וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרמיירליג מציגה: ככה פותחים עונה

11.8.2007 / 21:15

ליברפול השיגה 1:2 דרמטי על הוילה, בניון לא היה בסגל. סנדרלנד גברה 0:1 על טוטנהאם. אלרדייס חזר עם ניוקאסל לבולטון וניצח 1:3

מחזור הפתיחה של הפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרך. מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וארסנל ישחקו רק מחר, אבל גם בלעדיהן קיבלנו יום מעורר תיאבון של כדורגל אנגלי. המנצח הגדול של המחזור הוא סם אלרדייס, שעזב הקיץ את בולטון לטובת ניוקאסל, עימה ניצח את קבוצתו לשעבר 1:3. מנצח נוסף הוא רוי קין, שבהופעת הבכורה שלו כמאמן בליגה הבכירה רשם עם סנדרלנד שלו ניצחון מחמיא 0:1 על טוטנהאם.

ליברפול המתחדשת יצאה לוילה פארק כדי לפתוח את העונה ברגל ימין. יוסי בניון, שרפא בניטז רדף אחריו כל הקיץ, לא נכלל בסגל. האדומים השיגו ניצחון דרמטי 1:2 על אסטון וילה.

מחר יושלם המחזור עם כניסתן למעגל המשחקים של שלושת הגדולות. ארסנל תארח את פולהאם (14:00), צ'לסי תקבל בברכה את העולה החדשה ברמינגהאם (15:30), ומנצ'סטר יונייטד תארח את רדינג (18:00).

אסטון וילה - ליברפול 2:1

יוסי בניון היה מחוזר קיץ שלם על ידי מאמנה של ליברפול רפא בניטז. הוא גם עלה בהרכב במשחקי המבחן של האדומים, אבל במשחק הראשון של הקבוצה בפרמיירליג נגד אסטון וילה הוא לא היה אפילו בסגל. רמז לבאות?

פיינליסטית הצ'מפיונס רוצה כל כך לזכות באליפות אחרי 17 שנה והקיץ היא התחמשה בתותחים כבדים, אבל הקפטן, הסמל והמנהיג, סטיבן ג'רארד, היה זה שהושיע אותה, כמו תמיד, עם שער ניצחון בדקה ה-87, בבעיטה חופשית, שתי דקות לאחר שגארת בארי הישווה לוילה. האורחים עוד הובילו לפני כן משער עצמי של מרטין לאורסן בדקה ה-31.

האדומים לא ניצחו משחק פתיחה מאז הניצחון על אסטון וילה באוגוסט 2002. היום הם סגרו מעגל מתוק בתקווה לעונה טובה ומוצלחת.

בולטון - ניוקאסל 3:1

במוקד המשחק בין ניוקאסל לבולטון, עמד סם אלרדייס, מאמן הוונדררס לשעבר שמנסה לחולל את קסמיו גם במועדונו החדש. על פי הופעת הבכורה שלו עם המגפייז נדמה שהוא הגיע להחלטה הנכונה כשערק לצפון מזרח אנגליה. הצרפתי הנהדר צ'ארלס אנזוגביה כבש ראשון בדקה ה-11, והניגרי אובפימי מרטינס השלים צמד אישי (21 ו-27) כדי לסגור את הסיפור כבר בשליש הראשון של המשחק. שערו של ניקולס אנלקה הוותיק בדקה ה-50 כבר לא ניחם איש בריבוק סטדיום.

ווסטהאם - מנצ'סטר סיטי 2:0

קבוצה נוספת שריכזה המון תשומת לב הקיץ היא הסיטי של סוון גוראן אריקסון, שיצאה מאפטון פארק עם שלוש נקודות בכורה בעידן החדש שלה. רונאלדו ביאנקי הכניס את הראשון בדקה ה-18, והברזילאי ג'יובאני חתם שלוש דקות לסיום עם השני.

שאר המשחקים:

סנדרלנד - טוטנהאם 0:1

אחרי 90 פלוס דקות משעממות ונטולות אירועים, הגיע מייקל צ'ופרה והבקיע את שער הניצחון של העולה החדשה, עם הבכורה של רוי קין כמאמן בפרמיירליג.

מידלסבורו - בלקבורן 2:1
לבלקבורן: רוקה סנטה קרוז 62, מט דרבישייר 79. לבורו: סטיוראט דונינג 31).

אברטון - וויגאן 1:2
לאברטון: לאון עוסמאן 26, ויקטור אניצ'בה 75. לוויגאן: אנטואן סיביירסקי 80).

דרבי קאונטי - פורטסמות' 2:2
לדרבי: מאט אוקלי 5, אנדי טוד 84. לפומפי: בנג'ימן בארוארי 27, ג'ון אוטאקה 83).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully