וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יסתפקו במקום השלישי. מהסוף

אביעד סגל

10.8.2007 / 8:44

עם סגל חלש יותר מהעונה שעברה ובלי קמאנן, עומר בוקסנבוים יתקשה שוב להשאיר את הרצליה בליגה. וואלה! ספורט פותחת עונה

עבר, הווה, עתיד

היסטוריה: גביע הטוטו ב-2006/07

שימו לב: אושרי אלפסי האשדודי במיל', רמי חליס מהפועל תל אביב ואסף קריספיס ממכבי תל אביב, שלישיית שחקנים שנדמה היה כי נעלמו ממפת ליגת העל, צצו לפתע בסגל הרצליה וינסו לשקם בה את הקריירה.

באו: פיטר מרליר, מיטייה מורץ, שי בנאי, רמי חליס, אבי ריקן, אושרי אלפסי, שלו מנשה, אסף קריספיס, סעיד מקאסי, אלנתן סלמי

עזבו: סקוט היגינס, יוסי שקל, יא יא פטי, רגב וולק, אייל טרטצקי, ארז אליאב, שי מימון, אליאסו איסיאקו, גיא שמיר, כפיר אדרי, איגור מוסטרליץ', יאניק קאמאנן, יוחאי אהרוני, עדן בן בסט

הרכב משוער: פיטר מרליר, מיטייה מורץ, חיים מלכה, רמי חליס, מגן שמאלי שיבוא במקום איסלם כנעאן, דייהו דייויס, שלו מנשה, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, סעיד מקאסי, זר (אלנתן סלמי)

הדובדבן

פרדי דוד, אולי בניגוד לרצונו, החליף את כל הזרים ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה, מלבד דייהו דייויס. הניגרי הוא אחד מהקשרים האחוריים המוצלחים של הליגה וכנראה אחד השחקנים הכי טובים מבין אלו של קבוצות אמצע הטבלה ודרומה. דייויס מצליח, בין חילוץ כדור לכיסוח, לתרום גם להתקפת הקבוצה ובעונה שעברה הבקיע ארבעה שערים ובישל שניים. בכלל, הרצליה של השנה שעברה הציגה גלריית שחקנים זרים מפוארת שלא זכורה בעיר מאז ימי אולג נדודה ו-ואסילי איבאנוב. אחד מהם, יאניק קמאנן, הצליח להשתחרר מכבליו של שיימן לידיהם של לוני ורוני במכבי תל אביב. השחקן הזר הבא שיתקדם לקבוצת צמרת יוכל להיות דייויס הנפלא.

המוקש

הרצליה חרטה על דגלה אשתקד משחק מהנה והתקפי יחסית, ללא חשש מספיגת שערים, אך בעונה כמו זו שצפויה לעבור עליה לא תוכל הקבוצה של שיימן להרשות לעצמה קבוצה עם הגנה חלשה. השלישייה שספגה ממכבי חיפה בשבת האחרונה חייבת להאיר פרוז'קטורים עצבניים אצל אנשי הרצליה. מיטייה מורץ' הסלובני מחזיק ברקורד נאה, אך יוקף בשחקנים חסרי חספוס כמו רמי חליס, חיים מלכה או איתן עזריה. נראה כי חלוצי קבוצות ליגת העל יפנטזו על מפגשים שבועיים עם הגנה כמו זו של הרצליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

זימון מפתיע לנבחרת

למרות 12 שערים בעונה האחרונה ואולי בגלל הניסיון הלא מוצלח במכבי חיפה, לא זכה עומר בוקסנבוים להתקדם לקבוצה גדולה יותר ממכבי הרצליה בקיץ. השנה, כשישחק בקבוצה שצפויה להתמודד במפגשי תחתית מיוזעים, חייב בוקסה להוכיח כי חיוכו הילדותי במקצת יכול להתלבש על מדים גדולים יותר, אפילו על חולצת הכחול- לבן של קשטן.

אחרי שהביא למועדון העבש תואר ראשון בעונה שעברה, משער בדקות האחרונות של ההארכה, חייב הילד להראות שמדובר בשחקן קלאץ', ואין מתאימים יותר מהמפגשים מול סכנין וקריית שמונה כדי להוכיח זאת. בוקסה, שמגיע משושלת ענפה של שחקני הפועל רמת גן ואף זכה עם קבוצת ילדותו בגביע ההיסטורי ב-2003, יתמודד בעונה הקרובה עם ציפיות גדולות מצד המאמנים, התקשורת והאוהדים הספורים ומעניין יהיה לראות אם יצליח לנפק עונה שנייה מוצלחת, שלב בו רבים נכשלים. אם יצליח, אולי יזכה להיות גם נציגה הראשון של הרצליה בנבחרת מזה שנים.

הראשון שיקללו אותו

אופנת השוערים הזרים גבתה קורבן גם בהרצליה ואחרי שהמקדוני ינקולובסקי, זה שכל כך הרשים במשחק מול ישראל, לא עבר את הבדיקות הרפואיות המחמירות, החתים פרדי דוד שוער בלגי, פיטר מרליר שמו. כידוע, פישול אחד מספיק כדי לתלות בכיכר העיר, או בקניון במקרה הספציפי, את המאמן, הסוכן ואת השוער בעצמו. העובדה שבמקומו יוכל לעלות בין הקורות איתמר ניצן הצעיר, שהרשים מעט במשחק מול חיפה בגביע הטוטו, ודאי לא תועיל למרליר מול האוהדים הצעקניים (כן, יש כמה כאלה).

מעמד המאמן

פרדי דוד, היום גם מחוץ לפתח תקווה, נחשב למאמן בעל פוטנציאל, שפשוט לא זכה לכמה דקות של שקט כדי להוכיח זאת. דוד העלה את הרצליה לליגת העל בעונת 2005/06, התפטר בקיץ שעבר בעקבות חילוקי דעות עם אריאל שיימן לגבי מעורבות היו"ר בעניינים המקצועיים וחזר, הפלא ופלא, כבר במחזור השביעי להחליף את ראובן עטר ולהביא תואר ראשון לשיימן - דבר שאולי יילקח בחשבון לפני הפיטורים הבאים. מאז לא נשמעו יותר מדי ברבורים של שיימן, אבל העונה עוד ארוכה והפיוז של היו"ר עדיין קצר. בקיצור, דברו איתו באזור המחזור העשירי.

מהווי היציע

מספרים שהפועל הרצליה הייתה הקבוצה המרכזית בעיר, כזו שהביאה בעבר אלפי אוהדים לאצטדיון העירוני. למכבי, לעומתה, יש את אפי הנמר. חלק מצעירי האזור נמשכים בעיקר לתל אביביות ומרכיבים את הגרעין הקשה של קהל האוהדים בקבוצות האלה, האחרים נוסעים לחיפה. אתרה הרשמי של הקבוצה מכריז על שיתוף פעולה עם חוג האוהדים "הכוכבים בצהוב", אותם מעולם לא זכינו לראות. יכול להיות שהשמש לעולם לא שוקעת על אצטדיונה של הרצליה?

הקלישאה של העונה

"אריאל שיימן החליט לתת גיבוי"

איפה נמצא אותם בסוף העונה?

מאמן הקבוצה, לופא קדוש, יספר שלא הוא הכין את הקבוצה לליגה ולכן אינו מרגיש אשם בירידה, אבל יבטיח שהרצליה תעשה את כל המאמצים לחזור לעונת המשחקים של 2009/10. פרדי דוד כבר מתכונן להחליפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully