וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון והליגה הרוסית תחת מעקב בערוץ הספורט

12.8.2007 / 11:31

הערוץ רכש את ערוץ ליברפול, ויעקוב מקרוב אחר הקריירה של הקשר הישראלי בקבוצה. בנוסף ישדר גם את גביע הליגה ואת הליגה הרוסית

ערוץ הספורט רכש בסוף השבוע האחרון את ערוץ ליברפול למשך שלוש עונות, וישדר את כל המשחקים של יוסי בניון, כמו גם שלל שידורים מהמתרחש בקבוצה: החל במסיבות העיתונאים, ראיונות מחדרי ההלבשה, אימונים, ראיונות עומק מיוחדים עם כוכבי הקבוצה, ועד משחקי עבר גדולים של הקבוצה כולל האליפות האחרונה שלה עם רוני רוזנטל בעונת 1989/90, ושלוש העונות ששיחק בה אבי כהן בתחילת שנות ה-80. ערוץ הספורט יעקוב מקרוב אחר השתלבותו והצלחתו של יוסי בניון בקבוצה, וההסכם עם "ליברפול טי.וי." תקף כל עוד הכוכב הישראלי חתום בה.

הערוץ רכש גם את משחקי גביע הליגה (Carling Cup) לשלוש עונות, וישדר מספר רב של משחקים בהשתתפות קבוצות הפרמיירליג. משחקי הגביע האנגלי נפתחים השבוע בהשתתפות קבוצות מהליגות הנמוכות, ויוכרעו בשיטת נוק-אאוט, כאשר קבוצות הפרמיירליג יצטרפו למפעל בהמשך העונה. בעונה שעברה הניפה צ'לסי את הגביע לאחר ניצחון 1:2 על ארסנל, ובעונת 2005/6 היתה זו מנצ'סטר יונייטד שזכתה בו. המנצחת בגביע האנגלי זוכה בכרטיס לגביע אופ"א, אם לא העפילה למפעל אירופי בכיר בדרך אחרת.

בנוסף, רכש ערוץ הספורט את הליגה הרוסית הבכירה (פרמיירליג) למשך ארבע שנים, וישדר ממנה שני משחקים מדי מחזור. את הליגה הרוסית, שנמצאת כבר בעיצומה, מובילה כרגע (מחזור 20) ספרטק מוסקבה, ומשחקות בה 16 קבוצות. בשל תנאי מזג האוויר ברוסיה, נפתחת הליגה הרוסית כבר בחודש מרץ, והיא מסתיימת באמצע נובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully