וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הדחה מוקדמת לשחר פאר

9.8.2007 / 0:22

הפסידה בסיבוב השני בלוס אנג'לס לרזאנו (52 בעולם) 6:1, 4:6, 7:6 והמשיכה בכושרה החלש. "אני אותה שחר". מארי הודח ממונטריאול

עונת המשטחים הקשים היתה אמורה לעזור לשחר פאר לבצע עוד זינוק לכיוון הטופ העולמי, אבל עד כה הטניסאית הישראלית הבכירה מאכזבת מאוד בטורנירי ההכנה לאליפות ארצות הברית הפתוחה. הלילה (בין רביעי לחמישי) היא ספגה עוד הפסד לא מחמיא ממדורגת נמוכה ממנה, כשהודחה בסיבוב השני של טורניר לוס אנג'לס (סך פרסים של 600 אלף דולר) על ידי וירג'ינה רזאנו מצרפת, המדורגת 52 בעולם.

פאר פתחה רע ונשברה שלוש פעמים במערכה הראשונה בדרך להפסד 6:1. המערכה השניה כבר נראתה טוב יותר מבחינתה, ושבירה מוקדמת העלתה אותה ליתרון 0:2. רזאנו צימקה ל-5:4 והייתה קרובה להשוות, אבל פאר ניצחה 4:6 והישוותה ל-1:1 במערכות. במערכה השלישית רזאנו כבר עלתה ליתרון 1:4, ולמרות עוד חזרה אופיינית לשוויון 6:6, פאר כשלה בשובר השוויון בו הפסידה 8:6, וסיימה את דרכה בטורניר.

פאר אמרה לאחר המשחק:"נגד רזאנו לא שיחקתי מספיק יציב. בסט הראשון שיחקתי גרוע, בשני שיחקתי טוב יותר והצלחתי ללשמור על ההגשות שלי. בשלישי פתחתי בצורה זוועתית, אבל העליתי את הרמה ומשם התפתח משחק צמוד שהוכרע בנקודה לפה נקודה לשם.

"נכון שאני בתקופה פחות טובה, אבל זה חלק מהספורט בכלל ומהטניס בפרט. אני מתייחסת לכל תחרות וכל משחק בנפרד. אני ממשיכה להיות חיובית ואני והצוות שלי נמצא את הפתרונות. אני אותה שחר וכנראה שפשוט כרגע אני בכושר פחות טוב. אמשיך לעבוד קשה ואני מאמינה בעצמי".

ביתר המשחקים לא נרשמו הפתעות, וכל המדורגות הבכירות דילגו לשלב הבא. דווקא המדורגת ראשונה בטורניר, מריה שראפובה, הזיעה לא מעט במפגש מול היוונייה אלני דנילידו. שראפובה ניצחה במערכה הראשונה 6:7, לפני שדנילידו פרשה בפיגור של 3:1 במערכה השניה עקב פציעה. בשמינית הגמר תפגוש שראפובה את מיכאלה קרייצ'ק המסוכנת תמיד.

המדורגת שלישית, אנה איבנוביץ', רשמה חזרה מוצלחת למגרשים אחרי שהושבתה מפעילות מאז ווימבלדון, עם ניצחון חלק 4:6, 2:6 על אשלי הארקלרוד המקומית. בשלב הבא כבר תחכה לה משוכה גבוהה בהרבה, לוסי ספארובה הצ'כית, שגברה 3:6, 4:6 על היפנית איי סוגיאמה.

מפגשים מעניינים נוספים בשמינית הגמר: המדורגת שניה, ילנה ינקוביץ' (גברה 1:6, 1:6 על שאו פנג הסינית) מול האוסטרית סיביל באמר (2:6, 1:6 על אולגה גובורצובה), ואלופת הטורניר אשתקד אלנה דמנטייבה (2:6, 0:6 על מדיסון ברנגל האמרקאית) נגד דניאלה האנטוחובה הסלובקית (3:6, 6:7 על אמריקאית נוספת, ג'יל קרייבאס).

מונטריאול: מארי הודח בסיבוב השני

במקום אחר בארצות הברית, נועם אוקון (167 בעולם) עלה לסיבוב השני בטורניר בינגהמפטון בניו יורק (על סך פרסים של 50 אלף דולר). אוקון, שמתכונן למוקדמות אליפות ארצות הברית הפתוחה, גבר בסיבוב הראשון על ג'יימי בייקר הבריטי (226 בעולם) 4:6, 6:7. הטניסאי הישראלי יתמודד בסיבוב השני מול מרכוס סרסטרנד השבדי (468 בעולם), שעלה מהמוקדמות.

אחרי ניצחון במשחק הקאמבק שהגיע אחרי שלושה חודשי פציעה, הטניסאי הבריטי אנדרו מארי סיים הערב (רביעי) את דרכו בטורניר המאסטרס במונטריאול. מארי הפסיד במפתיע בסיבוב השני 6:2, 6:2 לפאביו פוניני האיטלקי, שעלה לטורניר מהמוקדמות.

רוג'ר פדרר המדורג 1 בעולם חזר לשחק לראשונה אחרי הזכייה בווימבלדון ופתח את הופעתו במונטריאול עם ניצחון 6:7, 6:7 על איבו קרלוביץ' הקרואטי בסיבוב השני. המפגש בין רפאל נדאל למראט סאפין הבטיח רבות, אבל אחרי מערכה ראשונה צמודה שהסתיימה ב-6:7 לנאדל, סגר הספרדי את הסיפור עם 0:6 קליל במערכה השניה. גם אנדי רודיק האמריקאי עלה לסיבוב השלישי אחרי ניצחון 1:6, 6:7 על ארנו קלמנט הצרפתי.

דויד נלבנדיאן הארגנטינאי הדיח את המדורג 16 בטורניר, דויד פרר הספרדי, אחרי שניצח אותו 6:7, 1:6. מדורג נוסף שהודח היה רישאר גאסקה הצרפתי (8 בטורניר), שהפסיד לפרננדו ורדאסקו הספרדי 3:6, 7:6, 6:4. גם טומי רוברדו הספרדי (7 בטורניר) לא ימשיך בטורניר אחרי הפסד לדומיניק הרבאטי הסלובקי 6:2, 6:4. לייטון יואיט נהנה מפרישתו של ג'יימס בלייק וגם הוא עלה לסיבוב השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully