וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר בנייה לפניך

12.8.2007 / 10:58

קולאוטי ממשיך להתקרב למנשנגלאדבך, דירסאו כבר בדרך למכבי פתח תקווה ושבוע לפני פתיחת הליגה מכבי חיפה החלה את עונת המלפפונים

מנשנגלדבאך מהליגה השניה בגרמניה הגישה לפני שלושה ימים הצעה רשמית בעבור חלוץ מכבי חיפה רוברטו קולאוטי, שעל פי אנשי חיפה עומדת על 1.2 מליון דולר. על פי גורם בחיפה, הנשיא יעקב שחר עומד לדרוש סכום גבוה יותר מהגרמנים. "שחר לא הסכים למכור את קולאוטי לנירנברג תמורת 1.5 מליון דולר, אז למה שיסכים למכור אותו בסכום נמוך יותר לקבוצה מהליגה השניה?", אמר.

כזכור, קולאוטי אמר למקורביו בקבוצה בסוף השבוע כי הוא אינו מתכוון "לחתום על החוזה בחיפה בקלות". קולאוטי מתעקש לעזוב, ולא לחתום על חוזה לחמש שנים, כפי שהציע לו שחר. בשלב זה, עשוי מחירו של השחקן להוות מוקש, ואם חיפה לא תגיע לסיכום עם הקבוצה הגרמנית קולאוטי עשוי להישאר בישראל.

מנשנגלאדבך ירדה בעונה החולפת לליגת המשנה אבל נחשבת למועמדת הבכירה לעלייה, הרבה בזכות היות הקבוצה העשירה ביותר בליגה הזו.

במהלך השבוע יחתום שלומי ארבייטמן על חוזה חדש. ארבייטמן דורש 120 אלף דולר לעונה ולא נראה שחיפה תערים קשיים בעניין.

זרים חדשים

אמש (שבת) התקבלה החלטה בקרב ראשי הקבוצה לשחרר שלושה זרים. הראשון הוא חאבייר דירסאו, ששוחרר כבר אתמול לאחר המשחק מול מכבי נתניה. השני הוא אלן מסודי, השלישי שישוחרר הוא הקשר לוקאש סורמה, שאיכזב עד כה ולא שותף ב-0:1 על נתניה בשבת. בקבוצה ינסו להגיע עם הקשר להסדר בשבועות הקרובים. כזכור, לפי החוזה איתו, תוכל חיפה להשתחרר מהחוזה עימו ולשלם לו פיצוי כספי נמוך יחסית.

המטרה של אנשי חיפה היא לשחרר את שלושת הזרים ולהחתים במקומם שלושה שחקנים. שניים מהם הם קשר פלמנגו פאוליניו והשני הוא הקשר הברזילאי רנאטו, 22, שגדל באתלטיקו מניירו ושיחק בנבחרת הצעירה של ברזיל. פאוליניו סיכם באופן עקרוני בקבוצה, ושחרור דירסאו הגיע על רקע הסיכום עמו. החיפה טוענים שמדובר בשחקן ברמה הרבה יותר גבוהה, והוא צפוי לנחות בארץ בימים הקרובים. השחקן השלישי, שיצטרף לדייגו קרוסה וגוסטבו בוקולי, עשוי להיות הזר מדרום אפריקה, טשפו מסיללה. לוי יבחן את השחקן במהלך השבוע ורק אז תתקבל החלטה לגביו.

דירסאו בדרך לפ"ת ואמר על חיפה: "אתמול הבאתי אליפות, היום אני בחוץ"

קשר מכבי חיפה, חאבייר דירסאו, שוחח הערב (ראשון) עם ראשי מכבי פתח תקווה במטרה לחתום על חוזה לעונה הקרובה. דירסאו אמור לסכם את תנאי עזיבתו בחיפה ולסכם את תנאיו בקבוצה של יוסי מזרחי. הקשר הביע נכונות להצטרף למלאבסים ונראה כי מחר ייסגרו הפרטים האחרונים והצדדים יוכלו לחתום על החוזה. גורם בפ"ת אמר: "כפי שזה נראה עד מחר דירסאו יהיה שחקן מכבי פתח תקווה".

למרות מעברו הצפוי לפתח תקווה, הברזילאי נפגע מאוד מהיחס של אנשי מכבי חיפה כלפיו. כזכור, אתמול לאחר משחק הניצחון על נתניה, הוחלט לשחררו. "זה הכדורגל", אמר הקשר בראיון ראשון הבוקר. "אני לא יודע מה קרה, חיפה רצתה פתאום שאלך, אז אני הולך".

ומה עכשיו?

"אני שחקן של מכבי חיפה, אני רוצה לסיים את כל הנושאים שלא סגורים וללכת מפה".

למכבי פתח תקוה?

"חיפה אמרה את זה, לא אני".

ומה אתה אומר?

"למה לא? זאת קבוצה טובה. אני מודע לכך שיש לה מעט קהל, אבל זה לא מה שחשוב. מה שחשוב הוא לעזור לקבוצה".

אתמול היית השחקן הכי טוב על המגרש. נפגעת?

"אני מופתע מאוד דווקא בגלל העובדה הזאת. שיחקתי טוב, הרגשתי טוב. יעקב שחר לא ילד, אם הוא רוצה שאלך מפה, אז אלך. זאת ההחלטה שהוא קיבל, אין לי מה לעשות עכשיו. יש לי חוזה לעונה אחת בחיפה, אם אף אחד לא רוצה אותי, אני אומר 'ביי ביי'. עכשיו אני והסוכן שלי נגיע לחיפה בשביל לסגור את הפרטים האחרונים. שלא תבין לא נכון, אני עדיין בחיפה, מתכוון להגיע לכל אימון עד שימצאו לי קבוצה אחרת. זה הכדורגל בעצם, פעם כולם רוצים אותך, ופעם אומרים לך להתראות".

הבאת אליפויות למכבי חיפה. ככה פתאום, להיפטר ממך?

"נכון, הבאתי אליפויות, לא רק אני אלא כל הקבוצה. אבל שוב, זה הטבע האכזרי של הכדורגל. אתמול הבאתי אליפות, היום אני בחוץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

אוהדי חיפה פנו להנהלה: "החזירו את דירסאו"

נציגים מטעם אוהדי מכבי חיפה פנו היום (ראשון) למנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, וביקשו ממנו להחזיר את דירסאו לקבוצה. לטענת האוהדים מדובר בשחקן שתרם רבות למועדון בשנים האחרונות, וגם אם הוחלט להיפרד ממנו, ראוי שהדבר ייעשה בטקס מכובד. צ'יזיק, אגב, השיב לאותם אוהדים כי "לא ניתן לשנות את רוע הגזירה".

היום בשעות הבוקר שלחו אוהדים רבים פקסים למשרדי המועדון ומחו על ההחלטה להיפרד מן השחקן. מספר אוהדים אף התארגנו במטרה להגיע כבר הערב למפגש בין ההנהלה לדירסאו. בכוונתם לתמוך בשחקן ולבקש, פעם נוספת, לבטל את ההחלטה.

אחד האוהדים שמתכוונים להגיע למפגש אמר: "רוב הסיכויים שלא נצליח לשנות את ההחלטה, אבל שווה לנסות. כואב הלב להיפרד משחקן כזה. חאבייר שחקן ענק, אולי הוא קצת כבד ואיטי לאחרונה, אבל גם אם הוחלט להיפרד ממנו, ראוי שזה ייעשה בדרך מקובלת ורצויה. רבים מאיתנו לא הצליחו לתפקד היום. קשה להתרכז בעבודה ואנחנו כל היום חושבים עליו. צריך לדעת לכבד את האוהדים ולאפשר להם להיפרד ממנו בצורה מסודרת".

עדכון ראשון: 12.8 10:58
עדכון אחרון: 13.8 06:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully