וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ישראלי מחוץ לצ'מפיונס

8.8.2007 / 22:32

אליניב ברדה פתח בהרכב גנק, אבל זו הודחה בשערי חוץ למרות ניצחון 0:1 על סראייבו. הכוכב האדום, בשיקטאש וסטיאווה בשלב הבא

גנק הבלגית, עם אליניב ברדה בהרכב, חטפה מכה קשה אחרי שהודחה על ידי פ.ק סראייבו הבוסנית. שער של תומיסלב מיקוליק בדקה ה-57 הספיק לגנק רק בשביל 0:1, אבל צמד שערי החוץ של סראייבו בשבוע שעבר (1:2) העניק להם עלייה מפתיעה. סראייבו תפגוש בסיבוב הבא את דינמו קייב.

הכוכב האדום בלגרד, אימפריית עבר אירופאית, לא הייתה רחוקה מהדחה מפתיעה על ידי לבדיה טאלין האסטונית, אבל למרות שהפסידה 2:1 עלתה בזכות שער החוץ שכבש גוראן בורזאנוביץ' בדקה ה-37 (2:2 בסיכום שני המשחקים). דניס מאלוב (34) וקונסטנטין נק (68) כבשו לאסטונים. הסרבים ייפגשו בקרב על העלייה את ריינג'רס הסקוטית לצמד משחקים סופר מעניין.

בשיקטאש הטורקית, אחת מהקבוצות החזקות ביותר בסיבוב המוקדמות הנוכחי, השלימה 0:4 על שריף טיראספול המולדובית אחרי שניצחה אותה הערב 0:3 בחוץ. בובו כבש צמד (57, 68) ואבצ'י השלים (90). בשיקטאש תשחק בקרב על העלייה לשלב הבתים מול פ.צ ציריך.

שחטיור דונייצק, קבוצה שמכירה מקרוב את ליגת האלופות, לא התקשתה להתקדם על חשבונה של פיוניק האמרנית אחרי שהיום ניצחה אותה 1:2. הארמנים עלו ליתרון ראשון משער של חאראבצ'יאן בדקה ה-32, אבל ברנדאו (41) וגלאטקי (50) הפכו והשלימו 1:4 בסיכום שני המשחקים.

סטיאווה בוקרשט קיבלה בראש מריאל מדריד וליון בעונה שעברה בליגת האלופות, אבל רוצה צ'אנס נוסף. הערב היא התקרבה אליו אחרי ניצחון 1:2 על ז'אגלבי לובין הפולנית, שהשלים 1:3 בסיכום המשחקים. ניקוליטה (38) וזהריה (82) כבשו לרומנים ומחקו יתרון מוקדם של הפולנים (סטסיאק, 29).
סטיאווה מועמדת מאוד רצינית לעלייה לשלב הבתים מאחר שתפגוש בשלב הבא את באטה הבלארוסית, אחרי שזו הדיחה את FH האיסלנדית עם 2:4 בסיכום שני המשחקים.

אלפסבורג השבדית הדיחה את דברצ'ני ההונגרית אחרי 0:0 שהעניק לה 0:1 בסיכום המשחקים, אבל בשלב הבא תתקשה מאוד עת תפגוש את ולנסיה האימתנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully