וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק מוצלח לאנדי מארי

8.8.2007 / 9:59

הטניסאי הבריטי חזר לפעילות אחרי 3 חודשי פציעה עם ניצחון על ג'ינפרי במאסטרס בקנדה. מירזה הדיחה את היגינס, קירילנקו את ברטולי

ברוך שובך אנדי מארי. אחרי שלושה חודשי היעדרות בגין פציעה, הטניסאי הבריטי חזר להתחרות, וגבר במשחקו הראשון על משוכה לא קלה בכלל בדמותו של רודי ג'ינפרי, כשגבר עליו 4:6, 4:6 בסיבוב הראשון של טורניר המאסטרס רוג'רס במונטריאול, קנדה (סך פרסים 2.2 מיליון דולר).

"חיכיתי הרבה זמן לרגע הזה", סיפר הסקוטי הצעיר, שעשוי לפגוש את פדרר בסיבוב השלישי בטורניר, "התגעגעתי למגרשים. ייקח קצת זמן עד שאצבור את הביטחון מחדש, ואני מצפה לזה בקוצר רוח". פדרר, אגב, יפגוש את איבו קרלוביץ' בסיבוב השני, לאחר שהקרואטי גבר על מקס מירני.

ג'יימס בלייק גבר 5:7, 6:7 על יורגן מלצר, ויפגוש בסיבוב השלישי את לייטון יואיט. בגדאטיס גבר 6:7, 1:6 על מויה, טומי האס השיג את ניצחונו ה-400 בקריירה כשגבר 3:6, 6:7 על אגוסטין קאלרי הארגנטינאי.

מירזה לוהטת

סאניה מירזה ממשיכה בכושרה המצוין, כשגברה 2:6, 6:2, 4:6 על מרטינה הינגיס בסיבוב השני של טורניר לוס אנג'לס (סך פרסים 600 אלף דולר). הטניסאית ההודית משחקת נהדר כבר ארבעה שבועות ברציפות ללא הפסקה, אך טרם הראתה סימני עייפות. "זה בחלט מעודד לנצח את אחת השחקניות המהירות בסבב", אמרה מירזה, "זה מוכיח שאוכל לעשות זאת שוב".

הפינאליסטית מווימבלדון, מריון ברטולי, ודינארה סאפינה הודחו גם הן מהטורניר בשלב מוקדם מהצפוי. ברטולי נוצחה על ידי מריה קירילנקו 7:6, 6:3, בעוד סאפינה הפסידה 6:2, 7:5 לקטרינה בונדרנקו האוקראינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully