וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר ג'רמיין ומיסטר אוניל

7.8.2007 / 10:53

כוכב אינדיאנה הצהיר: "רוצה טרייד ללייקרס", אבל הוסיף ש"אם אשאר, אקבל זאת בשמחה". אלסטון כופר באשמה, בוסטון החתימה את פולארד

ימים מוזרים עוברים על ג'רמיין אוניל. אמש (שני), ניצב במרכז הפרקט, מוקף בילדים דורשי חתימה וצבא עיתונאים, ג'רמיין אוניל נזכר שהזוהר ההוליוודי מתאים לו מאוד. הפורוורד של אינדיאנה פייסרס, שעושה ימיו בלוס אנג'לס ושיתף פעולה במשחק צדקה עם בארון דיוויס ופול פירס, הודיע שהוא מעוניין שקבוצתו הנוכחית תעביר אותו לעיר המלאכים. "הגיע הזמן להמשיך הלאה, ואני רוצה שאינדיאנה תעביר אותי ללייקרס", אמר אוניל בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים.

הפורוורד בן ה-28, שתרם לפייסרס בעונה שעברה ממוצע של 19.4 נקודות, 9.6 ריבאונדים ו-2.64 חסימות, אמר כי פנה להנהלת קבוצתו וביקש מהם טרייד לקליפורניה. "אני אוהב את אינדיאנה ואת אוהדיה, ויש לנו כישרונות צעירים בקבוצה, אבל ברור כי עכשיו הקבוצה בתהליך בנייה, והבהרתי להם שאיני יכול לקחת חלק בדבר הזה. הקריירה שלי במצב בו אני לא יכול לחכות 5 שנים כדי שדברים יתחברו, ופיזית לא אוכל לעמוד בחמש שנים של הפסדים ותקופת שקיעה".

מעברו של אוניל ללייקרס כבר נבחן בקיץ, אז הפייסרס דרשו גם את לאמר אודום ואנדרו ביינום, אך לוס אנג'לס סירבה לשחרר את אודום. "לארי בירד הוא אדם קשה במשא ומתן, והוא מנסה לבצע עיסקאות לא הוגנות. אני רוצה שאינדיאנה תרוויח, אבל אני לא רוצה שיבזזו בגללי את הקבוצה אליה אני עובר", הוסיף אוניל.

חוץ מאוניל, יש עוד אדם אחד שהיה רוצה מאוד לראות את הפורוורד לובש צהוב-סגול, וזה קובי בריאנט. "קובי ואני דיברנו הרבה בקיץ על הגעתי ללייקרס, אנחנו מכירים שנים ויש לנו מערכת יחסים ארוכה. קובי יודע שהוא צריך מישהו נוסף שיעזור לו. אם אהיה בלייקרס, אעזור לקבוצה לזכות באליפות, נעלה את הקבוצה לרמה של הבכירות".

נכון שאוניל אמר דברים ברורים וישירים? נו, מאוחר יותר ד"ר ג'רמיין הפך למיסטר אוניל כשאמר: "אני לא חושב שאם אמרתי שאני רוצה לקבוצות אחרות, זה אומר שאני רוצה טרייד". אוניל לפתע התייחס לבנייה של הפייסרס מכיוון אחר: "אם אעזוב, אז ביליתי 7 שנים נהדרות באינדיאנה, ואם אשאר, אקבל זאת בשמחה".

"בכל עניין הקשור בשחקנינו, אנו מצפים לקבל גמול הוגן עבור העברתם", הגיב בלקוניות לארי בירד, נשיא הפייסרס, להצהרותיו השונות של אוניל, והעביר במידת מה את הכדור לידיים של הלייקרס.

איזה מכות, רק שאלתי שאלה

הגארד של יוסטון רוקטס, רייפר אלסטון, הואשם בתקיפת אדם תחת בזמן שהיה שיכור, אך השחקן טוען כי הוא חף מכל אשמה. אלסטון נחשד כי פגע בפקח חניה שגרר את רכבו ואף ירק בפניו, אבל הגארד טוען אחרת. "צעקנו אחד על השני, מכוניתי נגררה ובסך הכל שאלתי את הפקח לאן העבירו אותה. לא היו שום מכות, או דברים אחרים. הפקח פשוט רץ והזעיק שוטר, ופתאום מצאתי עצמי באזיקים".

דריל מוריי, הג'נרל מנג'ר של יוסטון רוקטס הצהיר בתגובה: "אין לנו עדיין את כל הפרטים, ובכל מקרה זה מאוד מאכזב שאחד משחקנינו מעורב בדברים כאלו. נמשיך לשתף פעולה מול הרשויות, ונכנס לעובי הקורה במקרה הנדון". כזכור, אלסטון לא צפוי להתחיל את העונה הבאה ביוסטון, לאחר שהקבוצה התחמשה ברכזים סטיב פרנסיס ומייק ג'יימס.

חדשות נוספות:

* אל ג'פרסון, שעבר בטרייד תמורת קווין גארנט מבוסטון למינסוטה, הודיע כי הוא מעוניין שהטימברוולבס יאריכו את חוזהו בקבוצה באופן מיידי, וישלמו לו שכר של 10 מיליון דולר.

* בוסטון החתימה את סקוט פולארד על חוזה לעונה אחת בשווי של 1.2 מיליון דולר, המינימום לשחקנים עם ותק על 10 עונות ומעלה בליגה. ופלארד יוסיף לסלטיקס קצת בשר בקו הקדמי המדולל שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully