וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס קטן בדרך לאוסטרליה

9.8.2007 / 9:39

מאט מרפי בן ה-21 מניו יורק עמד לטוס לטיול, ועל הדרך תפס את ההומראן ה-756 של בארי בונדס. האחרון הספיק לחבוט להומראן ה-757

מאט מרפי הוא סתם בחור בן 21 מניו יורק, סטודנט שגדל בקווינס, לא רחוק מ"שיי סטדיום", מגרשה של הניו יורק מטס. ככזה, הוא מן הסתם גדל כאוהד המטס. לא ברור כמה אהב האיש את בארי בונדס לפני שנסע לטיול בסן פרנסיסקו, אבל מה שכן ברור הוא שעכשיו בונדס סידר לו מענק נאה לקולג'.

מרפי הוא האיש שניצח עשרות אנשים שלכיוונם נורה ההומראן ה-756 של בארי בונדס מסן פרנסיסקו ג'איינטס, מה שיזכה אותו בסכום שנע בין 500 אלף למיליון דולר. הוא לא נפל מהכסא: "אני קצת בשוק, אבל שום דבר היסטרי". הוא גם הבהיר שהכדור במקום בטוח ונעול. בכל מקרה, הוא מתכוון לחלוק את הסכום: "מצחיק לחשוב שרק 51 אחוז מערכו של הכדור יישאר לי", והסביר שחברו, שהלך עמו למשחק עם חולצה של כוכב הניו יורק יאנקיז, אלכס רודריגז, יקבל כמעט את מחצית הכסף.

מרפי היה בדרכו לאוסטרליה, והמשך הטיול יהיה, ללא ספק, מענג מאוד עבורו. בונדס, בינתיים, הספיק לחבוט להומראן ה-757 שלו בניצחון הג'איינטס על וושינגטון 0:5. גם המגיש, מאט קיין, הצטיין כשחבט להומראן משלו.

יתר המשחקים:

כמו בכל יום חמישי, גם הפעם סקירתנו קצרה ומתומצתת. מחר נחזור למתכונת הרגילה.

AL: בוסטון ניצחה באנהיים את האיינג'לס 6:9, נמנעה מסוויפ והגדילה שוב את יתרונה על היאנקיז לשישה משחקים, לאחר שהפסים הובסו בטורונטו 15:4. קליבלנד הפסידה לעושת הצרות שלה, שיקגו וייט סוקס, 6:4, דטרויט נוצחה בטמפה ביי 7:1, ומי שזינקה לראש המרוץ בויילד קארד היא סיאטל, שעם ניצחון 4:8 בבולטימור ניצבת חצי משחק מעל הטייגרס והיאנקיז, כשקליבלנד עומדת בראש המרכז, חצי משחק מעל דטרויט.

מינסוטה לא יצאה בעצמה מהמאבק בבית הכי איכותי בליגה, כשניצחה בקנזס סיטי 4:11. אוקלנד גברה על טקסס 3:6.

NL: המטס גמלו לאטלנטה בניצחון 3:4, והגדילו את הפער ל-4.5 משחקים. מי שהתברגה בין שתיהן היא פילדלפיה, שניצחה את פלורידה 4:6 ובינה ובין המטס מפרידים ארבעה משחקים. ארון הראנג הגיש שמונה אינינגים עצומים, סינסינטי גברה על הדודג'רס המידרדרים 0:1, סן דייגו הפסידה לסט. לואיס 2:1 ומי שהרוויחה מהסיפור היא אריזונה, שגברה על פיטסבורג 6:10.

מילווקי ממשיכה להיחנק קשות, והובסה 19:4 בקולורדו, אבל הקאבס, בתקופה רעה משל עצמם, שוב לא ניצלו זאת והפסידו גם הם, 8:2 ביוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully