וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה, כבר 6?

7.8.2007 / 13:56

היאנקיז ניצחו בטורונטו 4:5, וניצלו הפסד של הרד סוקס באנהיים כדי לצמק את הפער לשישה משחקים. היסטוריה קטנה בסט. לואיס

טורונטו - ניו יורק יאנקיז 5:4

בניו יורק מבסוטים מהמצב. בוסטון נמצאת במסע משחקי חוץ קשה במערב, ובמקביל היאנקיז ממשיכים לנצח. רובינסון קאנו חבט לדאבל בן שתי ריצות, שבאינינג השישי הפכו פיגור 3:1 ליתרון 3:5. למרות צמצום באינינג השמיני, שמר מריאנו ריברה היטב על התוצאה, וזיכה את אנדי פטיט בניצחון (5.2 אינינגים ושבעה חשמולים). כעת היאנקיז מרוחקים רק שישה משחקים מהרד סוקס שבראשות המזרח. בתחילת המשחק זרק ג'סי ליץ' ופגע באלכס רודריגז, מסר חד לכך שלפני חודש הטעה את האווי קלארק וצעק לו לעזוב כדור. סקוט דאונס עם ההפסד, הומר לארון היל מטורונטו.


לוס אנג'לס איינג'לס - בוסטון 2:4

קורט שילינג חזר מרשימת הפצועים להגיש והיה סביר במשך שישה אינינגים, אבל בשביעי נתן הומראן למייסר איסטוריס ששבר שוויון 2:2, והמלאכים ממשיכים בפעולת ההתרחקות שלהם מהמארינרס, בעוד הרד סוקס לא מצליחים לנער את היאנקיז מעל גבם. שישה אינינגים לג'רד וויבר, אבל הניצחון שייך למחליפו ג'סטין ספייר והשמירה לפרנסיסקו רודריגז.


דטרויט - טמפה ביי 4:6

תקופה לא קלה עוברת על הטייגרס, ולפחות הלילה הצליחו לחזור למסלול. בפיגור 4:2 באינינג השביעי רשמו הנמרים ארבע ריצות, כולל סינגל של ריאן רייברן שהעלה ליתרון 4:5 והומר של שון קייסי, וזיכו את זאק מיינר בניצחון. שמירה מספר 29 לטוד ג'ונס. בי ג'יי אפטון עם הומר לטמפה ביי, גארי גלובר עם ההפסד.


מינסוטה - קליבלנד 4:0

סדרת המפתח בבית המרכז ננעלה, כשפול בירד הגיש היטב תשעה אינינגים ונתן ארבע חבטות בלבד, עם סטרייקאאוט אחד. זה היה המשחק האחרון בסדרה, שבסיומו במקום לרדת למרחק של 3.5 משחקים בלבד מהאינדיאנס, הטווינס התרחקו ל-5.5. טראוויס הפנר עם הומר לשבט, קרלוס סילבה עם ההפסד למרות שבעה ושישה.


טקסס - אוקלנד 9:7

באינינג ה-13 העלה מייק פיאצה את האייז ליתרון, במשחק סוער שכלל קאמבק מטורף של הריינג'רס (3:7 לאוקלנד אחרי שמונה אינינגים), וקיקו קאלרו שמר היטב על הניצחון של אנדרו בראון. גראנד סלאם של מרקו סקוטארו אפשר לאייז להוביל 0:6 אחרי אינינג אחד, אבל הריינג'רס חזרו, לא לפני שמאמנם רון וושינגטון הורחק. הומרים גם לדוני מרפי מאוקלנד, ולמייקל יאנג וג'ייסון בוטס מטקסס.

בונדס יצטרך לחכות

סן פרנסיסקו - וושינגטון 2:3

אחרי 11 אינינגים נכנס רנדי ווין לבסיס הבית והעניק ניצחון לג'איינטס, כשבארי בונדס מסיים עם 0 מ-3 ולא מצליח לשבור את שיא ההומראנס. מי שכן חבט להומר הוא דמיטרי יאנג מהנשיונאלס. שבעה ושמונה לטים לינסקאם מפריסקו, ניצחון לבראד הנסי. בצד השני היה ג'ונה לנאן טוב עם שבעה וחמישה, את ההפסד רשם ריי קינג.


סט. לואיס - סן דייגו 5:10

זו לא העונה של הקרדינלס, אבל קצת נחת הם בכל זאת הפיקו ממנה. עשר ריצות באינינג החמישי כללו עשר חבטות רצופות, שווה לשיא המייג'ורס. לקריסה אחראי דייויד וולס, שרשם 11 חבטות חובה במשחק ושבע ריצות באמתחתו. בריידן לופר זכה בניצחון, סקוט רולן וריאן לודוויק עם הומרים לציפורים האדומות, וגם לאדריאן גונזאלס, חליל גרין וג'ף בלום מהפאדרס.


קולורדו - מילווקי 2:6

הברוורס ממשיכים להסתבך, ולמזלם גם הקאבס הפסידו. שש ריצות על קלאודיו ורגאס תוך שני אינינגים הספיקו לג'וש פוג להגיש היטב שבעה אינינגים ולזכות בניצחון. מאט הולידיי ובראד הופ עם הומרים לרוקיז, פרינס פילדר עם ה-33 שלו למילווקי, ריאן בראון עם ה-21.


יוסטון - שיקגו קאבס 1:2

אריק מאנסון חבט לסינגל בתחתית האינינג העשירי, וזיכה את בראד לידג' והאסטרוס על מוליכת בית המרכז. הקאבס ייאלצו להתמודד עם פציעה של אלפונסו סוריאנו, שתשבית אותו לפחות לשבועיים הקרובים, והפתיחה שלהם הייתה ברגל שמאל. שבעה ושישה לריץ' היל, שמונה ותשעה לוואנדי רודריגז, שהיה וואנדי (!!!) גדול מאוד, וכל זה לא הספיק לשניהם להכרעה. ההפסד למייקל וורץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully