וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריית הפתיחה של באיירן

11.8.2007 / 18:30

חלוצי הרכש לוקה טוני ומירוסלב קלוזה כבשו ב-0:3 על רוסטוק. ברמן איכזבה עם 2:2 בבוכום. וולפסבורג ומאגאת הפסידו בבית 3:1 לבילפלד

אחרי העונה הצמודה והדרמטית בצמרת הבונדסליגה אשתקד, נראה כי הרכש המאסיבי שביצעה באיירן מינכן בפגרה הנוכחית יאפשר לה להחזיר את תואר האליפות שאיבדה ללא קושי. לשמחתם של אוהדי האימפריה הבווארית ולצערם של חובבי הדרמות, מחזור הפתיחה של הליגה הגרמנית היום (שבת) נתן לנו איתות ראשון לדומיננטיות הצפויה של באיירן מול יריבותיה במירוץ לתואר.

חלוצי הרכש המדוברים לוקה טוני ומירוסלב קלוסה כבשו ב-0:3 של באיירן מול העולה החדשה הנזה רוסטוק, בעוד שורדר ברמן איכזבה עם 2:2 מול בוכום, שהצטרף לתיקו בין שתי המועמדות האחרות לצלחת - שטוטגארט ושאלקה - מאמש. המבורג חילצה ניצחון חוץ מינימלי של 0:1 מול האנובר, ואילו וולפסבורג, קבוצתו החדשה של פליקס מאגאת', כשלה בביתה עם הפסד 3:1 לארמיניה בילפלד.

באיירן מינכן - האנזה רוסטוק 0:3

זאת בדיוק הפתיחה לה ציפו בבאיירן. שני השמות הגדולים שנחתו בבוואריה הקיץ כדי לחזק את החוד מצאו את הרשת, וכבר אחרי מחזור אחד אסופת המיליונים של אוטומאר היצפלד ממוקמת בראש הטבלה. לוקה טוני פתח את הדלת עם שערו הראשון בקבוצתו החדשה בדקה ה-14, ובמחצית השניה נכנס שותפו להתקפה, מירוסלב קלוסה, לעניינים עם צמד פרטי (66 ו-85).

בוכום - ורדר ברמן 2:2

הקבוצה הכישרונית של תומאס שאף קרסה בעונה שעברה לקראת קו הסיום וסיימה שלישית בלבד, וגם מחזור הפתיחה של העונה הנוכחית לא האיר לה פנים. דייגו העלה את ברמן ליתרון בפנדל בדקה ה-39 ובובקאר סאנוגו, חלוץ הרכש מהמבורג הכפיל את התוצאה בדקה ה-45, אבל צמד בזק של סטניסלב ססטאק (47) וטומי בקמאן הדני (49) כפו שוויון, וברמן תארח בשבוע הבא את באיירן מינכן כשהיא כבר בפיגור נקודות.

האנובר - המבורג 1:0

את עונת 2006/07 יעדיפו לשכוח בהמבורג כמה שיותר מהר, ועל פי המחזור הראשון נדמה שהם בדרך הנכונה. את השער היחיד במשחק כבר קולין בנג'ימן, חלוץ נבחרת נמיביה, בדקה ה-23, ועד הסיום הצליחה המבורג לשמור על רשת נקייה מול האנובר השאפתנית, והשיגה שלוש נקודות חשובות.

וולפסבורג - ארמיניה בילפלד 3:1

הזאבים ביצעו מתיחת פנים הקיץ עם החתמתו של מאמן באיירן מינכן לשעבר, פליקס מאגאת, שהביא איתו לא מעט שחקני רכש, אבל הופעת הבכורה של וולפסבורג לעיני הקהל הביתי שלה הסתיימה במפח נפש. ארתור וויצ'ניאק (38), כריסטיאן איגלר (50) ואוליבר קירק (80) העלו את האורחים ליתרון מדהים של 0:3, לפני שהרומני סרג'יו ראדו רק צימק שש דקות לסיום.

תוצאות נוספות:

פרנקפורט - הרטה ברלין 0:1 (לפרנקפורט: איווניס אמאנטידיס 31)

באייר לברקוזן - אנרג'י קוטבוס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully