וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-סכנין: במעמד צד אחד

11.8.2007 / 18:42

שבחון התאכזב לאחר שמשחק מחפיר של מכבי ת”א הסתיים בהפסד 2:1 לסכנין. פערים במו"מ מול סיידו. קרית שמונה-מכבי פ”ת 1:1

מכבי תל אביב קיוותה לצאת לדרך חדשה אחרי המשחק המביש בחוץ נגד סנטה קולומה. הקאמבק התחיל טוב עם שני ניצחונות, על קולומה ובתחילת השבוע על קרית שמונה במחזור הראשון בגביע הטוטו. היכולת במשחקים לא הייתה גבוהה, אבל הצהובים קיוו שזה יבוא אחר כך, קודם כל שיגיעו הניצחונות.

לפני כחודש ערכו סכנין ומכבי משחק אימון בקרית שלום שהסתיים בהתפרעות המונית של הקהל הצהוב. בעקבות אותם אירועים ספגו הצהובים עונש, שבעקבותיו אירחו את המשחק היום, כמו נגד קרית שמונה, מול יציעים ריקים. למרות תקוותיהם של שחקני מכבי לחבר ניצחון שלישי ברציפות, היכולת הגרועה שלהם הניבה הפסד ביתי 2:1 במחזור השני במסגרת בית ג' של גביע הטוטו.

הקבוצה של אלי כהן הגיעה למספר מצבים במחצית הראשונה, אבל לא הייתה מספיק חדה ולא ניצלה אותם. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה החילוף של כהן עבד ועומר פרץ כבש מבישול של עזרן. אלא שאחרי השער הצהובים נסוגו ופשוט הפסיקו לשחק. האורחים טיווחו ללא הפסקה והשיגו את המהפך המצוין מבחינתם, עם שערים של גנאים ויבוריאן, שלמרות השער הרבה להחמיץ במשחק. נראה כאילו העולה החדשה למדה לקח מהעונה הקודמת שלה בליגת העל והיא נראית טוב מאוד כשהיא מצליחה לחבר ניצחון שני ברציפות.

מכבי נראתה רע. היא שיחקה מפוזר, התיאום בהגנה היה לוקה בחסר, השוער יבריץ' לא נראה כתחליף הולם לקאלה, למרות הטעויות של האחרון שגרמו להדחתה של בית"ר מהאלופות. כהן צריך להמשיך לנסות ולהדביק את התצרף המאוד לא מגובש שיש לו, מכיוון שכך לא בטוח שקבוצתו תצליח לעבור את סיבוב המוקדמות השני באופ"א מול ארצ'יאספור הטורקית ולעבור בהצלחה את הליגה העונה.

הבלם הפצוע, מילאן מרטינוביץ', יעבור מחר בדיקה בבית חולים על מנת לאבחן את חומרת הפציעה. בצוות המקצועי מקווים כי לא מדובר בפציעה חמורה שתמנע ממנו לשחק בגביע אופ"א, וזאת מאחר וגם אבי יחיאל ומושיקו מישאלוב פצועים ולא יכולים לשחק ובקבוצה לא שבעי רצון מהיכולת שהציגו היום צמד הבלמים עוז יפרח ואביב חדד.

הקשר הקמרוני, אליום סיידו, שאמור היה לנחות בישראל מחר, לא יגיע כמתוכנן וזאת לאחר שהערב התגלו פערים במו"מ עמו. לטענת מכבי, סיידו וסוכנו דורשים כעת סכומי כסף נוספים, עליהם לא סוכם מראש, ואותם לא מוכנה הקבוצה לשלם. "כבר הגענו לסיכום עם השחקן ואין שום סיבה שהוא יגיע עם דרישות נוספות", הבהיר הערב גורם במועדון לוואלה! ספורט. "אם הם לא מכבדים את הסיכום, הוא לא יגיע למכבי".

במקביל, במכבי מחכים להתפתחויות בנושא החלוץ הקמרוני, אלברט מיונג, שעשוי אף הוא להגיע לישראל במהלך השבוע הבא, וזאת במידה וקבוצתו הספרדית תוזיל את עלויותיו. הצוות המקצועי של הצהובים מכין גם אפשרויות חלופיות במידה וצמד הקמרונים לא יגיע בסופו של דבר לישראל.

מהלך המשחק

דקה 9 - יניב עזרן השתלט טוב על הכדור, השאיר קטנה לדן רומן, ששלח בעיטה חזקה אל עבר שערו של מאיר כהן, שהדף לקרן.

דקה 20 - יאניק קמנאן קיבל כדור בפינה של ה-16 וניסה את מזלו בבעיטה מזווית קשה, שהלכה לידיים של כהן.

דקה 21 - מאור בוזגלו היתל במספר מגנים צהובים, אבל שלח בעיטה חלשה, היישר לידיו הבטוחות של יבריץ'.

דקה 25 - איליה יבוריאן קיבל כדור מצוין, עבר בלם צהוב, אבל הבעיטה המסיימת שלו הייתה רעה. ההגנה הצהובה הצליחה להרחיק את הסכנה.

דקה 28 - שיכפול של המהלך מהדקה התשיעית. יניב עזרן החזיק בכדור ומסר אחורה לדן רומן, שהגיח מאחור ושיחרר פצצה. מאיר כהן היה במקום כדי להדוף.

דקה 30 - יאניק קמנאן זיהה את מאיר כהן מחוץ לשערו ושלח כדור מסובב, שעבר מעל המשקוף.

דקה 39 - מאור בוזגלו כמעט הבקיע את גול הבכורה שלו בסכנין כששלח בעיטה אדירה מכ-30 מטרים, השוער המונטנגרי של מכבי, יבריץ', התעופף מצוין והדף לקרן.

דקה 48 - טעות חמורה בהגנת מכבי תל אביב הובילה את הכדור לאיליה יבוריאן, שמכעשרה מטרים בעט רע, יבריץ' הדף עם הרגל.

דקה 49 - גול!! בהתקפה אחרי ההחמצה הנוראית של יבוריאן, מסר שבחון מצוין לעזרן. חלוץ הרכש הוציא כדור רוחב משובח על הקרקע ועומר פרץ, שנכנס כמחליף בתחילת המחצית, ודחק מקרוב לרשת הגבוהה. 0:1 למכבי ת"א.

דקה 55 - שוב יבוריאן, שוב החמצה מסמרת שיער. החלוץ הארמני קיבל כדור קשתי נפלא בתוך הרחבה וניסה להקשית מעל יבריץ'. הכדור עבר מעל המשקוף.

דקה 57 - יא יא פטי בעט כדור יעף מ-16 מטרים, יבריץ' הדף טוב.

דקה 59 - סכנין המשיכה במטווח על השער הצהוב, אבל לא מצאה את הרשת. הפעם היה תורו של חאלד חלאיילה, שהפגיז מכ-20 מטרים החוצה.

דקה 69 - גול!! סכנין כבשה את השער שהיא כה ראויה לו. בוזגלו עשה שמות בהגנה הצהובה הרעועה והעביר ליבוריאן, ששוב החמיץ. באסם גנאים השתלט על הריבאונד וכבש מול יבריץ', שלא יכל להושיע הפעם. 1:1.

דקה 75 - גול!! מהפך! איליה יבוריאן, שהחמיץ רבות במשחק, התרומם טוב לכדור קרן. יבריץ' נתקע בשער, והארמני נגח בקלילות אחורה ופנימה. 1:2 לבני סכנין.

הרכבים:

מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אביב חדד, עוז יפרח, ארז מסיקה, שירן ייני (אורי שטרית, 61), יוסי שבחון, רודי חדד (עומר פרץ, 46), דן רומן (דור מלול, 84), יאניק קמנאן, יניב עזרן (אוראל אדרי, 76).

בני סכנין: מאיר כהן, עבד ראבח, יא יא פטי, ליאוניד קרופניק, באסם גנאים, ג'ון קולמה, חיים בנון, מאור בוזגלו, חאמד גנאים (עלי עותמאן, 88), חאלד חליילה (מוסא שעבאן, 89), איליה יבוריאן.

רבאח: "הליגה היא הלחם והבשר שלנו"

מאמן מכבי תל אביב, אלי כהן, אמר בסיום המשחק: "גם כשניצחנו את עירוני קרית שמונה, ידעתי שיש הרבה ליקויים ושאנו לא מוכנים. מה שקרה היום גרם לחוסר ביטחון בהגנה, פשוט קרסנו, היכולת של השחקנים בחלק הקדמי לוקה בחסר ואנו צריכים לחזק את זה. הכושר של השחקנים החדשים לא מתאים ל-90 דקות, ואנו נשתדל להכין אותם ליום חמישי".

הג'נרל מנג'ר של הקבוצה אבי נמני אמר כי הקשר האחורי אליום סיידו הקמרוני אמור להגיע מחר (ראשון) לישראל ולחתום על החוזה במכבי. עוד הוסיף הקפטן: "היכולת הזאת לא תספיק. לא שיחקנו טוב, אבל הבעיה היותר גדולה היא שנראנו מאוד מאוד עייפים. אנו לא מתרגשים מהפסד זה או אחר. יש לנו דרך וייקח זמן עד שהקבוצה תידבק. כל אחד צריך לתרום את חלקו ברגעים שהוא משחק".

יוסי שבחון: "עם יכולת כזו עדיף שלא נתחיל לשחק בכלל, אבל יום חמישי זה משחק אחר לגמרי. בצער רב, נבוא עם גישה אחרת לגמרי ונראה אחרת. יש לנו חמישה ימים להתכונן. תהיה אווירה אחרת. נצטרך להתעלות מעל כל הבעיות ולעשות תוצאה טובה".

מאמן בני סכנין אלישע לוי: "היה חשוב מבחינתנו לראות שהדברים חוזרים על עצמם. גם במשחקי האימון וגם בשבוע שעבר שיחקנו בשקט, מאורגן והגענו להמון הזדמנויות. היום, למרות ההרכב החסר, המשחק היה אינדיקציה טובה ליכולת שלנו. אני שמח שלא נבלהנו מהפיגור. הקבוצה הטובה יותר ניצחה.

"מצד שני אנו יודעים שאנחנו לא יכולים בעונה כזאת ארוכה להסתדר עם ספסל כל כך קצר. נקווה למצוא את המימון הדרוש ולהציג קבוצה שתעמוד יפה בליגת העל".

מאור בוזגלו, שערך הופעת בכורה מוצלחת בקבוצה, אמר: "מכבי תל אביב, במיוחד בבית שלה, זה מוקש לא קל. עבדנו קשה והראינו שסכנין קבוצה חזקה וטובה. אני שמח מאוד להשתלב בקבוצה הזאת. אין לי ספר שניתן פייט לכל הקבוצות בליגה".

עבד רבאח: "לא חיפשנו נקמה ספורטיבית, באנו לעשות את העבודה ולנצח. העדפנו לשמור את הגולים לליגה. הליגה היא הלחם והבשר שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קרית שמונה-מכבי פ"ת 1:1

העולה החדשה לליגת העל השיגה היום (שבת) נקודה ראשונה במפעל גביע הטוטו כשסיימה בתיקו 1:1 עם מכבי פתח תקווה, במשחקה הביתי, שנערך בנצרת עילית, מכיוון שאיצטדיונה הביתי של הקבוצה לא עומד בתקני ליגת העל.

האורחים מהמרכז ספגו תבוסה לא נעימה בשבוע שעבר 3:0 מבני סכנין, והיום הצליחו להרגיע קמעה את מאמנם החדש-ישן יוסי מזרחי, שהתרגז רבות לאחרונה באימוני הקבוצה.

מזרחי בחן את קשר נבחרת מונטנגרו, ולדימיר ואיוביץ', שהיה חלש וצפוי להיות משוחרר מהקבוצה בקרוב. מי שהעלה את הקבוצה ליתרון היה זר אחר, ננאד סאביץ', שכבש את שערה הראשון של הקבוצה במסגרת רשמית כבר בדקה העשירית. שלוש דקות בתוך המחצית השנייה הישווה חלוץ הרכש מהפועל חיפה, יובל אבידור, לזכות הצפוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully