וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלדה: "אולי העירייה תמצא מישהו אחר שיפעיל את אשקלון"

שגיא ניר

12.8.2007 / 13:02

אברהם פלדה, מבעלי הקבוצה, על הקיפאון במו"מ להסדרת חובות העירייה. אם אשקלון לא תיפתח את העונה, גבעת שמואל תחליפה

אחרי שהפועל אשקלון, פינאליסטית הגביע בכדורגל, ירדה לליגה השלישית, הולכים ופוחתים הסיכויים שלעיר הדרומית תהיה נציגה בליגה הבכירה בכדורסל. המחלוקת הכספית בין עיריית אשקלון והנהלת אליצור אשקלון טרם נפתרה, והקבוצה עשויה שלא לפתוח את העונה בליגת העל.

בסיס המחלוקת הוא חוב של עיריית אשקלון לבעלים אברהם פלדה וידידיה רפופורט, המונע את סגירת החובות של הקבוצה לשחקנים ולגופים שונים על העונה האחרונה. בהנהלה טוענים לחוב של כמיליון שקלים, אך העיריה אינה מוכנה לשלם יותר מ-600 אלף שקלים. הקיפאון במשא ומתן, שנמשך כבר מעל לחודשים, גרם להעמדתה לדין של אשקלון בבקרה התקציבית ביום חמישי האחרון, אך חמור מכך – כישלון בהחתמת שחקנים במהלך הפגרה לקראת העונה הקרובה.

ביום שישי נפגש אחד הבעלים, אברהם פלדה, עם ראש העיר רוני מהצרי, אך פיתרון לא הושג, ושבועיים לפני פתיחתם המתוכננת של האימונים בקבוצה חתום שחקן בודד – חנן קולמן. "אני לא רוצה לתת דד-ליין לעירייה, אבל ככל שהזמן עובר הסיכוי שנהיה בליגת העל קטן יותר", מודה פלדה. "אולי העירייה תמצא מישהו אחר שיפעיל את הקבוצה. הייתי אופטימי בשבועיים האחרונים אבל זה לא עזר".

בעירית אשקלון לא נמצאת, בינתיים, התשובה. פרוספר וקנין, מחזיק תיק הספורט בעירייה ויו"ר הקבוצה לשעבר, מבטיח שהסוגייה תיפתר בימים הקרובים, ואת תגובת ראש העיר, הנמצא בחופשה, לא ניתן היה להשיג.

המאמן המיועד, עידן פלדה, יטוס בשבוע הבא למחנה אימון שלח עשרה ימים בגרמניה עם נבחרת תיכון עירוני ט', וגם הוא כבר מאבד תקווה: "אני לא ממש יודע מה להגיד. המצב לא נעים ואנחנו מחכים לפתרונות. אני לא נכנס לעניינים הכספיים, אבל מחכה לאור ירוק כדי להתחיל להחתים שחקנים. כל יום שעובר עושה את המצב יותר קשה מבחינת החתמה של שחקנים ישראלים".

במנהלת הליגה מודאגים מזה זמן רב ממצבה של אשקלון, שבמידה ולא תצליח להעמיד קבוצה לליגת העל היא עשויה לפנות את מקומה לקבוצה אחרת, ככל הנראה גבעת שמואל, שעל פי התקנון זכאית לתפוס את המקום. "נצטרך לחשוב טוב טוב אם אנחנו מעוניינים לשחק בליגת העל, כי כבר בנינו קבוצה לליגה השניה", אמר יו"ר הגבעה מוטי אמסלם. עם זאת, ההערכה היא כי במידה והגבעה תקבל הצעה כזו, היא לא תידחה אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully