וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה צמדים ישראלים בטורניר כדורעף החופים בליכטנשטיין

8.8.2007 / 18:29

מתברר שלא צריך חופי ים כדי לשחק כדורעף חופים. החול הובא מאיטליה ובוואדוז ייפתח טורניר בינלאומי בהשתתפות ישראל

שלושה צמדים ישראלים יטלו חלק החל ממחר (חמישי) בטורניר כדורעף החופים שנפתח בואדוז שבליכטנשיין. מדובר בתחרות בסבב הצ'לנג'ר בה סך הפרסים הוא 10,000 דולר, ומהווה עבור הישראלים עוד הזדמנות לצבור ניקוד בדרוג העולמי והעיקר, ניסיון.


ישראל תיוצג על ידי צמד הנשים – מורן צור וגיזלה רודריגז, שנכנסו היישר להגרלה הראשית ומדורגות 8 בתחרות. בהגרלה הראשית נמצאים 16 צמדים, 12 שנכנסו היישר להגרלה הראשית וארבע נוספות שהיגעו משלב המוקדמות. הישראליות קיבלו כרטיס פתוח בעיקר בזכות 24 נקודות אותן צברו בתחרות הקודמת בקפריסין. הן תשחקנה מחר מול הצמד השוויצרי, המדורג במקום ה-9.


שני הצמדים האחרים שייצגו את ישראל הם האחים אלון ואורן אלקובי, שנכנסו גם הם לתוך ההגרלה הראשית ללא צורך במוקדמות וישחקו את משחקם הראשון ביום שישי, ואילו אוהד רטקו וחן אמיר, יאלצו לעבור שלב מוקדמות כדי להיכנס להגרלה הראשית, והם ישחקו כבר מחר, כאשר היריבים שלהם יקבעו הלילה.


איגוד הכדורעף משקיע רבות בארבע צמדי שחקני כדורעף חופים, כאשר המטרה היא להתקדם בדירוג העולמי ולהגיע למשחקים האולימפיים בלונדון 2012. צמד הנשים הנוסף של ישראל כולל את ניצן גיבשטיין וליאור כהן. כל השמונה מתאמנים בחודשיים האחרונים עם מאמן ברזילאי, רובסון דה קוסטה, שגויס על ידי האיגוד כדי לקדם את ענף כדוןרף החופים בישראל.


בליכטנשטיין אין כמובן חוף ים, אבל שום דבר לא עוצר את תושבי הממלכה הקטנה שנמצאת בפאתי שוויץ, ובמקום הוקם מגרש מלאכותי עם חול ים תיקני שהובא מאיטליה והיציעים צפויים להיות מלאים בתחרות שתימשך עד ליום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully