וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקון, גרסת ה-NBA

יניב אורגד, "הארץ", בשיתוף

10.8.2007 / 9:03

פני הארדווי חוזר לשתף פעולה עם שאקיל במיאמי, אלן יוסטון רוצה לשוב מפרישה, בוסטון פנתה לרג'י מילר. עכשיו רק חסר קאמבק של קארים

24 שעות לאחר שבוסטון סלטיקס פנתה לרג'י מילר, שיהיה החודש בן 42, בהצעה לחזור ולשחק בשורותיה - הצעה שעוררה בעיקר גיחוך בארצות הברית וזעם באינדיאנה - התעורר אלן יוסטון בן ה-36 והכריז שגם הוא רוצה לשוב מפרישה.

יוסטון, הגארד של ניו יורק ניקס, ספג פציעה קשה בברכו לפני שלוש שנים ולא שב לשחק. "התאמנתי חזק בחודש האחרון ואני מרגיש שהברכיים שוב במצב מצוין", אמר אתמול יוסטון. דאלאס וקליבלנד מתעניינות.

אבל זו הייתה רק ההתחלה למגמת הרטרו המתפשטת, כשהתברר ששאקיל אוניל עומד לחזור לשתף פעולה עם פני הארדווי, "חברו" לאורלנדו מג'יק הגדולה של שנות ה-90. השניים לא הסתדרו כששיתפו פעולה בפלורידה, כשכל אחד נלחם על פיסות אור הזרקורים, ובסופו של דבר ב-1997 בחר הדיזל לערוק לקליפורניה. הארדווי, 36, ששיחק את משחקו האחרון בליגה בנובמבר 2005, חתם לעונה אחת במיאמי היט.

"פני הוא אולסטאר, שחקן שהייתה לו קריירה נפלאה", אמר נשיא מיאמי פט ריילי, "התרשמנו מהעבודה הקשה שלו ונחישותו לחזור לכושר במהלך הקיץ. הוא שחקן מיומן, שיוכל לעזור לנו במגוון עמדות במגרש".

להארדווי יש אומנם ממוצע קריירה של 15.4 נקודות, אבל הוא לא סיים עונה עם ממוצע דו ספרתי מאז 2002/3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully