וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "אני יוצא מעודד מהמשחק הזה"

צביקה שרף שוב בחר להסתכל על חצי הכוס המלאה אחרי הניצחון הביתי הדחוק על אוקראינה ביד אליהו. המשוכה הבאה - בלגיה

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

"נגד הבלגים נצטרך להיות יותר חדים"

נבחרת ישראל שוב לא הרשימה הערב (שבת) אבל הצליחה לגבור 73:81 על אוקראינה ולשמור על סיכוייה להעפיל לאליפות אירופה דרך משחקי ההזדמנות האחרונה.

המאמן צביקה שרף אמר בסיום: "אם לפני המשחק כל מה שביקשתי זה ניצחון ולשחק טוב יותר, אז הערב היו לנו דקות יותר ארוכות בהן שיחקנו טוב, אבל לא לאורך 40 דקות. מספר שחקנים שלא צריך לרדת עליהם לא נכנסו למשחק. אנחנו רוצים להשתמש בכמה שיותר שחקנים, וחשוב לפעמים, גם אם זה לא מצליח, שיהיו להם את דקות המשחק. היו לנו דקות יוצא מהכלל ודקות פחות טובות".

"לא התמודדנו מספיק טוב כשהם חדרו והוציאו החוצה, וקיבלנו כמה סלים בקלות. היו לנו דקות של הגנה ויציאה טובה למתפרצות".

"בסך הכל אנחנו מגיעים למשחק מול בלגיה במאזן 0:2, מתן חרוש היה במשחק בבלגיה ושלח לי מסרון עם כל מיני דברים. ברור שזה הולך לתחרות פנים אל פנים בינינו לבין הבלגים. חשוב שנהיה ביום רביעי מרוכזים לאורך דקות יותר ארוכות, שלא ניקלע לבעיית עבירות של שחקני מפתח, וגם שיגיעו יותר אוהדים ויעזרו לנו לנצח את הבלגים".

בשלב זה, השאיר שרף את הניצחון על האוקראינים מאחור והתייחס ליריבה הקרובה. "הבלגים משחקים כדורסל שונה. כדורסל מערב אירופאי. יש להם שחקנים אגרסיביים וקשוחים בהנגה, גארדים מהליגה הבלגית ששומרים טוב, יש להם את אקסל הרוול שסביבו בנויה הנבחרת. נגדו נצטרך להקריב מספר שחקנים ולתכנן מי ישמור עליו, אבל אני יוצא מעודד מהמשחק הזה, עם התקדמות מסוימת".

המצטיין, יותם הלפרין: "ידענו שהאוקראינים הם נבחרת מאוד מאוד מוכשרת, לרוב אורך המשחק עשינו עבודה טובה, למרות שהיו לנו עליות וירידות".

גיא פניני: "האפ אנד דאון הזה קורה לקבוצות שלא משחקות הרבה זמן ביחד, זה טבעי, נקווה שבמשחקים הבאים זה לא יקרה".

ליאור אליהו: "שיחקנו היום 22-23 דקות כדורסל טוב, נגד הבלגים נצטרך לבוא הכי חדים שאפשר. אנחנו צריכים יותר קהל, ויותר עידוד. נקווה שביום רביעי שהמשחק יותר חשוב ויותר קשה, יבוא יותר קהל".

ג'רון רוברטס, שהפגין משחק חלש, אמר בסיום: "אנחנו עדיין מנסים למצוא את החיבור. בגלל שהשחקנים משתנים זה עדיין לא נראה מספיק טוב. המשחק מול בלגיה הוא המרכזי. אם נשיג הפרש מספיק גבוה במשחק הראשון, יהיה לנו יותר קל בחוץ".

מאמן אוקראינה ולנטין ברסטנב: "רצינו לנצח וגם למצוא את המשחק שלנו מחדש אחרי הפסד ביתי גדול נגד בלגיה. לא היה לנו מספיק כוח כדי לעמוד במטרה הראשונה, אבל שיחקנו לעיתים טוב מאוד, וזה היה הרבה יותר טוב מאשר במשחק מול בלגיה. האווירה כאן הייתה נחמדה. זה חשוב מאוד שנמצא את המשחק שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully