וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד על שער הניצחון: "תודה לבחורים שנתנו לי לבעוט"

12.8.2007 / 13:30

ג’רארד נהנה מהבעיטה החופשית שהביאה ל-1:2 על אסטון וילה (87). אריקסון ”מאושר" מה-0:2 על ווסטהאם, אלרדייס נקם בבולטון

ליברפול ניצחה אתמול (שבת) במחזור הראשון בפרמיירליג, 1:2 את אסטון וילה, בזכות שער ניצחון של סטיבן ג'רארד בדקה ה-87, בבעיטה חופשית מופלאה. מי שציפה לראות מהפתיחה את האדומים המלהיבים להם חיכינו כל הקיץ התבדה, אבל ניצחון זה ניצחון, והמאמן רפא בניטז יודע טוב מאוד למה הכל הלך קשה.

"היינו ראויים לניצחון, שיחקנו טוב מאוד", אמר הספרדי. "היו כמה דברים חיוביים במשחק, אבל השוער שלהם הוא זה שעצר אותנו שוב ושוב, ולא יכולנו להבקיע".

ג'רארד הבין את החשיבות של הניצחון בפתיחת הליגה. "בעונות האחרונות היינו מתוסכלים מאיך שהתחלנו את העונה, עם איבוד טיפשי של נקודות, מה שגרם לנו לרדוף אחרי היריבות", אמר הקפטן האדום. "הרעיון הוא להתחיל חזק ולהישאר במירוץ לאליפות. שלטנו ב-60 הדקות הראשונות, וילה חזרה למשחק, ומזל שהצלחנו לנצח בסיום. חשוב להגיע למשחק נגד צ'לסי עם ניצחון, ואני רוצה להגיד תודה לבחורים שנתנו לי לבעוט את הבעיטה החופשית, למרות שבדרך כלל הן מגיעות ליציע".

אריקסון ואלרדייס מאושרים

סוון גוראן אריקסון פתח את הקריירה שלו כמאמן בפרמיירליג עם ניצחון 0:2 של מנצ'סטר סיטי על ווסטהאם באפטון פארק. "אני מאושר", אמר השבדי. "שיחקנו מצוין בפתיחת המשחק ב-15 הדקות האחרונות".

הרכש המשמעותי של אריקסון, רולאנדו ביאנקי (18), הבקיע את הראשון, ג'ובאני הברזילאי חתם את תוצאת המשחק (87). "הנקודות חשובות", סיכם אריקסון, "אבל לא צריך להיסחף בהתלהבות".

סם אלרדייס עזב את בולטון בקיץ בטונים צורמים, שמע את היו"ר מלכלך עליו, חזר במחזור הראשון עם ניוקאסל לריבוק סטדיום, ויצא ממנו את ניצחון גדול 1:3. גיים סט אנד מאץ'.

"היו"ר של בולטון אמר עליי כל מיני דברים, ומאוד התאכזבתי מכך", אמר אלרדייס. "מה שראיתם על הדשא מדבר בפני עצמו - שלטנו במשחק ללא עוררין, וזו התשובה הטובה ביותר מבחינתי. עכשיו אני רוצה להמשיך הלאה, כי עזבתי את בולטון במצב הטוב ביותר שבו הייתה אי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully