וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העצמים במראה קרובים משהם נראים

8.8.2007 / 11:47

היאנקיז ממשיכים לכרסם ביתרון הרד סוקס, ואחרי עוד ניצחון בטורונטו והפסד של בוסטון באנהיים, הפער הוא רק חמישה משחקים

טורונטו - ניו יורק יאנקיז 9:2

הפער ממשיך להצטמק. הפרש שהיה פעם בן 14.5 משחקים בין בוסטון לניו יורק קטן הלילה לחמישה בלבד. זאת לאחר שרוג'ר קלמנס הגיש שישה אינינגים במהלכם טיגן שישה חובטים, כשהוא נעזר בשתי חבטות וארבעה ריביז של בובי אבריו. ג'וש טאוורס עם ההפסד.

והגולש אם לשישה (היי, אב לשלושה, יש לך מעריצים) עידכן אותנו במה שמחמת קוצר הזמן פספסנו: קטטה מנקת ספסלים בין שתי הקבוצות, לאחר שטאוורס פגע באלכס רודריגז. יום לפני כן עשה זאת ג'סי ליץ', והכל בהמשך לדם הרע בין הג'ייז ליאנקיז שנוצר לפני כחודש. לאחר הקטטה פגע קלמנס באלכס ריוס והורחק, יחד עם המאמן ג'ו טורה.


לוס אנג'לס איינג'לס - בוסטון 4:10

ובינתיים, באנהיים ממשיכים לנצח וגם לדאוג לעצמם. האיינג'לס טיווחו את טים וייקפילד באינינג חמישי בן חמש ריצות, ושמרו על יתרון בן ארבעה משחקים בפסגת המערב. 5.1 אינינגים הספיקו לג'ו סונדרס לניצחון, גארי מת'יוס ג'וניור חבט להומראן והכניס גם ארבעה ריביז. הומר לדאג מיראבלי בבוסטון.


בולטימור - סיאטל 10:3

המארינרס עשו את שלהם בשמירת הפער מהאיינג'לס, כשראול איבנייז תפס יום גדול עם שני הומרים וארבעה ריביז. ג'ף וויבר הגיש שישה אינינגים סולידיים והבולפן המהולל של בולטימור קרס טוטאלית, כרגיל. ג'יימי ווקר היה המגיש שנחל את ההפסד.


דטרויט - טמפה ביי 6:9

הטייגרס ממשיכים במלאכת ההתאוששות לאחר תקופה די ברוטאלית מבחינתם. ג'וני גומז מטמפה ביי חבט לגראנד סלאם באינינג השמיני והשווה מ-6:2 ל-6:6, אבל הנמרים התאוששו בתחתית האינינג ושמו על הלוח שלוש ריצות משלהם. טים בירדאק זכה בניצחון וטוד ג'ונס בשמירה, מגליו אורדונייז עם הומר לדטרויט ודן ווילר (הלו, ווילר, נעלמת לנו) רשם את ההפסד.


קנזס סיטי - מינסוטה 1:5

אחרי שכבר נגעה בצמרת, מינסוטה מתחילה להתרחק. בריאן בניסטר הגיש היטב שבעה אינינגים, והכניע את בוף בונסר והטווינס. ארבע חבטות ביום מצוין למארק טיהאן מקנזס סיטי.


שיקגו וייט סוקס - קליבלנד 2:1

ג'ייק ווסטברוק חוזר לכושר, ועושה את זה בזמן הנכון. ווסטברוק הרשה שתי חבטות בלבד בשמונה אינינגים של עבודה, והוביל את השבט לניצחון ששימר את מעמדה בראש טבלת המרכז, חצי משחק לפני הטייגרס. ג'ו בורובסקי סיפק את השמירה.


טקסס - אוקלנד 6:8

קייסון גבארד זכה בניצחון ראשון שלו כריינג'ר, סי ג'יי ווילסון סיפק את השמירה. הומר למרלון בירד על צ'אד גאודין המפסיד, הומרים גם לשאנון סטיוארט ולמארק אליס מאוקלנד.

NL: אטלנטה מתחילה במלאכת הכיבוש

ניו יורק מטס - אטלנטה 7:3

עבודה מהירה של הברייבס על אוליבר פרז, שכללה שש ריצות בשלושה אינינגים והומרים של מאט דיאז וג'ף פרנקור, הקנתה להם ניצחון ראשון בסדרת המפתח, כשאטלנטה מצמקת את הפער בין הקבוצות ל-3.5 משחקים. באדי קרלייל היה המגיש שזכה בניצחון אחרי שהשלים מינימום של חמישה אינינגים.


יוסטון - שיקגו קאבס 2:5

הקאביז ממשיכים לא לנצל את המומנטום השלילי מאוד של מילווקי ולספוג הפסדים משלהם. וודי וויליאמס הגיש היטב שישה ושבעה ליוסטון, כשהוא נעזר בהומר של ג'ייסון ליין ובשמירה מעולה של בראד לידג', שהגיש אינינג אחד וטיגן את כל הצד (שלושה סטרייקאאוטים). שון מרשל עם ההפסד, הומר למאט מרטון משיקגו.


אריזונה - פיטסבורג 8:3

דווקא בבית נעצרו הדיאמונדבקס על ידי טום גוזלאני, שבהופעה כוחנית נפלאה איוורר תשעה חובטים בשבעה אינינגים של עבודה. אורלנדו הדסון וג'סטין אפטון חבטו להומרים בזונה, אבל לא מנעו הפסד ממייכה אווינגס.


פילדלפיה - פלורידה 1:11

הפיליז הורידו את ההפרש מהמטס לארבעה משחקים, כשהם מצטיינים גם עם הזרוע וגם עם האלה. שישה וחמישה למתושלח ג'יימי מוייר בניצחון, ושני הומרים לריאן הווארד, שאחרי פתיחה איומה של העונה הגיע כבר ל-32. הומר גם לארון רוואנד ושמירה לג'יי די דרבין, שהגיש שלושה אינינגים (שמירה אוטומטית בלי קשר להפרש). הנלי רמירז מפלורידה עם הומר, ריק ואנדנהרק, הפליט מהנבחרת של מרקו ואן באסטן, עם הפסד מביך.


סינסינטי - לוס אנג'לס דודג'רס 0:4

הדודג'רס ממשיכים להתרסק, כשברונסון ארויו מגיש 6.2 אינינגים ומחשמל חמישה חובטים בדרך לניצחון ומארק הנדריקסון נוחל את ההפסד. ברנדון פיליפס עם הומר לרדס.


סט. לואיס - סן דייגו 4:0

ובאותה תוצאה הסתיים המפגש הזה, רק שהפעם בכיוון הרצוי לקבוצה מקליפורניה. ג'ייק פיבי, מועמד הסיי יאנג, הגיש שישה וניטרל חמישה, בדרך לניצחון מספר 12 העונה. שבעה אינינגים לא הספיקו לאנתוני רייס, שרשם את הפסדו ה-11 העונה.


קולורדו - מילווקי 4:11

וגם הרוקיז עדיין בתמונה, כשהברוורס מתעקשים לצאת ממנה (איזה מזל להם שהקאביז לא מפעילים מנועים). חמש ריצות באינינג השישי וחמש בשמיני הקנו לקבוצה מדנבר את הניצחון, כשטוד הלטון מזכיר את הימים היפים עם שני הומרים וארבעה ריביז. גם שליח המהפכה טרוי טולוביצקי עם הומר. ג'ייסון הירש עם הניצחון, הפסד לכריס קפואנו החלש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully