וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-מכבי פ"ת: שלא יתעסקו עם מזרחי

9.8.2007 / 21:40

מאמן מכבי פ"ת כעס על אובוקה וקרא לו: "קוקו". חיפה סירבה לשחרר את דירסאו לקבוצה. המשחק מול ק"ש ייערך בנצרת (17:30)

מאמן מכבי פתח תקווה, יוסי מזרחי, מעוניין בקשר מכבי חיפה חאבייר דירסאו, אך בחיפה לא מוכנים לשחררו בשלב זה. בקבוצה של רוני לוי יעדיפו לשחרר את הקשר לוקאש סורמה. בחיפה הדגישו כי פתח תקוה היא זאת שפנתה בבקשה לשאול את הקשר, ולא להיפך.

מזרחי מודאג מאוד מהעובדה שבלסינג קאקו ייעדר חודש לפחות לאחר פתיחת הליגה. בכל מקרה, מזרחי הבהיר כי קאקו יישאר בקבוצה בעונה הבאה וההצעה להחתים קשר אחורי נוסף איננה קשורה לפציעה. אם יוחתם קשר אחורי זר, סולי צמח ואורי לוזון יתמודדו על חולצת ההרכב במרכז הקישור לצדו, עד שתסתיים תקופת ההחלמה של קאקו.

הערב (חמישי) ערכה הקבוצה אימון מסכם לקראת המשחק מול קרית שמונה. המשחק ייערך בנצרת עילית משום שהמגרש בקרית שמונה לא אושר. המאמן יוסי מזרחי צעק על פליקס אובוקה באימון משום שהוא לא מילא אחר הוראותיו. באחד המקרים צעק לעברו המאמן באנגלית: "מה אתה לא מבין?", והמשיך בעברית: "אתה חתיכת קוקו". שחקני הקבוצה לא יכלו להתאפק וצחקו. הקשר בלסינג קאקו צחק מול עיניו של המאמן שביקש להביע רצינות.

חלוץ ארגנטינאי, כריסטיאן קסטיז'ו, נבחן הערב בקבוצה, אך לא הרשים את הצוות המקצועי ונראה כי ישוחרר. "הוא כבד וחלוד", אמרו עליו בקבוצה. הקשר ננאד סאביץ' החל להתאמן עם הקבוצה. מזרחי מייעד לו את תפקיד הקשר השמאלי. פליקס אובוקה, שרגיל לשחק בצד הזה, יוסט למרכז. קשר נבחרת מונטנגרו, ולדימיר ואיוביץ', ממשיך להתאמן עם הקבוצה, אך מזרחי עדיין לא קיבל החלטה לגביו. המונטונגרי ייבחן במשחק נגד עירוני קרית שמונה.

כזכור, במהלך השבוע הטיח המאמן ביקורת קשה בחניכיו באימונים. בין היתר אמר מזרחי לשחקנים: "מי שלא יהיה ממושמע לא יהיה כאן, אתחיל להעיף שחקנים מהסגל. אתם צריכים להתאמץ יותר, איך ששיחקתם לא מתאים למכבי פתח תקוה. עד עכשיו חשבתם שאני לא יכול לכעוס? אתם מנצלים את זה שאני בן אדם טוב? אז מעכשיו אני אתחיל להיות קשה איתכם, אתחיל לצעוק עליכם ואולי תבינו".

הרכב משוער מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, קובי גנון, ניצן דמארי, מוראד מגמאדוב, לירן כהן, ולוביץ', ננאד סאביץ', קסטיז'ו, אוהד קדוסי, עומר גולן.

רן בן שמעון בונה על האפריקאים החדשים

הפועל קרית שמונה רשמה את הופעת הבכורה שלה כקבוצת ליגת על בהפסד 2:1 למכבי תל אביב במחזור הראשון של גביע הטוטו. הפעם הקבוצה של רן בן שמעון היא המארחת, אמנם לא בביתה האמיתי, אבל זו ההזדמנות הגדולה שלה.

הבלם הקמרוני לוסיאן מטומו כבר נחת בארץ והספיק להשתתף באימון הקבוצה. זר נוסף שיעמוד לראשותו של רן בן שמעון הוא הקשר מחוף השנהב צ'ארסווה ג'ואל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully