וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרייר חתם ברומא

7.8.2007 / 13:49

השחקן הדני נשאר באיטליה אחרי שבעונה הקודמת שיחק בוידיויצ'י בולוניה. איברהים קוטלואיי צפוי לחזור לקדנציה שנייה בא.א.ק אתונה

כוכב נבחרת דנמרק, כריסטיאן דרייר, חתם לשלוש שנים ברומא. דרייר (24, 2.07 מ') שנמצא בספק למשחקה של נבחרתו מול ישראל מחר (רביעי) בגלל פציעה בקרסול, שיחק בעונה שעברה בוידיויצ'י בולוניה. דרייר שיחק במכללת פלורידה, אבל עזב אחרי שנתיים כדי לחתום על חוזה מקצועני בברצלונה, בה רשם שמונה משחקי ליגה וארבעה משחקי יורוליג ב-2004. דרייר נבחר על ידי ניו ג'רזי נטס בבחירה מספר 51 של הדראפט באותה שנה, אבל מעולם לא שיחק ב-NBA.

איברהים קוטלואיי הוותיק (33, 1.98 מ'), שחקנה של פנרבחצ'ה ולשעבר בפנאתנייקוס, סיאטל, אפס פילזן וא.א.ק אתונה, צפוי לחתום בא.א.ק ולהגיע לקדנציה שנייה בקבוצה היוונית.

טורקוגלו לא מודאג מהפציעה

כוכב נבחרת טורקיה, הידו טורקוגלו, משוכנע שיחלים מהפציעה בברכו עד פתיחתה של אליפות אירופה במדריד בעוד 27 ימים. "אני לא חושב שהפציעה תהווה בעיה עבורי", אמר השחקן בן ה-28 של אורלנדו מג'יק שנאלץ לשבת בצד במהלך מחנה האימונים של נבחרת טורקיה בבורמיו.

טורקיה מקווה לבנות על ההצלחה שלה מאליפות העולם בשנה שעברה אז הגיעה לרבע הגמר. אז היא הסתדרה ללא טורקוגלו וגם ללא מהמט אוקור, שניהם היו פצועים. טורקיה תשחק בבית ג' של האליפות ביחד עם גרמניה, ליטא וצ'כיה.

גם סלובניה פצועה

נבחרת נוספת שסובלת מבעיית פציעות היא סלובניה. רדוסלאב נסטרוביץ', מתיאס סמודיס, יאקה לאקוביץ' וארזם לורבק לא כשירים לחלוטין וביומיים האחרונים התאמנו בנפרד משאר הנבחרת.

"כל השחקנים הזמינים עובדים מאוד קשה", אמר מאמן סלובניה, אלס פיפאן, "הרוח הקבוצתית שלנו נהדרת וכולם מלאי מוטיבציה. זו הסיבה בגללה החלטתי לא להזמין שחקנים חדשים. אנחנו מקווים שהשחקנים הפצועים יחזרו כמה שיותר מהר ושהמשחק שלנו ישתפר". סלובניה תשחק בבית ד' עם פולין, איטליה וצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully