וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר קאפ: סביליה גברה על ריאל במשחק הראשון

11.8.2007 / 23:30

פנדל של לואיס פביאנו קבע 0:1 למחזיקת הגביע הספרדית, הגומלין בשבוע הבא. פוצצה עסקת הבאתו של ווסלי שניידר לברנבאו

ריאל מדריד הפסידה הערב (שבת) במשחק הראשון במסגרת הסופר קאפ הספרדי 1:0 למחזיקת הגביע סביליה. לואיס פביאנו כבש את השער היחיד במשחק בפנדל בדקה ה-28, והעניק לאנדלוסים יתרון לקראת הגומלין שיתקיים בסנטיאגו ברנבאו בשבוע הבא.

אז ריאל דיברה הקיץ על קאקה, מיכאל באלאק, אריאן רובן, ווסלי סניידר ורויסטן דרנטה, אבל בסופו של דבר היחידי שחתם באופן רשמי הוא האחרון.

הבוקר (שבת) פורסם בספרד כי ריאל סיכמה עם אייאקס על מעברו של סניידר בתמורה ל-24 מיליון יורו, אולם כמה שעות מאוחר יותר פירסם המועדון ההולנדי הודעה רשמית שאומרת כי המו"מ פוצץ.

"ריאל הציעה 24 מיליון יורו, ואייאקס הורידה את הסכום אותו היא דורשת עבורו מ-30 ל-27 מיליון", לשון ההודעה. "אז הבהירה ריאל שההצעה שלה אינה נתונה למו"מ, וכי לאייאקס יש רק שלוש שעות לקבל החלטה חיובית או שלילית. אייאקס סירבה להיות תחת הלחץ הזה, דחתה את האולטימטום, וריאל משכה את הצעתה".

בארסה בכושר

המנהל הספורטיבי של בארסה צ'יקי בגיריסטיין שלח מסר ברור לאיידור גודיונסן, בתקווה שהאיסלנדי ימצא לעצמו בקרוב קבוצה חדשה. "הוא יכול להישאר בברצלונה, אבל יהיה לו קשה לקבל דקות משחק", אמר.

בינתיים הביסו הבלאוגראנה את קבוצת מישון הילס 0:4, עם שערים של צ'אבי, סמואל אטו, הנרי ומלך השערים של הקבוצה במסע קדם העונה באסיה, הילדון ג'ובאני דוס סאנטוס. פרנק רייקארד פתח עם הנרי, אטו ורונאלדיניו בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully