וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-בית"ר ירושלים: כאילו שלא מספיק חם

אסף שקד ולי בוץ

10.8.2007 / 16:07

גביע הטוטו או לא, אין כמו מפגש בין האדומים לאלופים כדי להרגיש את ליגת העל הבאה עלינו לטובה (20:45, הרצליה)

בית"ר ירושלים ערכה היום בבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר בשעה 20:45 מול הפועל תל אביב במגרש בהרצליה, במסגרת גביע הטוטו. עבור יצחק שום, המשחק מול האקסית אותה אימן אשתקד, הוא משחק חשוב מאוד ואת הרצינות על פניו היה ניתן לראות היטב ביומיים האחרונים.

בית"ר ירושלים תגיע למפגש מול האדומים בהרכב יחסית חסר ללא מספר שחקני הרכב. הקשר השמאלי מיכאל זנדברג, שלא התאמן אתמול בגלל מתיחה בשריר, ערך אימון אישי עם מאמן הכושר דרור שמשון והוא לא צפוי לפתוח בהרכב של שום. ההערכה היא כי עידן טל יהיה זה שיתפוס את מקומו באגף שמאל ואילו זנדברג במקרה הטוב יפתח על הספסל.

שחקן נוסף שיעדר כמעט בוודאות מההרכב זהו הבלם שמעון גרשון. היום (שישי), בדומה לאתמול, ערך השחקן אימון קל ולאחר מכן נכנס לטיפולים. את מקומו בהרכב יתפוס דוד אמסלם שיפתח בהרכב כקפטן הקבוצה.

תומר בן יוסף ועמית בן שושן, שנעדרו מסגל המשחק מול קופנהאגן בגלל פציעות בגב, ערכו היום אימונים קלים אך גם הם לא יכללו בסגל המשחק מחר. בצוות הרפואי עושים מאמצים על מנת להכשיר את בן שושן למשחק מול בני יהודה וההערכה היא כי במהלך השבוע הבא יחזור אט אט לאימונים מלאים. לגבי בן יוסף המצב פחות טוב והשחקן צפוי להעדר שבועיים נוספים מהסגל של בית"ר. הבלם נפגע בגבו במהלך מחנה האימונים באוסטריה כתוצאה ממשטח אימונים גרוע ועד עכשיו, למרות הניסיונות להכשירו, הוא עדיין סובל מכאבים בגבו, דבר שיגרום לו להישאר מחוץ למגרשים במחזור הראשון.

במהלך האימון היום לא תרגל שום את ההרכב וההערכה היא כי הוא יקבע את ה-11 רק מחר בצהריים, אז תתכנס הקבוצה בבית מלון בהרצליה לתדרוך אחרון לקראת המשחק. למרות העובדה שהמאמן לא תרגל את ההרכב, הוא צפוי לעלות בהרכב חזק יחסית.

בחוליית החוד יעלה שום במערך מעניין עם 2 חלוצים, הברזילאי אנטונלי רומולו כשלצידו יפתח ברק יצחקי כחלוץ ולא כשחקן כנף כמו ששיחק עד כה. בקישור מתלבט המאמן בין מירוסביץ' לבין אבירם ברוכיאן ועמרי אפק. הצ'ילאני זוכה להעדפה נכון לעכשיו, אך יתכן כי שום ישנה את החלטתו סמוך למועד המשחק.

במהלך היומיים האחרונים ערכו מספר שחקנים בקבוצה שיחות עם השוער טבטרקו קאלה במטרה להרגיע את כל הרעש שנוצר סביבו ובעיקר על הדברים שאמר על שמעון גרשון ויואב זיו. קאלה הבהיר כי כל הדברים שנאמרו בתקשורת לא היו שייכים לו ובקבוצה הבהירו לו כי הדברים הללו לא מקובלים וכל מה שנהוג במכבי ת"א, שונה לחלוטים ממה שקורה בבית"ר.

הרכב משוער: טבטרקו קאלה, אריק בנאדו, דוד אמסלם, יואב זיו, כריסטיאן אלברז, דרק בואטנג, גל אלברמן, עידן טל, מילובאן מירוסביץ' (ברוכיאן, אפק), ברק יצחקי, אנטונלי רומולו.

בכורה לדוס סנטוס ואנסומבו בהפועל ת"א

"משחקים מול בית"ר תמיד מספקים עניין, לא משנה באיזה מפעל", כך אמר היום (שישי) אחד משחקני הפועל ת"א לוואלה! ספורט לאחר האימון המסכם שנערך הבוקר לקראת המשחק מול האלופה במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו. מחר יארחו האדומים את ירושלים בהרצליה, למשחק רדיוס שני מתוך שניים שספגו עקב אירועי הדרבי בסיום העונה, במטרה להשיג נצחון ראשון העונה לאחר ההפסד לבני יהודה במחזור הראשון במפעל.

גבריאל דוס סנטוס ומזואה אנסומבו, שנעדרו בשבוע שעבר בשל פציעה ומחלה בהתאמה, יערכו מחר הופעת בכורה במשחק רשמי במדים האדומים, ויפתחו בהרכב על חשבונם של עאמר מנצור וטל חן. יגאל אנטבי, שהחמיץ אף הוא את המשחק בשבוע שעבר בשל פגיעה באפו, יחזור להרכב על חשבונו של גל שיש הצעיר, ואילו הקפטן ואליד באדיר, ששיחק כחלוץ מול הקבוצה של ניצן שירזי, יחזור אל מקומו הטבעי בקישור על חשבונו של ביברס נאתכו.

ההתלבטות היחידה של המאמן היא האם לפתוח עם עדי סבג הצעיר כחלוץ שני לצידו של ליאור אסולין, או שמא לשחק עם חמישה קשרים, כשבמקרה כזה צפוי ברוך דגו לקבל את חולצת ההרכב. שוער המשנה של הקבוצה, גליל בן שאנן, שנפצע בברכו לפני יומיים, יקבל מנוחה מחר ושוער קבוצת הנוער, אריאל טליאס, ישמש כמחליף לוינסנט אניימה.

חלוץ הרכש הברזילאי, פאביו ג'וניור, שהצטרף לאימוני הקבוצה שלשום, לא צפוי להיכלל בסגל מול בית"ר וזאת מאחר והוא לא מצוי בכושר משחק. ג'וניור, שעובד בעיקר על אימוני כושר ביומיים האחרונים, בספק גם למשחק מול שירוקי בגביע אופ"א ביום חמישי, ובצוות המקצועי העדיפו להעניק לו מנוחה בשבת על מנת לנסות ולהכשירו למשחק מול הבוסנים.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, ואליד באדיר, אבדג'י, ראובן עובד, ברוך דגו (עדי סבג), ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully