וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סהר ייעדר 4-5 שבועות

11.8.2007 / 19:19

החלוץ עבר ניתוח תוספתן ויושבת מפתיחת העונה של ק.פ.ר. 90 דקות לברדה בהפסד של גנק 5:0 לגנט. בישול לטועמה ב-1:4 של סטאנדרד ליאז'

דווקא ערב המשחק בו היה אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה, ק.פ.ר, התלונן אמש (שישי) בן סהר על כאבי בטן חזקים, והיום עבר ניתוח להסרת תוספתן.

סהר, שרק אתמול חגג את יום הולדתו ה-18, יושבת כעת לתקופה של 4-5 שבועות, שיפגמו ללא ספק בהשתלבותו בקבוצה, בה היה אמור להוות חלק מרכזי כבר מהמשחק הראשון. סהר אף עשוי להיעדר ממשחקה של נבחרת ישראל בוומבלי מול נבחרת אנגליה ב-8 בספטמבר במסגרת מוקדמות יורו 2008.

מאמן ק.פ.ר, ג'ון גרגורי, אמר היום לאתר הרשמי של הקבוצה: "זו מכה, אבל הבריאות של בן היא הדבר החשוב ביותר. אמא ואבא שלו איתו, והוא יהיה בסדר. יש לו עוד הרבה משחקים ועתיד מזהיר לפניו, ואני מצפה בקוצר רוח לקבל אותו בחזרה לאימונים בעתיד הלא רחוק".

0:5 לגנט על גנק, 90 דקות לברדה

הדרבי הישראלי במחזור השני של הליגה הבלגית נותר במעמד צד אחד, כשגילי ורמוט לא שותף בניצחונה הגדול של גנט 0:5 על גנק, בה דווקא זכה הנציג הישראלי, אליניב ברדה, לשחק 90 דקות מלאות.

חמשת השערים של גנט הגיעו מחמישה זרים שונים. בובאן גראנקרוב המקדוני פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-34, ובמחצית השניה פתחה גנט בבליץ עם שערים של מרסין זלבאקוב הפולני (56), כריסטוף גרונדן הצרפתי (68), אדקמי אולפאדה מטוגו (70), ורנדל אזופייפה מקוסטה ריקה (90).

סטאנדרד ליאז', קבוצתו של סלים טועמה, ניצחה את פ.ק בריסל 1:4 (שלושער של מילאן יובאנוביץ'). טועמה פתח בהרכב, ובישל את השער השלישי של קבוצתו בהרמת כדור חופשי. הוא ספג צהוב בדקה ה-58 והוחלף בדקה ה-78.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully