וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן חתם בריאל מדריד

9.8.2007 / 21:32

רדיו בספרד מדווח כי ההולנדי של צ'לסי יעבור ללבנים, שגם זכו בדרנטה תמורת 14 מ' יורו. לידס תפתח את העונה במינוס 15. זיגיץ' בולנסיה

אריאן רובן, שחקנה של צ'לסי בשלוש העונות האחרונות, חתם היום (חמישי) בריאל מדריד, זאת על פי דיווחים ברדיו ספרדי.

שמו של ההולנדי הבינלאומי נקשר כל הקיץ אל האלופה הספרדית, שהציעה כ-22.5 מיליון יורו על הקשר, כ-7.5 מיליון יותר מאשר הסכום בו נרכש על ידי המיליונרים מפ.ס.וו איינדהובן בשנת 2004. ביום שלישי רמז הנס רובן, אביו-סוכנו של השחקן, כי בנו צפוי לנדוד דרומה, אל ארץ המטאדורים כשאמר "בקרוב הכול ייפתר".

למרות הצהרותיו החוזרות ונשנות של ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי כי הקשר בן ה-23 לא יעזוב את סטמפורד ברידג', הרי שהחתמתו של פלורן מאלודה ריככה מעט את הפורטוגלי. ההעברה של רובן תאפשר לסגנית האלופה האנגלית גם להביא את הקיצוני סופה המצוין של סביליה ונבחרת ברזיל, דני אלבס.

תחנת הרדיו הספרדית דיווחה כי רובן יוצג מאוחר יותר היום, בצוותא עם רכש הולנדי אחר של הקבוצה, רויסטון דרנטה. במשך שלוש עונות בכחולים הבקיע רובן 19 שערים ב-104 הופעות וזכה עימה בשתי אליפויות בשנתיים הראשונות.

דרנטה גם הופך ללבן

רויסטון דרנטה הפך את עצמו בתוך שבועיים מוצלחים במיוחד בסוף יוני לאחד השמות החמים ביבשת כשכיכב במדי נבחרת הולנד הצעירה באליפות אירופה. ריאל מדריד, ברצלונה וצ'לסי מייד שלפו בפני קבוצתו, פיינורד, את פנקסי הצ'קים השמנים, אבל ההולנדים לא מיהרו לשחרר את היהלום שלהם.

ההצעות הלכו ותפחו, אבל פיינורד התבצרה בעמדתה במשך שבועות והודיעה שדרנטה לא הולך לשום מקום. אבל כנראה שבסופו של דבר ההצעה שאי אפשר לוותר עליה הגיע למשרדי פיינורד, והבוקר (חמישי) מפרסם ה"מארקה" כי ריאל מדריד הגיעה להסכם המיוחל על החתמתו של דרנטה תמורת 14 מיליון יורו.

דרנטה עצמו, שכבר התכונן לצאת למאבק משפטי נגד פיינורד על מנת להשיג את שחרורו, יוצג בשבוע הבא כשחקן ריאל ויחתום על חוזה לחמש שנים, ולאחר מכן יצא לקרב האמיתי שלו, הקרב על דקות משחק בסגל הגדוש של ברנד שוסטר.

לידס תפתח את העונה במינוס 15

קבוצת לידס יונייטד ממשיכה להדרדר וללכת מדחי אל דחי. הקבוצה, שזכתה באליפות בשנת 1992, תפתח את העונה הנוכחית בליגה השלישית באנגליה במינוס 15 נקודות, זאת לאחר שערעורה כנגד הרשעתה לאחר פשיטת הרגל נדחתה היום (חמישי).

הקבוצה מחבל יורקשייר הגיעה רק לפני שש שנים לחצי גמר ליגת האלופות, אך ניהול לא נכון הביא לפשיטת רגל דבר שהוביל להיחלשותה והדרדרותה עד הליגה השלישית בממלכת התה. "בשתי הישיבות התקבלו יותר מ-75 אחוזים מהקולות שתמכו בהחלטה" כך אמר יו"ר הליגה, הלורד בראיין מאוהיני "משמעותה של ההחלטה היא שלידס אכן תפתח העונה בליגה השלישית, אבל עם מינוס של 15 נקודות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

זיגיץ' בולנסיה

ולנסיה ורסינג סנטאנדר הגיעו להסכמה על העברתו של החלוץ הסרבי, ניקולה זיגיץ' לשורות העטלפים. רסינג תקבל בתמורה כ-15 מיליון יורו. הסרבי בן ה-26 שמתנשא לגובה של 2.02 מטר נהנה מעונה ראשונה נהדרת בליגה הספרדית, כבש 11 שערים והיה אחדש מהגורמים המכריעים לכך שרסינג לא נאבקה נגד הירידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully