וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכרונות מוולפסון

9.8.2007 / 19:41

גילי ורמוט ואליניב ברדה, אדומים עד לא מזמן, ייפגשו ביום שבת לדרבי הישראלי הראשון העונה בליגה הבלגית. ברדה מבטיח: "יהיה מעניין"

המשחק שיפתח את המחזור השני בליגה הבלגית יפגיש דרבי ישראלי ראשון העונה, כשגילי ורמוט וגנט יארחו את אליניב ברדה וגנק (שבת 19:00). שתי הקבוצות סיימו את העונה שעברה בצמרת הבלגית, גנק במקום השני וגנט במקום הרביעי ואת העונה הן פתחו עם ניצחונות.

גנק אמנם גברה 1:3 על סרקל ברוז' בחוץ, אבל בינתיים הספיקה לרשום הדחה מפתיעה ממוקדמות ליגת האלופות. הסגנית הבלגית גברה 0:1 על פ.ק סראייבו אבל לאחר הפסד 2:1 במשחק הראשון בבית, סיימה את דרכה האירופאית בצורה מהירה.

אליניב ברדה, שרשם בכורה במשחק הליגה מול ברוז', אז נכנס למשחק בדקות הסיום, שיחק 90 דקות מול סראייבו ובעיתונים המקומיים זכה לציונים הגבוהים ביותר בקבוצה. למרות המשחק הטוב שלו, סיפר היום ברדה: "התחושה שלי מבחינה אישית הייתה טובה, אבל התוצאה הייתה מאוד רעה ואנחנו מאוד מאוכזבים מההדחה מאירופה. האכזבה גדולה מאוד, אבל זה הכדורגל ועכשיו ננסה להשיג תוצאות טובות בליגה".

גנק כבר הספיקה לערוך היום אימון קל ולהתחיל להתכונן למשחק החוץ שלה, אבל ברדה עדיין לא יודע האם ישחק: "יש לנו בקבוצה 7-8 חלוצים בינלאומיים ואי אפשר לדעת. במשחק הראשון מול סראייבו לא שיחקתי בכלל, אבל בשני רשמתי 90 דקות".

על המפגש עם חברו להפועל תל אביב בשנתיים האחרונות אמר החלוץ הישראלי: "יהיה מפגש מעניין כי לא דיברנו כבר די הרבה זמן. אני מאחל לגילי את כל ההצלחה בעולם. ניפגש בסוף המשחק ונחליף טלפונים".

לגנט יהיה זה משחק ראשון העונה בביתה, ה- אוטנסדיון שמכיל קרוב ל-13 אלף מקומות. פתיחת העונה של טרונד סוליד וחניכיו הייתה מרשימה עם ניצחון 1:4 על מוסקרון, כשהקינוח מגיע בדמות שער של גילי ורמוט. ג'ורג'ה סבטליצ'יץ' הסרבי ודומיניק פולי האירי בספק בגלל פציעות ואילו אלין סטויקה הרומני חולה ועדיין לא ברור אם יוכל לשחק.

שתי הקבוצות נפגשו 15 פעמים בעבר באוטנסטדיון כשהמאזן צמוד - 7 ניצחונות לגנק, 6 לגנט ו-2 תוצאות תיקו. גנט תקווה לתוצאות שונות מהשתיים בעונה שעברה, אז ניצחה גנק פעמיים 1:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully