וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולאוטי למקורביו: "לא אחתום על חוזה בקלות"

10.8.2007 / 16:20

הארגנטינאי של מכבי חיפה רוצה לעבור לאירופה כבר בינואר. בברזיל מדווחים שהקשר פאוליניו בדרך לישראל, סורמה בדרך החוצה

הנהלת מכבי חיפה נפגשה עם החלוץ רוברטו קולאוטי בנוגע להארכת חוזהו במועדון. בין הצדדים לא הושגה עדיין הסכמה, ולפי מקורבים לשחקן נראה כי קולאוטי אינו מעוניין לחתום על חוזה ארוך טווח בקבוצה, אלא אם כן חיפה תשדרג את שכרו באופן משמעותי. החלוץ אמר למקורביו בקבוצה: "לא אחתום על חוזה בקלות. אני רוצה לשחק באירופה. אעשה רק מה שטוב עבורי".

לקראת המשחק מול מכבי נתניה, גורמים בחיפה טוענים כי העתקת הביתיות לקרית אליעזר, נובעת מניסיון ליצור רושם חיובי על האוהדים לפני פתיחת הליגה. בחיפה מעניקים למשחק חשיבות רבה ויודעים שניצחון עשוי להגביר את קצב מכירת המנויים.

החלוץ שלומי ארבייטמן לא יוכל להיכלל בסגל למשחק, וזאת מאחר שחוזהו עדיין לא הופקד בבקרה התקציבית. הדבר נובע מכך שחיפה עדיין לא סיכמה את תנאיו של השחקן לעונה הבאה. על פי הסכם בין הצדדים, בכל תחילת עונה צריכים הצדדים להגיע להסכם חדש.

ארבייטמן דורש, על פי החוזה שלו בעונה שעברה (60 אלף דולר למחצית השניה של העונה, לאחר שהשתחרר מצה"ל), 120 אלף דולר לעונה. בחיפה מאמינים שארבייטמן יסכם בתחילת השבוע במטרה להיכלל בסגל לקראת המשחק הראשון של הליגה, בסוף השבוע הבא, מול בני סכנין.

רוני לוי צפוי לעלות עם ההרכב החזק ביותר של הקבוצה. לפי אימון הבוקר, נראה כי לוקאש סורמה לא יפתח. מי שעשוי לתפוס את מקומו הוא דווקא ג'ובאני רוסו. ההנחה היא שלוי מעוניין להבהיר לסורמה כי הוא חש אכזבה מתפקודו עד כה. בקבוצה טוענים כי עדיין לא הגיעו לסיכום עם הקשר הברזילאי פאוליניו, על אף שבתקשורת הברזילאית כבר מדווחים שהקשר סיכםאת תנאיו והוא בדרך לישראל.

ראשי הקבוצה הבהירו למכבי פתח תקוה שחאבייר דירסאו אינו משוחרר בשלב זה. נראה כי אם פאוליניו יגיע, חיפה תשחרר את סורמה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, לקבוצה ישנה אפשרות להתיר את החוזה עם השחקן עד תחילת העונה תמורת פיצוי כספי שאינו מהווה חלק מהותי מהחוזה. הדבר עשוי להקל על ההחלטה של ראשי הקבוצה.

קרוסה: "באתי לקחת אליפות" (משה הרוש, "הארץ")

יעקב שחר, הבעלים של מכבי חיפה, התקשר אתמול (חמישי) לרדוסלב מיכלסקי, נציגו של לוקאש סורמה, והביע באזניו את האכזבה של הצוות המקצועי במועדון מהקשר הפולני.

"סורמה שחקן הגנתי בלי יכולות התקפיות כמו שחיפה צריכה", סיפר שחר למיכלסקי, "זה לא מה שחיפשנו". שחר אמנם הבהיר שטרם התקבלה החלטה לשחרר את סורמה, החתום בקבוצה לשנתיים, אולם מיכלסקי קיבל מסר שעליו להתחיל לחפש לקשר קבוצה חלופית בפולין שתסכים לקלוט אותו.

"חיפה לא אמרה לי שיש כוונה לשחרר את סורמה, בינתיים לפחות", סיפר מאוחר יותר מיכלסקי, "אם הם ירצו, אני מאמין שלא תהיה בעיה למצוא ללוקאש קבוצה". בחיפה אומרים כי ההחלטה לגבי סורמה תתקבל במהלך השבוע הבא ותלויה גם במגעים עם קשר פלמנגו הברזילאית, פאוליניו, בו מעוניין המאמן רוני לוי.

"באתי לקחת אליפות עם מכבי חיפה", אמר אתמול הבלם הארגנטינאי, דייגו קרוסה, עם נחיתתו בארץ, "קולאוטי המליץ לי להגיע ואני רוצה להיכנס לדפי ההיסטוריה של המועדון". קרוסה לא ישחק בשבת בגביע הטוטו נגד מכבי נתניה ויעבור בדיקות רפואיות בתחילת השבוע. אחר כך יחתום רשמית על חוזהו לשנתיים הבאות שיעמוד על 250 אלף דולר לעונה.

עורך הדין יוסי גייר, נציגו של שלומי ארבייטמן, הציג אתמול לאנשי חיפה את דרישתו של של השחקן לקבל 120 אלף דולר בעונה הבאה. הצדדים סיכמו להיפגש שוב בימים הקרובים.

* אלן מסודי ישחק כנראה בעונה הבאה באשדוד, למרות שאינו מתלהב מכך. נציגי חיפה, אשדוד והשחקן מנסים להגיע להסדר בו תשתחרר חיפה מהחוזה עם מסודי לשנתיים הבאות, תפצה אותו עבור העונה הבאה ואילו אשדוד תחתים אותו לשנתיים בחוזה נמוך יחסית. (משה בוקר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully