וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטריאול: דיוקוביץ' העיף את נדאל

12.8.2007 / 8:30

הלהיט הסרבי יפגוש את פדרר לגמר מסקרן. שראפובה פרשה, פטרובה ואיבנוביץ' עלו לגמר לוס אנג'לס. אנדי ויוני הודחו במונטריאול

רוג'ר פדרר ונובאק דיוקוביץ' העפילו הלילה (בין שבת לראשון) לגמר טורניר המאסטרס במונטריאול (סך פרסים 2.45 מיליון דולר), אחרי ניצחונות מרשימים בחצאי הגמר.

פדרר, המדורג ראשון בעולם, הכה 13 אסים בניצחונו 6:7, 2:6 על ראדק סטפאנק, ועצר את הקטר הצ'כי, שניצח 12 מ-14 משחקיו האחרונים. סטפאנק כבר עמד לשבור את השוויצרי במערכה הראשונה, אבל פדרר חזזר משלוש נקודות שבירה. "זה היה משחק קשה, עם הרבה רגעים מכריעים", הודה פדרר בסיום, לפני שהתפנה לצפות בחצי הגמר השני בסקאוטינג על יריבו.

שם הוא ראה את אחד המתחרים הגדולים שלו על פסגת הטניס העולמי, נובאק דיוקוביץ' הסרבי הצעיר, שנתן תצוגת טניס מרשימה מול רפאל נדאל בדרך לניצחון 5:7, 3:6. "הייתי צריך להיות גם אגרסיבי וגם סבלני", סיפר דיוקוביץ' בסיום, שדווקא התקשה במשחקיו האחרונים מול השור הספרדי, והוסיף: "מול פדרר אין לי מה להפסיד. אם אשחק כפי ששיחקתי השבוע, יש לי סיכוי טוב".

"אני חושב שנובאק נמצא בשיאו כרגע", הודה פדרר בחשש ובכבוד ליריבו, "יש לו מכות הגשה מצוינות ומשחק רב גוני. הוא תמיד גורם לך לעבוד קשה".

שראפובה פרשה, פטרובה זכתה

המדורגת ראשונה בטורניר לוס אנג'לס, מריה שראפובה, פרשה הלילה ממשחק חצי הגמר מול נדיה פטרובה בגלל מתיחה בשריר, ואיפשרה ליריבתה הרוסייה לדלג בקלילות למשחק הגמר. שראפובה, שזכתה בסן דייגו בשבוע שעבר, נראתה מצוין במהלך השבוע, אך לא רצתה לסכן את הרגל לפני אליפות ארה"ב והתנצלה בפני הקהל בקליפורניה.

פטרובה תפגוש בגמר את אנה איבנוביץ', שגברה בדרבי לוהט על בת ארצה ילנה יאנקוביץ' 6:4, 3:6, 5:7. איבנוביץ' השלימה ניצחון רביעי על יאנקוביץ' בחמישה מפגשים, אבל הפעם היה זה ניצחון מיוחד, שהושג אחרי קרב קשה ומפרך, שארך שלוש שעות וכלל מהפכים חוזרים ונשנים וקאמבקים מפתיעים. "נתתי כמה נקודות גדולות", אמרה בסיום איבנוביץ', "זה היה משחק חשוב עבורי, ואני באמת שמחה שניצחתי אותו".

רם וארליך הפסידו בחצי הגמר במונטריאול

אנדי רם ויוני ארליך נוצחו אמש (שבת) בחצי גמר טורניר מונטריאול 6:2, 6:3 על ידי קווין אולייט מזימבבוואה ופול הנלי מאוסטרליה. אחרי הניצחון המרשים על הזוג המדורג 2 בעולם, ביורקמן ומירני, הפעם הצמד הישראלי הפסיד מול עוד צמד מצוין, אך יגיעו מעודדים לאליפות ארה"ב אחרי שהציגו כושר משביע רצון וגרפו 34,200 דולר ו-225 נקודות דירוג. גם הראל לוי נעצר בטורניר הצ'לנג'ר באיסטנבול, כשנוצח 6:2, 6:4 על ידי מישה זוורב הגרמני (126 בעולם).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

פאר תנסה להתאושש (ניר וולף, "הארץ")

שבועיים לפני אליפות ארצות הברית הפתוחה שחר פאר מוצאת עצמה בסיטואציה לא כל כך מוכרת. ארבעה הפסדים בשישה משחקים, כולם ליריבות נחותות ממנה בדרוג העולמי. השבוע היא תשתתף ברוג'רס קאפ בטורונטו, שם היא תקבל הזדמנות נדירה לשפר את המוראל ומצבה בדרוג העולמי, כששחקניות מהבכירות בסבב, כמו מרטינה הינגיס והאחיות ויליאמס, הודיעו כי לא ישתתפו עקב פציעות. את הטורניר היא תפתח מול משוכה לא קלה בדמותה של מיכאלה קרייצ'ק ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully