וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפורטיבו לה קורוניה זכתה בתרזה

9.8.2007 / 23:32

לא באם אלא בטורניר הררה תרזה לאחר שניצחה בגמר, ללא אוואט, 1:2 את ריאל מדריד המדשדשת. בלננשש סיימה שלישית. מילאן-בטיס 1:0

ריאל מדריד התחמשה היום (חמישי) בשני קשרים הולנדים, אריאן רובן ורויסטון דרנטה, אבל זה לא השרה על שחקני הקבוצה מוזה, כשאלה הפסידו בגמר טורניר תרזה הררה, אחד הותיקים באירופה, לדפורטיבו לה קורוניה, ללא השוער הישראלי דודו אוואט, 2:1.

הגליסיאנים, שגברו בחצי הגמר על אטאלנטה 6:7 בדו קרב פנדלים, עלו ליתרון ראשונים משער של ריקי חמש דקות להפסקה. שתי דקות במחצית השנייה ז'וליו באפטיסטה, שחזר מההשאלה מארסנל, הישווה. אבל ריאל הצליחה לשמור על השיוויון שתי דקות בלבד, שאז ורדו החזיר את היתרון לכחולים-לבנים. עד הסיום נשמרה התוצאה ודפור הניפה את הגביע הענק באיצטדיונה הביתי 'הריאזור' השמח והצוהל.

בלננשש הפורטוגלית, שהפסידה בחצי הגמר לאלופה הספרדית בחצי הגמר משער של רוביניו בדקה ה-90, התנחמה במקום השלישי לאחר שגברה על אטאלנטה 1:2. בלאסטוס (3) ורונקאטו (61) כבשו למנצחת, פאדוין (23) הישווה זמנית.

אלופת אירופה, מילאן, גם היא עוד לא הספיקה לחמם מנועים ונוצחה הערב 1:0 על ידי בטיס סביליה הספרדית. את שער הניצחון כבש גונזאלס בפנדל בדקה ה-47. במפגש כל ספרדי סיימו סראגוסה ורקראטיבו הואלבה ב-2:2. אנדראס ד'לסאנדרו (11) וסרחיו גארסיה (17 בפנדל) העלו את סראגוסה ליתרון, אלא שמרקיטוס (45) וקסאס (62) הישוו להפתעת העונה בספרד אשתקד. במשחק ידידות נוסף נפרדו ברדה ההולנדית ופיינליסטית הגביע הספרדי, חטאפה, בתיקו 0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully