וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוי גאנייה, אוי וגנר

11.8.2007 / 8:14

הסט אפ של בוסטון קרס, הרד סוקס נוצחו בבולטימור, היאנקיז שוב צימקו את הפער. הקלוזר של המטס הפסיד את המשחק לפלורידה

בולטימור - בוסטון 5:6

הרעה הגדולה לרד סוקס נפתחה דווקא מצד שניים מהמגישים האמינים במייג'ורס - אריק גאנייה והידקי אוקג'ימה. דייסקי מאטסוזקה ואריק בדארד ניהלו קרב איתנים, כשבדארד מוביל 0:1 בתוך האינינג השמיני (סיים עם 7.2 אינינגים ושבע קטילות) ודייס קיי קוצר שבעה בשבעה משלו.

ואז החלה דרמה ענקית. הרד סוקס שמו חמש ריצות על הלוח, שלוש מהן על בדארד, באינינג השמיני. יתרון 1:5, אריק גאנייה עולה על הגבעה. מרגיש בטוח, לא? אז זהו, שלא. גאנייה נחבט וטולטל, כשהוא נותן דאבלים לכל עבר. אוקג'ימה החליף אותו אחרי שליש אינינג בלבד ולא הצליח לעצור את הסחף. האוריולס רשמו ארבע ריצות (כולן על חשבון גאנייה), השוו ובאינינג התשיעי ניצחו עם ריצה של בריאן רוברטס על אוקג'ימה. הרוקי ג'ים הואי עם הניצחון, הפער בין בוסטון ליאנקיז שוב בן חמישה משחקים.


קליבלנד - ניו יורק יאנקיז 6:1

הקרב הזה לא חשוב ליאנקיז רק בשל המרדף אחרי הרד סוקס, הוא משמעותי גם בהתמודדות על הויילד קארד. אלכס רודריגז חבט להומר ה-501 שלו, פיליפ יוז הגיש שישה אינינגים סולידיים והיאנקיז ניצחו את אחד המגישים הטובים ב-AL, פאוסטו קרמונה, שרשם שבעה אינינגים וארבע ריצות חובה. ג'וש בארפילד עם הומר לקליבלנד.


דטרויט - אוקלנד 16:10

הפאנק של הגשת הטייגרס נמשך, והפעם בצורה ברוטאלית מתמיד. דטרויט כבר התגברה על פיגור 8:1, עלתה ל-8:9 ואז בא אינינג שישי קטסטרופלי, שכלל שמונה ריצות והחזיר את היתרון לאוקלנד - 9:16, מה שסגר את הסיפור. ג'ק קאסט מהאייז עם גראנד סלאם ושבעה ריביז בערב קריירה, הומר גם לדוני מרפי מאוקלנד ולגארי שפילד ומרקוס תיימס מדטרויט. רודי לוגו עם הניצחון, מקאי מקברייד עם ההפסד.


קנזס סיטי - טורונטו 2:1

הבלו ג'ייז שומרים על הסיכוי הקצת יותר מתאורטי שלהם להיכנס לפלייאוף. שון מרקום המצוין הגיש 6.2 אינינגים וטיגן ארבעה חובטים, ג'רמי אקארדו סיפק את השמירה. גיל מש עם ההפסד, כשזרק חמישה אינינגים בלבד.


שיקגו וייט סוקס - סיאטל 3:5

לו רק היו הגרביים מתחילים את הריצה שלהם שבועיים מוקדם יותר, המרכז היה מסתבך עוד יותר. שבעה אינינגים הספיקו לחאווייר ואסקז לניצחון, בסיוע יום קריירה של ג'וש פילדס, עם שני הומרים, ושמירה של בובי ג'נקס. הומר גם לג'רמיין דיי, וגם לקנג'י ג'וג'ימה וראול איבנייז מסיאטל. הפסד לג'רוד וושבורן.


לוס אנג'לס איינג'לס - מינסוטה 1:10

ובינתיים, לוס אנג'לס נהנתה מהפסד המארינרס. קלווים אסקובר התותח (איזו תחרות יש השנה לסיי יאנג ב-AL) הגיש שישה אינינגים, בהם קצר ארבעה חובטים וזכה בניצחון ה-12 העונה (עם ERA של 2.74), כשהוא מסתייע בגראנד סלאם של מייסר איסטוריס הלוהט. ג'ף בייקר רשם את ההפסד.


טקסס - טמפה ביי 4:7

הומר וחמישה ריביז לפרנק קטלונוטו, ניצחון למייק ווד, שמירה לסי ג'יי ווילסון והפסד לאנדי זוננשטיין.

הסימפוניה השבורה של וגנר

ניו יורק מטס - פלורידה 4:3

קרלוס בלטראן חזר להרכב המטס מרשימת הפצועים ומייד הגיב בהומר בן שלוש ריצות, אבל הנלי רמירז העצום חבט לדאבל בן שתי ריצות מידיו של בילי וגנר באינינג התשיעי, והמטס חטפו מקלחת קרה מהמארלינס. מאט לינדסטרום עם הניצחון, קווין גרג עם השמירה לפלורידה. המטס לא ניזוקו משמעותית בדירוג בעקבות הניצחון של פילדלפיה על אטלנטה.


סן פרנסיסקו - פיטסבורג 8:7

לראשונה מזה זמן רב שבארי בונדס לא בכותרות כשהוא חובט להומר. בונדס ממשיך בספירה קדימה, עם ה-758 שלו, סן פרנסיסקו הייתה קרובה לניצחון עם יתרון 2:6 באינינג השמיני, ואז באה קריסה וספיגת שש ריצות, ששלחה את הניצחון לפייראטס. אדם לה רוש עם הומר לפיטסבורג, ג'ון גראבו עם הניצחון, מאט קאפס השמירה ו-ויני צ'וק עם ההפסד.

כדור ההומראן ה-755 של בונדס יוצע למכירה פומבית. המוכר, אדם יוז בן ה-33 מקליפורניה, מקווה לקבל לפחות את אותו הסכום שבו נרכש הכדור ה-700 - 102 אלף דולר.


קולורדו - שיקגו קאבס 6:2

ניצחון נאה לקאביז, שממשיכים לשבת על הצוואר של מילווקי. ג'ייסון מארקי זכה בניצחון חוץ ראשון מזה יותר משלושה חודשים, עם 6.2 אינינגים וחמישה טיגונים, כשהוא נעזר בז'אק ג'ונס, עם הומר ושני ריביז, ובמאט מורטון עם הומר משלו. ארון קוק נחל את ההפסד.


פילדלפיה - אטלנטה 4:5

סדרת מפתח שהנהנית העיקרית ממנה צפויה להיות ניו יורק מטס. קול האמלס זכה בניצחון, בסיוע הומר של ווס הלמס ושמירה של טום גורדון, השישית העונה. פטר מוילאן עם הומר לאטלנטה, הפסד למאט דיאז.


סינסינטי - סן דייגו 12:7

קן גריפי ג'וניור חבט להומר ה-590 שלו בקריירה, הרדס גרמו לטרבור הופמן לשבור שמירה ולהשוות באינינג התשיעי ל-7:7, אבל באינינג ה-11 באה קריסה של דייויד וות'רס, חמש ריצות נכנסו והפאדרס העניקו לקווין קמרון ניצחון. הומרים לסן דייגו: בריאן ג'יילס, אדריאן גונזאלס, חליל גרין וקווין קוזמנוף.


אריזונה - וושינגטון 4:11

הדי-באקס ממשיכים בשלהם, ונותנים גז לקראת הישורת האחרונה, עם חמש ריצות באינינג השביעי. יום גדול לקונור ג'קסון עם שני הומרים וארבעה ריביז, שבעה אינינגים ושלושה טיגונים לליבאן הרננדז בניצחון. פליפה לופז, ריאן צימרמן ואוסטין קרנס חבטו להומרים בוושינגטון, סול ריברה עם ההפסד.


יוסטון - מילווקי 5:4

הברוורס ניצחו את בריאן מוהלר ויוסטון בשיניים כדי לאחוז במקום הראשון במרכז, כשטריפל של קורי הארט באינינג ה-11 העניק לכריס ספרלינג את הניצחון ולפרנסיסקו קורדרו את השמירה ה-35 שלו העונה (הכיש את כל הצד). הומרים לצמד החמד פרינס פילדר (35) וג'יי ג'יי הארדי, שהיה רגוע מאוד אחרי האולסטאר (19 העונה). גם לוק סקוט מיוסטון חבט להומר.


סט. לואיס - לוס אנג'לס דודג'רס 2:1

אדם ויינרייט, הפותח של הקרדינלס, היה עצום, עם תשעה אינינגים וחמישה חשמולים, כששגיאה שלו בתשיעי עלתה לו במשחק. ג'יימס לוני ניצל כדור למרכז וחבט להומר בן שתי ריצות, כשהקארדס יכולים רק לצמק בתחתית האינינג, אבל טקאשי סאיטו זכה בשמירה. ג'ואי ביימל ניצח אחרי היציאה של בראד פני המצוין (שבעה ושישה), ומה עם ריק אנקייל? קצת פחות טוב מהבכורה - חבטה אחת, שני סטרייקאאוטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully