וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול ישראל: שתיים רבות, השלישית זוכה

7.8.2007 / 23:26

תל אביב ומודיעין חלקו ביניהן מפגש כפול, בית שמש הרוויחה עם ניצחון 4:7 על פתח תקוה. מייק קרפלד ונתניה ניצחו את רעננה 2:4

תל אביב לייטנינג ומודיעין מיראקל חלקו ביניהן מפגש כפול עם ניצחון לכל אחת, והזוכה של היום הייתה בית שמש בלו סוקס, שעם ניצחון 4:7 על פתח תקוה פיונירס הגדילה את הפער בפסגה.

מאט בנט המצוין הגיש שבעה אינינגים עצומים למודיעין והשתיק את הלייטנינג עם 0:5, כשהוא מטגן חמישה חובטים בסטרייקאאוטים. דניאל קאופמן הגיש שבעה וחמישה בעצמו אבל נחל את ההפסד.

המשחק השני היה סיפור שונה, כי ארון פריבל, האס של תל אביב, עלה להגיש, וזכה בניצחון שביעי העונה עם 1:5. פריבל הגיש שבעה וטיגן שבעה כשהוא מרשה... נכון, שבע חבטות. קרייג איגל עם ההפסד.

בית שמש נהנתה מול שטיחי הליגה, פתח תקוה פיונירס - 4:7, כשסקוט פרלמן זוכה בנצחונו השני העונה. פרלמן החליף את אריק הולץ, שצלח 4.2 אינינגים בלבד, וזכה בניצחון עם 2.1 האינינגים הנותרים. הומר לסקוט ירמאקוביץ' מבית שמש ולבן דשפסקי מפתח תקוה. הפסד לאלפר אולוטאס.

מייק קרפלד לא רווה יותר מדי נחת העונה. למגיש של נתניה יש ERA איום של 12.18, אבל היי - לבחור היה ערב מצוין, אז תנו לו את הכבוד. קרפלד הגיש שבעה אינינגים וריסס שישה חובטים, כשהוא מנצח כמעט לבד את רעננה אקספרס. ג'ון ת'ו היה המגיש המפסיד.

הטבלה:

1. בית שמש בלו סוקס 9:25
2. תל אביב לייטנינג 10:23
3. מודיעין מיראקל 14:20
4. נתניה טייגרס 19:13
5. רעננה אקספרס 20:13
6. פתח תקוה פיונירס 27:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully