וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן, תכין את המזוודות

7.8.2007 / 13:52

ריאל הציעה לצ'לסי 33 מיליון יורו, ואביו-סוכנו של ההולנדי, הצהיר: "בקרוב דברים צפויים להיפתר". דרנטה סוחב את פיינורד לבוררות

העברתו של אריאן רובן מצ'לסי לריאל מדריד, עשויה להיסגר כבר היום (שלישי). או שלא. כבר שבענו מהמשא ומתן בין הצדדים, אבל כשאביו של הקשר, האנס רובן, שגם משמש כסוכנו, מודיע כי "היום הכל יכול להיסגר", אז אפשר לזקוף אוזניים כדי לקלוט את הרחש המגיע מסטמפורד ברידג'.

לפי העיתון "אס" הספרדי, מדריד הציעה למחזיקת הגביע האנגלי סכום של 33 מיליון יורו, וכעת ממתינים בברנבאו לטלפון מלונדון, שמאשר את ההעברה. אביו של השחקן ההולנדי הצהיר: "ביממה הקרובה הדברים צפויים להיפתר. בני לא יכול לומר מילה בנושא, עד ששני המועדונים יסכמו את העברתו ביניהם, וזאת משום שצ'לסי אסרה עליו להתראיין".

הולנדי אחר ששמו לוהט בשוק ההעברות, וריאל מעוניינת בו, הוא רויסטון דרנטה. הקשר בן ה-20 הודיע לקבוצתו פיינורד כי אם לא תשחררו הוא יילך עימה לבוררות. לצורך כך שכר דרנטה את הרו קניף, עורך דינם לשעבר של האחים פרנק ורונאלד דה בור, אשר אילץ את אייאקס לשחררם ב-1998. פיינורד לא מתרשמת מצעדו של דרנטה והגיבה: "אנו מצטערים שהדברים הגיעו לידי כך. הצהרנו פומבית שאנו רוצים שדרנטה ישאר אצלנו, ואין שינוי בעמדתנו. אנו רוצים בו בפיינורד עוד שנה לפחות, ואולי אף יותר".

ריאל הציעה בעבר 8 מיליון יורו עבור ההולנדי, וגם צ'לסי מעוניינת בו, אבל פיינורד תתגלה במשא ומתן עקשנית מאוד. "אנו דורשים שיתנו לנו את מה שאנו דורשים עבורו. לא סתם החתמנו עד 2011 במועדון". אז כמה בדיוק ההולנדים דורשים? כנראה שהרבה יותר מ-8 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully