וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם קסאנו בדרך לסמפדוריה?

7.8.2007 / 11:51

באיטליה טוענים שריאל תשאיל את החלוץ לקבוצה מגנואה. סוכנו של חוליו קרוז: "הוא רוצה להישאר באינטר". פיורנטינה שואפת להגיע רחוק

"קרוז לנאפולי? לא נראה לי. החוזה שלו גבוה מדי עבורם", אמר אתמול (שני) סוכנו של חוליו קרוז לגבי האפשרות שהחלוץ הארגנטינאי יעבור לעולה החדשה.

קרוז רשם בעונה שעברה 14 משחקי ליגה במדי הנראזורי, אבל למרות שהוא שחקן ספסל, מעמדו נחלש עוד יותר עם הצטרפותו הקיץ של דויד סואזו. עם זאת הסוכן, חורחה צ'יסטרפילר, הכחיש את האפשרות שיעבור לסאן פאולו: "גם אם הוא יסכים להפחית במשכורת שלו אני לא רואה את זה קורה. קרוז רוצה להישאר באינטר כפי שהוא אמר לא פעם בעבר".

דונאדל שואף רחוק

פיורנטינה רוצה צ'מפיונס ליג. הויולה סיימו את העונה שעברה במקום החמישי אחרי שעשו קאמבק מרשים ממינוס 15 נקודות שהופחתו להם בעקבות הקאלציופולי וכעת קשר הקבוצה, מרקו דונאדל, רעב.

"הידיעה שאנחנו מתחילים מאפס נקודות נותנת לנו דחיפה כאילו ניצחנו כבר חמישה משחקים", אמר בעל בעיטת הפצצה, "אנחנו נחושים להצליח בליגה ובגביע אופ"א ולמרות החוסרים בכמה אלמנטים יש לנו פוטנציאל להצליח".

האם קסאנו בדרך לסמפדוריה?

התקשורת באיטליה מדווחת שסמפדוריה קרובה לצרף לשורותיה את חלוץ ריאל מדריד, אנטוניו קסאנו. בגנואה כבר הביעו התעניינות בחלוץ האיטלקי כבר בסיום העונה שעברה, אבל עתה הג'נרל מנג'ר, בפה מארוטה, הגיב כי מדובר בשמועות בלבד ובפנטזיה של עיתונאים.

בארץ המגף כבר יודעים לספר כי כרגע מדובר על כך שריאל מדריד תשאיל את השחקן תמורת 4 מיליון דולר. אם קסאנו יחתום בסטדיו לואיג'י פראריס הוא עתיד לשתף פעולה עם חברו לשעבר ברומא, וינצ'נזו מונטלה.

יובנטוס החליטה לסיים את הרכש

קלאודיו ראניירי, מאמן יובנטוס החדש, הצהיר כי כי סיים את מסע הרכש הקיץ בעקבות הישארותו בקבוצה של ג'יורג'יו קייליני, שחוזר על ידי מנצ'סטר סיטי. "אנחנו לא קונים אף אחד", אמר מאמן צ'לסי לשעבר, "יש כאלה שיחשבו שאנחנו צריכים בלם, קשר או חלוץ, אבל אני חושב שהשוק כבר סגור".

יובנטוס ביצעה בקיץ רכש מאסיבי, הכולל את ג'ורג' אנדרדה, זדנק גריגרה, סרג'יו אלמירון, חסאן סלהמידז'יץ', טיאגו וייס ואנסטראטן. "הייתי מופתע אם קייליני היה עוזב", אמר המאמן בעניינו של מגנה השמאלי של נבחרת איטליה הצעירה והוסיף: "אני שמח שהוא חלק מהסגל שלנו". כזכור, יובנטוס הפסידה בפגרה לניוקאסל והמבורג.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully