וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול ישראל: רעננה תקעה את ת"א

8.8.2007 / 23:26

האקספרס הפתיעו בדאבל הדר עם שני נצחונות, נו היטר שני העונה לפייה. בית שמש ניצחה את מודיעין וברחה. פ"ת ונתניה חלקו דאבל הדר

יום עמוס ומטורף עם שתי הצגות כפולות היה היום בליגת הבייסבול הישראלית. גולת הכותרת היא ניצחון כפול של רעננה אקספרס על תל אביב לייטנינג - בהומראן דרבי אחרי 5:5 ו-0:2 לאחר שבעה אינינגים. קאמבק אדיר של בית שמש הקנה לה ניצחון 13:14 על מודיעין מיראקל ובודד אותה לחלוטין בפסגה, נתניה עשתה את שלה מול פתח תקוה פיונירס וניצחה 9:14, אבל הופתעה בחלק השני של היום ונוצחה 5:4.

במשחק הראשון בין רעננה לתל אביב השוו האקספרס באינינג השביעי מהומר של סקוט פלר, ולאחר 5:5 בתום שבעה אינינגים ניצחו. זה היה רק הפתיח לפני ההופעה של איסיקייר פייה, שרשם את הנו היטר השני שלו העונה בניצחון 0:2. פייה שרף 12 חובטים בסטרייקאאוטים בשבעה אינינגים של עבודה, כשכל שהוא מרשה הן חמש הולכות. דן רותם היה המגיש המפסיד. הומר לבן פילד מרעננה.

ההפסד של תל אביב שירת גם את בית שמש וגם את מודיעין, כשהבלו סוקס הוציאו ממנו את המיטב עם מהפך ענק באינינג השביעי. בפיגור 13:10 השרישו הבלו סוקס ארבע ריצות, בעזרת הומר שני במשחק, בן שתי ריצות, של גרג ריימונדו ועוד סינגלים של ג'ים פירס ומייק ליונס. ג'יימי איימאר היה המגיש המנצח, סקוט פרלמן המפסיד. הומר מספר 14 לאלאדיו רודריגז ממודיעין.

בדאבל הדר אחר, פחות דרמטי והרחק מההמון הסואן, ניצחה נתניה את פתח תקוה 9:14, באמצעות 11 ריצות באינינג החמישי והשישי. רפאל רוחאנו היה המגיש בר המזל שזכה בניצחון בגלל הבולפן החלש של הפיונירס, אדם גולדמן עם ההפסד. הומרים לריאן פורסיית' ובן רוטנברג מרעננה, ולריאן קרוטין מפתח תקוה.

אבל במשחק השני - הפתעה הפתעה - ניצחון לפיונירס. נתניה כבר נכנסה לאינינג השביעי ביתרון 3:4, לפני שהחלוצים הפכו עם סינגל של קרוטין ל-4:5, תוצאה עליה שמרו בתחתית האינינג. סקוט קנטור זכה בניצחון ומאט קומיטר רשם את ההפסד.

הטבלה:

1. בית שמש בלו סוקס 9:26
2. תל אביב לייטנינג 12:23
3. מודיעין מיראקל 14:20
4. רעננה אקספרס 20:15
5. נתניה טייגרס 20:14
6. פתח תקוה פיונירס 28:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully