וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגברת הזקנה עושה צרות לנסיך

8.8.2007 / 15:00

רגע לפני המפגש מול אינטר בטורניר קדם עונה, המו"מ על הארכת חוזהו של דל פיירו ביובה התפוצץ. מוראטי מתכונן למפגש עם הזברות

יכול להיות שיחסיהם של אלסנדרו דל פיירו ויובנטוס עלו על שרטון? התקשורת האיטלקית דיווחה אמש (שלישי) כי השיחות בין המדדים על הארכת חוזהו של הקפטן בקבוצה נקלעו למשבר. הנסיך מעוניין בחוזה עד 2010 ואילו הגברת הזקנה מעדיפה להחתימו רק עד 2009, ובמשכורת נמוכה יותר.

דל פיירו בן ה-32 התגבר על הפציעות מהן סבל, ואף הפגין יכולת לא רעה במשחקי ההכנה, אך בטורינו כנראה מעדיפים לפזר ערפל סביב עתידו של החלוץ האיטלקי. כרגע דל פיירו חתום בקבוצה עד יולי 2008, וסוכניו מתכוונים להיפגש עם מנכ"ל הקבוצה ז'אן-קלוד בלאן במטרה לגשר על המחלוקות, ולהגדיל את משכורתו של הקפטן ל-6 מיליון דולר בשנה.

מוראטי מתחמם לקראת המפגש מול יובה

אם כבר הזכרנו את יובנטוס, אז הערב (רביעי) הגברת הזקנה תפתח את טורניר בירה מוראטי האיטלקי, שיחגוג את שנתו העשירית, במשחק מול אינטר. מלבד השתיים, גם נאפולי תיקח חל'ק בטורניר המשולש, שישוחק בשיטת ליגה, ובו כל משחק ייארך 45 דקות. נשמע הכי קליל שיש, לא?

ממש לא. כשיובה ואינטר נפגשות, תמיד עפים ניצוצות. הנראזורי השתתפו בכל 10 השנים שהתקיים הטורניר, אבל מי שמחזיקה בשיא הזכיות בו היא הגברת הזקנה, שהניפה את הגביע הכסוף 5 פעמים. "כדורגל באוגוסט לא נחשב", אמר מאסימו מוראטי, הבעלים של אינטר, לעיתון טוטוספורט, "אבל אינטר נגד יובה זה כדורגל איטלקי, ויש בו את כל מה שכדורגל מגלם - היסטוריה, עצבים, הנאה, כאב זעם ורגש". האמת מאסימו, פתחת לנו את התיאבון.

אבל לא רק הבעלים של אלופת איטליה מתרגש לקראת המאץ' האיטלקי. קשר רומא אלברטו אקווילני כבר לא יכול לחכות לפתיחת העונה החדשה בארץ המגף, ולדעתו יש לו סיבה מצוינת לספור את הימים עד לשריקת הפתיחה. "הקבוצה לא השתנתה, למעט עזיבתו של כריסטיאן קיבו. לא היינו הרבה פחות טובים מאינטר בעונה שחלפה, והעונה אף נתקרב אליהם יותר", אמר הקשר.

אקווילני בן ה-23 נשמע מאוד מרוצה מימיו ברומא, ואם הדברים תלויים בו, הרי שהוא נשאר באולימפיקו. "בטווח הארוך, אני מעוניין להישאר ברומא ולהציג בה את יכולותי".

עדכון ראשון: 12:31, 08/08/07
עדכון אחרון: 15:00, 08/08/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully