וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריך להתחיל לספק סחורה"

7.8.2007 / 9:43

נבחרת הכדורסל יצאה לדנמרק ולמרות ההכנה הלקויה והקיץ המסובך, צביקה שרף יודע שכל תוצאה מלבד ניצחון תהווה כישלון

נבחרת הכדורסל של ישראל המריאה לפנות בוקר (שלישי) לדנמרק, שם תפגוש מחר את הנבחרת המקומית למשחק הראשון בטורניר ההזדמנות האחרונה. אחרי קיץ של הברזות, איומי השעייה, ניפויים מפתיעים ומחסור ביריבות אימון, ינסו צביקה שרף וחניכיו לחפות על ההכנה הלקויה עם קמפיין שיעלה אותם לאליפות אירופה.

"אנחנו מתחילם מסע ארוך. לא שיחקנו כדורסל שבועיים וחצי, אבל צריך להתחיל לספק סחורה", אמר שרף לפני ההמראה, "הדנים לא הכי טובים בבית אבל כל קבוצה מסוכנת במשחק הראשון, בבית שלה. עשינו הכנות קשות מאוד, להוציא את החוסר במשחקי אימון. קשה מאוד להתמודד כשאין לך יריבות אימון כמו שהיו לכל הנבחרות אבל זה כבר מאחורינו וכרגע צריך להתרכז במשחקים. אלו שעבדו, כולל אלו שלא נוסעים, עבדו קשה מאוד וכולם עשו את המקסימום".

שרף התייחס גם ליריבה, הנחשבת לחלשה ביותר בבית שיכלול גם את בלגיה ואוקראינה: "אסור לנו לזלזל באף אחד, זה דבר שאני אומר כל יום לשחקנים. מלבד כל הדברים הטקטיים נצטרך להכניס את הלחימה, להראות הרבה רצון וליפול לרצפה כדי להכניס את הרוח המתאימה. אני תמיד דרוך כאילו זה המשחק הראשון שלי בנבחרת אני רוצה לנצח ולהצליח".

יניב גרין אמר: "למדנו את הדנים, הם נבחרת שמשחקת מהר עם הרבה גארדים זריזים שמסתובבים לך בין הרגליים. המשחק הראשון הוא הכי חשוב בקמפיין. על הנייר אנחנו יותר טובים אבל יתרון הביתיות הוא שלהם והביתיות במשחקים כאלו מאוד משמעותית. הם יבואו בטירוף ונצטרך להיות חכמים ולעשות את העבודה". גרין התייחס גם לקיץ הלא פשוט שעבר על הנבחרת ואמר: "התחושה בנבחרת תמיד טובה. עם כל הבלאגן שהיה, אנשים באים ונהנים להיות אחד עם השני".

גיא פניני, שחלקו המדים הלאומיים הפך למשמעותי: "עבדנו קשה ועברנו הרבה ביחד. הייתה הכנה טובה וקשה ואני מקווה שהיא תביא אותנו להציג יכולת שיא במשחק מול דנמרק ושנפתח ברגל ימין. כבוד להיות שחקן מרכזי ואני שמח שאני בכושר טוב ומשתלב טוב. אני מקווה שאני אהיה חלק משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully