וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייני ובוזגלו שוחררו ממחנה האימון של הצעירה

לי בוץ

8.8.2007 / 14:40

גיא לוי נענה לבקשת סכנין ומכבי ת"א ושיחרר את השניים מההכנה לטורניר לובנובסקי. השוער לויטה מונה לקפטן: "נכנס לנעלים גדולות"

הנבחרת הצעירה קיימה הבוקר (רביעי) את אימונה השני כחלק ממחנה האימונים לקראת יציאתה לטורניר לובנובסקי ב-19 באוגוסט. קשר מכבי חיפה בירם כיאל, קשר בני סכנין מאור בוזגלו וקשר מכבי ת"א שרן ייני, שוחררו מהמשך מחנה האימונים, על ידי המאמן גיא לוי, על פי בקשת קבוצותיהם.

שוער הפועל כפר-סבא, אוהד לויטה, מונה לקפטן החדש של הנבחרת, במקומם של תום אלמדון ודקל קינן, שהיו קפטנים משותפים אך סיימו את הקדנציה בנבחרת הצעירה לאחר אליפות אירופה בקיץ. "זה כבוד גדול עבורי ותפקיד עם המון אחריות", אמר לויטה לפני אימון הבוקר. "אני נכנס לנעליים גדולות של שני הקפטנים הקודמים, דקל קינן ותום אלמדון. הנבחרת הקודמת הניחה את אבן הפינה לאלו שיבואו אחריה ועברה את טבילת האש הראשונה".

"כשהנבחרת עלתה לאליפות אירופה אחרי המשחקים מול צרפת, החלום שלי היה לנסוע איתה לאליפות", המשיך הקפטן החדש. "ראינו בהולנד שעוד יש מה לשפר, אבל יש פה דור צעיר ומוכשר שבנוי על נבחרת הנוער, שכמעט עלתה גם היא לאליפות אירופה. נרצה להוכיח שהעליה לאליפות אירופה בהולנד לא היתה חד פעמית".

הערב ב- 18:00 תקיים הנבחרת אימון נוסף, במתקן האימונים הצמוד לאצטדיון ר"ג, שיחתום את מחנה האימונים. ב-14 באוגוסט תתכנס הנבחרת לשני ימי אימון נוספים, שלאחריהם תצא לקייב, אוקראינה לטורניר לובנובסקי, בו תתמודד נגד המארחת אוקראינה ב-21 באוגוסט ויומיים לאחר מכן נגד המנצחת בין סרביה ופולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully