וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניסיון השלישי: הנשים ניצחו את אוקראינה

8.8.2007 / 18:16

אחרי שני הפסדים במשחקי ההכנה הקודמים, סיימה נבחרת הנשים את מחנה האימונים בקייב עם ניצחון 59:73 על המארחת

אחרי שני הפסדים, הצליחה נבחרת הנשים בכדורסל לסיים את מחנה האימונים בקייב עם ניצחון על נבחרת אוקראינה, 59:73 (39:33). חניכותיו של אלי רבי מתכוננות לטורניר ההזדמנות האחרונה לאליפות אירופה, במסגרתו תשחק הנבחרת בבית אחד עם נבחרות הונגריה ובולגריה.

המחצית הראשונה היתה שייכת לאוקראיניות,שהוליכו 24:18 בסיום הרבע הראשון ו-39:33 בסיום המחצית הראשונה. ברבע השלישי חלה התעוררות אצל הבנות בכחול לבן. לני סלווין החלה למסור אסיסטים לג'ניפר פליישר שקלעה 16 נקודות, לירון כהן הוסיפה 16 משל עצמה וקטיה אברמסון אמנם לא קלעה, אבל השיגה משחק הגנה מצוין עם 4 חטיפות ו-7 ריבאונדים. האוקראיניות קלעו רק 8 נקודות ברבע השלישי מול 24 של ישראל, שביצעה מהפך 47:57 בסיום הרבע השלישי. עד לסיום ההפרש רק הלך וצמח, 59:73 בסיום. עוד קלעו לנבחרת: ליעד סואץ' 14, לייני סלווין וקטיה לויצקי 12 כ"א, חן שטיין 3 ומירב דורי 2.

הנבחרת תשוב לישראל הלילה, אבל עוד לפני כן ייצאו שלושת מאמני הנבחרת, אלי רבי, טל נתן וגלית מוסאי למשימת ריגול בשליחות מאמן הנבחרתל הבוגרת צביקה שרף. השלושה יצפו הערב בקייב במשחק בין נבחרות הגברים של אוקראינה ובלגיה, המשחקות בבית הישראלי. הסקאוט של הנבחרת, מתן חרוש, היה אמור לצאת לקייב הבוקר, אך עיכוב של 10 שעות בטיסת אל על לקייב, גרמה לכך שהנסיעה שלו הפכה מיותרת. כשהתברר שחרוש לא יגיע בזמן לקייב, נסיעתו בוטלה והשלושה גויסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully