת במידה וקבוצתו הספרדית תוזיל את עלויותיו. הצוות המקצועי של הצהובים מכין גם אפשרויות חלופיות במידה וצמד הקמרונים לא יגיע בסופו של דבר לישראל.

עדכון ראשון: 01:50 12/8
עדכון אחרון 14:20 12/8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully