וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכבוד של שריקי: 2:3 לאשדוד על הרצליה

11.8.2007 / 19:31

הרצליה הוליכה משערים של מקאסי (4) והנבחן מירוסלביץ' (20), אבל אז הגיע שלושער מהמם של חלוץ אשדוד, שקבע ניצחון 2:3 בתוספת הזמן

מ.ס.אשדוד פתחה באיצטדיון הי"א את מחזור המשחקים השני של בית 3 עם ניצחון 2:3 על מכבי הרצליה. הסגל של המאמן המקומי אלון חזן רחוק מלהיות מושלם, ובעיר הנמל בוחנו את הברזילאי, אנדרה לואיז שהרשים עד כה באימונים. אבל מי שהרשים הכי הרבה היה עידן שריקי. חלוצה של אשדוד כבש שלושער והשלים מהפך בתוצאה כדי להעניק לקבוצתו את ניצחון הבכורה שלה במפעל.

אחרי ההפסד למכבי חיפה במחזור הראשון בגביע הטוטו, מכבי הרצליה ניסתה לנצל את מצבה של היריבה מאשדוד, כדי להתחמם עם ניצחון לקראת המחזור הראשון בליגת העל. פרדי דוד, ניצל את המפגש כדי לבחון את הרכש הפוטנציאלי, החלוץ ננאד מירוסלביץ', שאף כבש, אבל בסופו של דבר מחזיקת גביע הטוטו ירדה מנוצחת.

כבר בדקה ה-4 העלה החלוץ סעיד מקאסי את הרצליה ל-0:1, ומירוסלביץ' הרשים את פרדי דוד כשהכפיל את יתרון האורחים כעבור 16 דקות. אשדוד חזרה למשחק במהירות משער של עידן שריקי בדקה ה-23. החלוץ האשדודי השלים צמד בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ושלח את שתי הקבוצות להפסקה כשלוח התוצאות מורה על שוויון 2:2. בתוספת הזמן של המשחק, עידן שריקי כבש את השלישי שלו וקבע ניצחון ביתי 2:3 לאשדוד.

מהלך המשחק

דקה 4- גול! חלוצה של מכבי הרצליה, סעיד מקאסי, מדלג על שלב הגישושים וממעלה את קבוצתו ליתרון 0:1.

דקה 20- גול! ננאד מירוסלביץ', החלוץ שנבחן אצל פרדי דוד, הכפיל את יתרונם של האורחים וקבע 0:2.

דקה 23- גול! עידן שריקי מחזיר במהירות את אשדוד למשחק מצמק ל-2:1.

דקה 45- גול! עידן שריקי מכה שוב בהרצליה, ומשווה ל-2:2 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.

דקה 90- גול! עידן שריקי השלים את המהפך האשדודי והאישי, כשכבש בתוספת הזמן של המשחק וקבע ניצחון 2:3 לאשדוד.

הרכב מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, ניר נחום, אנדרה לואיז, מאור זוהר, אדיר טובול, יוסי אופיר, עידן מליחי, דוד רביבו, אנדראס איימאר, עידן שריקי, משה בן-לולו.

מכבי הרצליה: פיטר מרליר, אושרי אלפסי, מטייה וורץ, שי בנאי, רמי חליס, דייהו דייויס, שלו מנשה, מהראן ראדי, עומר בוקסנבאום, סעיד מקאסי, ננאד מירוסלביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully