וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארליך ורם חלפו על פני יואיט ונדאל

10.8.2007 / 9:06

האוסטרלי והספרדי פרשו, הישראלים ברבע גמר מונטריאול. הראל לוי ברבע גמר איסטנבול, רבעי גמר מרתקים גם במונטריאול ולוס אנג'לס

אנדי רם ויוני ארליך העפילו לרבע גמר הטורניר המאסטרס במונטריאול (סך פרסים 2.45 מיליון דולר), לאחר שיריביהם בסיבוב השני, לייטון יואיט ורפאל נדאל, פרשו מהמשחק מולם בגלל פציעה של הספרדי. הישראלים, שהבטיחו לעצמם 125 נקודות דירוג ו-14,100 דולר, יפגשו ברבע הגמר את הזוג שמדורג 2 בטורניר, יונאס ביורקמן משבדיה ומקס מירני הבלארוסי.

הטניסאי הישראלי הראל לוי העפיל אמש (חמישי) לשלב רבע הגמר בטורניר הצ'לנג'ר באיסטנבול, טורקיה (סך פרסים של 100 אלף דולר) לאחר שגבר על פיה האוסטרי 6:4, 6:7, 3:6.

לוי, שצנח בדירוג האחרון עשרה מקומות עד למקום ה-230 בעולם, העפיל מהמוקדמות של הטורניר. כזכור, בסיבוב הראשון ניצח לוי בקרב כל ישראלי את המחבט מספר אחד, דודי סלע. בשלב הבא יתמודד מול ריינר שוטלר הגרמני.

קונצרטים בקנדה

סביר להניח שנדאל ויואיט העדיפו להתמקד בטורניר היחידים המרתק שמתפתח בקנדה, אחרי שבקושי העפילו לשלב הבא. נדאל התקשה מאוד מול פול הנרי מתיו הצרפתי, נוצח במערכה הראשונה, הציל 6 נקודות שבירה במערכה השנייה, אך בסופו של דבר השיג את הניצחון 6:3, 3:6, 2:6. יואיט, לעומת זאת, הציל שתי נקודות משחק מול דומיניק הרבאטי הסלובקי, אבל ניצח 6:7, 7:6, 5:7, ויפגוש ברבע הגמר את רוג'ר פדרר (שלא התקשה להביס את פוג'ניני האיטלקי 1:6, 1:6). נדאל ישחק מול פרנק דנצ'ביץ' הקנדי, שהפתיע את ורדאסקו הספרדי.

נובאק דיוקוביץ' לא התקשה מול דוד נלבנדיאן הארגנטינאי 2:6, 3:6, והסרבי יפגוש ברבע הגמר למפגש מסקרן את אנדי רודיק, שגבר 2:6, 3:6 על מרכוס בגדאטיס והשלים ניצחון 400 בקריירה. עוד ברבע הגמר: ניקולאי דוידנקו מול ראדק סטפאנק.

סיפורי LA

זה הלך קשה, אבל נגמר בהצלחה. מריה שראפובה נאבקה במיכאלה קרייצ'ק, אבל בסופו של דבר ניצחה 7:6, 6:7, 4:6 והעפילה לרבע הגמר בטורניר לוס אנג'לס (סך פרסים 600 אלף דולר). הרוסייה איבדה במהלך המשחק את מכות ההגשה שלה 9 פעמים, וניצחה רק אחרי כמעט שלוש שעות.

שראפובה תפגוש בשלב הבא את האלופה מאשתקד, אלנה דמנטייבה, שגברה 3:6, 1:4 על דניאלה האנטוחובה, לפני שהסלובקית פרשה בגלל קשיי נשימה.

ילנה יאנקוביץ', שסבלה גם היא מפציעה במהלך הטורניר, התאוששה וגברה 1:6, 2:6 על סיביל באמר האוסטרית, ותפגוש ברבע הגמר את ויקטוריה אזראנקה מבלארוס.

סרבית נוספת, אנה איבנוביץ', הדיחה את לוסי ספארובה (2:6, 2:6) ותשחק ברבע מול מריה קירילינקו, שניצחה את ג'יזל דולקו הארגנטינאית. עוד ברבע הגמר: נטיה פטרובה (שגברה על קטרינה סרבוטניק 1:6, 2:6) תשחק מול וירג'ין רזאנו הצרפתייה (ששמה קץ למסע הניצחונות המרשים של סאניה מירזה ההודית עם 1:6, 6:7).

* סרינה וויליאמס תתחרה לראשונה מאז ווימבלדון בטורניר ניו הייבן בחודש הבא. "אני מוכנה לחזרה למגרשים, כדי להציג את הכושר שלי מתחילת השנה", אמרה סרינה, שזכתה באוסטרליה בינואר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully