וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול ישראל: בית שמש בורחת, מהמשחק ומהליגה

9.8.2007 / 23:34

שון סלוטר חבט לסינגל באינינג האחרון, הבלו סוקס ניצחו את ת"א 1:2. ניצחון שני ברציפות לפ"ת, על רעננה, מודיעין הפסידה לנתניה

לפי שעה נדמה שעונת הבייסבול הרגילה סגורה, לפחות לגבי המקום הראשון והאחרון. למרות שפתח תקוה פיונירס קצרה, לראשונה העונה, שני נצחונות ברציפות, היא תנעל את הטבלה בתום העונה, כשבמקום הראשון זה די ברור - בית שמש בלו סוקס, שהייתה שם מן הפתיחה, תזכה במקום הראשון בכניסה לפלייאוף.

חואן פליסיאנו, בלי ספק המגיש הטוב בליגה, טיגן 11 חובטים בשבעה אינינגים של עבודה, אבל מולו עמד אדם קראב, שהגיש במשחק מצוין שישה אינינגים ושליש. פליסיאנו כבר ראה את הניצחון השביעי שלו העונה בורח, לפני ששון סלוטר חבט לסינגל על בסיסים מלאים, קבע 1:2 לבית שמש בתחתית האינינג וניצחון שהגדיל את הפער בינה לבין תל אביב ל-3.5 משחקים.

מודיעין מיראקל בוודאי לא תסיים ראשונה, אבל השלישית בטבלה החמיצה הזדמנות להתקרב לתל אביב, כשנוצחה על ידי נתניה טייגרס 5:1. שלמה ליפץ שוב הוכיח מדוע פלירטט עם קבוצות מהמייג'ור ליג, כשהגיש שבעה אינינגים כוחניים, טיגן שישה חובטים והרשה ארבע חבטות בלבד. זה היה נצחונו השלישי של הישראלי. הומר מספר 15 העונה לאלאדיו רודריגז ממודיעין, הפסד ליאן אוקפורסקי.

פתח תקוה פיונירס עשתה היסטוריה קטנה, כשלראשונה העונה ניצחה שני משחקים ברציפות, וכמו ביום רביעי, גם כאן מדובר במהפך של האינינגים המאוחרים, כששלוש ריצות באינינג השישי הקנו לה ניצחון 5:6 על רעננה אקספרס. ריאן בוטקובסקי עם הניצחון ונאט באלנברג עם ההפסד. בן פילד מרעננה עם הומר, ונקודת אור לישראלי דניאל מדי וייצמן, שאחרי קשיי הסתגלות לליגה הגיש אינינג אחד וטיגן שני חובטים בסטרייקאאוטים.

הטבלה:

1. בית שמש בלו סוקס 9:27
2. תל אביב לייטנינג 13:23
3. מודיעין מיראקל 15:20
4. נתניה טייגרס 20:15
5. רעננה אקספרס 21:15
6. פתח תקוה פיונירס 28:7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully