וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארליך ורם בחצי גמר מונטריאול

11.8.2007 / 10:36

הישראלים גברו 1:6, 5:7 על מקס מירני ויונאס ביורקמן. יפגשו את פול האנלי וקווין הולייט. פדרר, נדאל, דיוקוביץ' וסטפאנק בחצי גמר היחידים

הצמד הישראלי יוני ארליך ואנדי רם העפילו הלילה (בין שישי לשבת) לחצי גמר הרוג'רס קאפ, טורניר המאסטרס של מונטריאול. המדורגים 6 בטורניר פגשו ברבע הגמר את המדורגים 2, מקס מירני ויונאס ביורקמן, ובשתי מערכות חלקות, 1:6, 5:7, קבעו דייט בחצי הגמר עם הצמד פול האנלי וקווין הולייט, המדורגים 5 בטורניר.

פדרר טייל מול יואיט במונטריאול

רוג'ר פדרר, הטניסאי מספר 1 בעולם, עלה הערב (שישי) לחצי גמר טורניר המאסטרס במונטריאול. פדרר גבר ברבע הגמר די בקלות על המדורג 1 בעולם לשעבר, לייטון יואיט האוסטרלי, בתוצאה 3:6, 4:6.

פדרר, אלוף הטורניר במונטריאול שחבט 13 אסים במשחק מול יואיט, יתמודד בחצי הגמר מול הצ'כי הבלתי מדורג בטורניר, ראדק סטפאנק, שהפתיע את ניקולאי דוידנקו הרוסי (4 בטורניר) וניצח אותו 4:6, 5:7. סטפאנק, המדורג 60 בעולם, הפתיע בטורניר גם את פרננדו גונזאלס וטומי האס, וינסה לעשות את הבלתי יאמן מול השוויצרי, שנמצא בכושר נפלא לעומת סיבוב התחרויות הקודם שלו בצפון אמריקה.

הקנדי המפתיע מאונטריו, פרנק דנצ'ביץ', המדורג 91 בעולם, הכניס את הקהל המקומי לאקסטזה עם ניצחון 4:6 במערכה הראשונה על לא אחר מאשר רפאל נדאל, אבל הספרדי התאושש עם 3:6, 2:6 והדיח את דנצ'ביץ' בן ה-22. היריב של נדאל בחצי הגמר יהיה נובאק דיוקוביץ', שגבר 6:7 (4:7), 4:6 על אנדי רודיק. הסרבי ניצח את נדאל בפעם האחרונה שהשניים נפגשו על משטח קשה, ברבע הגמר במיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully