וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א-רוד ממשיך להפגיז, גם אנקייל

12.8.2007 / 12:14

הסלאגר של ניו יורק חבט לשני הומרים, היאנקיז שוב ניצחו בקליבלנד, 2:11. צמד גם לאנקייל ב-1:6 של הקרדינלס על הדודג'רס

קליבלנד - ניו יורק יאנקיז 11:2

מי יעצור את היאנקיז? כמו שזה נראה כרגע, לא הרבה מסוגלים. ניו יורק קצרה ניצחון שני בסדרה בג'ייקובס פילד, ושמרה על הפער מבוסטון, שניצחה בבולטימור, על חמישה משחקים. מייק מוסינה הגיש 7.2 אינינגים וחישמל שישה חובטים בדרך לניצחון ה-100 שלו כיאנקי, ואלכס רודריגז חבט להומר ה-38 וה-39 שלו, שכללו ארבעה ריביז. ג'ייסון ג'יאמבי עם הומר לאחר שנכנס כמחליף, פול בירד צלח רק שני אינינגים בהפסד.


בולטימור - בוסטון 6:2

ג'וש בקט, אחד המועמדים לסיי יאנג, היה כיבוי אורות במשך שמונה אינינגים, ורק בתשיעי הוצא מהמשחק לאחר שנכנס לסיטואציה מסוכנת. בקט הגיש 8.2 אינינגים עם שמונה טיגונים, ג'ונתן פפלבון רשם שמירה מספר 27 העונה. גארט אולסון היה המגיש המפסיד, בוסטון נאחזת בציפורניים ביתרון חמשת המשחקים.


שיקגו וייט סוקס- סיאטל 7:6

במקביל לדהירת היאנקיז, המארינרס לא מוותרים בעצמם וממשיכים לנצח, למרות גראנד סלאם של ג'וש פילדס הלוהט, על ג'יי ג'יי פאץ באינינג התשיעי. פאץ נכנס על בסיסים מלאים, הסגיר את ההומר אבל רשם שמירה מספר 34 העונה. ראול איבנייז ויונייסקי בטנקורט עם הומרים לסיאטל, מיגל בטיסטה זכה בניצחון, גאווין פלויד הוא המגיש המפסיד.


דטרויט - אוקלנד 2:5

הניצחון של הטייגרס סייע להם לגלח את הפער מקליבלנד בפסגת המרכז לחצי משחק. שישה אינינגים ושבע קצירות עזרו לג'סטין ורלאנדר לקצור ניצחון, מרקוס תיימס ומגליו אורדונייז סיפקו את ההומראנס וטוד ג'ונס את השמירה. דני הארן עם הפסדו הרביעי העונה.


לוס אנג'לס איינג'לס - מינסוטה 3:4

המלאכים, מצידם, מסרבים להתרגש מהנצחונות של סיאטל, ועם שמונה אינינגים טובים של ג'ון לאקי, שזכה בניצחון ה-15 שלו, עברו את הטווינס בזכות אינינג שמיני בן ארבע ריצות על פאט נשק, אחרי שקרלוס סילבה הגיש מצוין שבעה אינינגים. פרנקי רודריגז גמגם, אבל הצליח לאסוף את השמירה ה-29 שלו.


קנזס סיטי - טורונטו 1:4

יכולת טובה מאוד של לאו נונייז, עם שישה וארבעה, הקנתה לרויאלס ניצחון, כשז'ואקים סורייה רושם את השמירה. הומר לאלכס גורדון על דסטין מקגאוון המפסיד, הומר גם לגרג זון מטורונטו.


טקסס - טמפה ביי 3:0

אדווין ג'קסון היה פעם הפרוספקט הכי מבטיח במייג'ורס והתרסק. הלילה הזכיר מה הפוטנציאל שלו שווה, עם הופעה כוחנית של תשעה אינינגים, שמונה הכשות וארבע חבטות בלבד בשאט אאוט מרשים. ג'ון ריינקר בצד המפסיד.

אנקייל עם חוש קיל

סט. לואיס - לוס אנג'לס דודג'רס 1:6

מסע הקסם המופלא של ריק אנקייל נמשך. יד הנפץ החדשה של הקרדינלס חבט לשני הומרים ומיהר "להתנצל": "אל תחשבו שכל יום יהיה כזה", אמר. מאמנו טוני לה רוסה פירגן לחביב וואלה! בייסבול הטרי, אם כי סירב לצאת מגדרו: "כולם שמחים בשבילו, אבל הוא יצטרך להמשיך לתת תפוקה, כי מדובר פה עדיין ברמות הגבוהות". בריידן לופר הגיש שישה וסילק שלושה, דרק לואו הפסיד בדודג'רס המתדרדרים. הציפורים האדומות מחכות בפינה לקאבס ולברוורס.


יוסטון - מילווקי 7:4

מגיש אחד היה נפל והפך לחובט תותח, יכול להיות שבראד לידג' ישקול את ההסבה בקרוב. האסטרוס הובילו 3:4 בכניסה לאינינג התשיעי, לפני שריאן בראון חבט להומר בן שלוש ריצות ופרינס פילדר הוסיף אחד. סקוט ליינברינק זכה בניצחון, פרנסיסקו קורדרו בשמירה ה-36 שלו העונה.


פילדלפיה - אטלנטה 7:5

המטס ממשיכים להפסיד, אבל לא כל כך אכפת להם כל עוד הברייבס והפיליז מתכתשות ביניהן, כשהפעם היה זה תורה של אטלנטה לנצח. קלי ג'ונסון וג'ף פרנקור עם הומרים, רון מאהאי עם הניצחון ובוב "השולת!!!11" וויקמן עם השמירה. הומרים לג'ימי רולינס ולארון רוואנד לא עזרו לפיליז, מכיוון שאדם איטון היה חלש ונחל הפסד.


אריזונה - וושינגטון 0:1

חברים, הישמרו לכם מהדי-באקס, וגם מברנדון ווב. מר סיי יאנג הכיש עשרה חובטים בתשעה אינינגים של עבודה, והגדיל את מאזן האינינגים החלקים הרצופים שלו ל-33. הוא לא נהנה מתמיכה מאסיבית של התקפתו, אבל ריצה אחת מול ג'ונה לאנאן באינינג השלישי עשתה את ההבדל.


קולורדו - שיקגו קאבס 2:15

התפוצצות ענקית של הרוקיז, כשבראדלי הופ חובט להומר וג'ון קרול מוסיף גראנד סלאם ועוד הכנסת רץ הביתה (5 בסך הכל). שישה ושלושה לג'וש פוג בניצחון, ריץ' היל עם ההפסד.


ניו יורק מטס - פלורידה 7:5

והמטס, בינתיים, ממשיכים לפשל. טום גלאווין הגיש 6.1 אינינגים, בהם קטל חמישה חובטים, אבל גיירמו מוטה החלש ספג שלוש מארבע הריצות שרשמו המארלינס באינינג השביעי, שהביא למהפך. גם לאחר שניו יורק התאוששה והשוותה ל-5:5, באו שתי ריצות על ארון היילמן והיקנו לג'סטין מילר ניצחון. קווין גרג עם שמירה מספר 26, היילמן עם ההפסד, דייויד רייט עם שני הומרים שלא עזרו למטס.


סן פרנסיסקו - פיטסבורג 13:3

התפרקות כללית של טים לינסקאם, הצעיר המבטיח של הג'איינטס, שהרשה חמש ריצות באינינג הרביעי, כולל הומרים לפרדי סאנצ'ז ואדם לה רוש. טוני ארמאס ג'וניור עם הניצחון, הומר לרנדי ווין בפריסקו.


סינסינטי - סן דייגו 3:8

אריזונה נהנית מההפסדים של כל יריבותיה למערב, וגם של הפאדרס. משחק הגשה טוב לבובי ליבינגסטון, שעבד 8.2 אינינגים וקצר ניצחון, למרות שני הומרים של בריאן ג'יילס. הפסד לג'סטין המפסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully