וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלארן יבקש מקארגר וקמפבל לחזור

7.8.2007 / 8:34

הפציעות בהגנה יגרמו למאמן אנגליה לפנות לשחקן שפרש מהנבחרת, וגם בלם פורטסמות צפוי לקבל זימון. ניוקאסל ממשיכה להיבנות

הפציעה של ג'ון טרי הדאיגה את ז'וזה מוריניו, אבל בכל הנוגע לסטיב מקלארן הרי שמדובר בכאב ראש אמיתי. בעוד חודש תארח נבחרת אנגליה את זו של ישראל בוומבלי, בדרך היא תפגוש את גרמניה למשחק ידידות והפציעה של טרי חברה לאלו של ג'ונתן וודגייט ולדלי קינג וכעת למקלארן חור גדול בעמדת הבלם לצידו של ריו פרדיננד.

מי שעשוי להוות פיתרון הוא ג'יימי קארגר, שחקן ההגנה הוורסטילי של ליברפול, שרק לפני מספר שבועות הודיע על פרישה מהמדים הלאומיים. "נפגשתי עם ג'יימי פעמיים ואפגש איתו שוב בשבוע הבא. הוא שחקן מאוד חשוב בסגל שלנו", אמר אתמול (שני) מקלארן.

קארגר הושאר מחוץ לסגל נבחרת האריות במשחקה האחרון במוקדמות היורו באסטוניה, נותר מאוד מתוסכל ממעמדו והפרישה לא איחרה לבוא. כעת מקווה מקלארן לפייסו.

שחקן נוסף שעשוי לחזור הוא סול קמפבל. בלמה בן ה-32 של פורטסמות, שהיווה חלק בלתי נפרד מצמד הבלמים הפותח של אנגליה במשך לא מעט שנים, לא הוזמן לנבחרת מאז המונדיאל בגרמניה, אבל מקלארן התייחס לאפשרות זימונו כשאמר: "אי אפשר לסגור את הדלת בפני אף אחד. יהיה טיפשי מצידי לא לספור את סול. מעולם לא אמרתי שיש לי כוונה כזו".

בן חיים: רוצים לתת 100 אחוז בכל משחק

מישהו אחר שהתייחס לפציעתו של טרי הוא בלמה הישראלי של צ'לסי, טל בן חיים. "כמובן שג'ון טרי הוא שחקן פנטסטי. הוא עזר לי להשתלב כאן. יש לנו מספר שחקנים חסרים, אבל אנחנו רוצים לתת 100 אחוז בכל משחק.

"המאמן אמר לי לשחק ואני מנסה לעשות את הטוב ביותר בכל משחק. שחקני ההגנה יכולים לראות הכל מהעמדה שלהם אז כמובן שאנחנו צריכים לתקשר כל הזמן עם שאר חברי הקבוצה ולתת להם הוראות. אבל לא רק אני מדבר. כל הרביעייה האחורית עושה זאת".

ניוקאסל ממשיכה להיבנות

ניוקאסל ממשיכה להתחדש ובצמוד לתוצאות המצוינות שהשיגה במשחקי הידידות האחרונים שלה, החתימה אתמול את מגינה השמאלי של ויאריאל, חוסה אנריקה. השחקן בן ה-21, שמשחק בנבחרת הצעירה של ספרד, עבר למגפאייז בתמורה ל-6.3 מיליון ליש"ט ואמר: "אני מאוד מאמין בסם אלרדייס ואני מאמין שנהיה קבוצת צמרת".

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של ביג סם הוא שחקן ההגנה של סביליה, איביצ'ה דראגוטינוביץ'. חוזהו של הסרבי יסתיים בקיץ הבא ולכן מחזיקת גביע אופ"א עשויה לוותר על שירותיו עכשיו, כך שלפחות תוכל להרוויח עליו כמה ג'ובות.

חדשות נוספות

* מנצ'סטר סיטי הצטרפה לאסטון וילה ולסנדרלנד במירוץ אחר שירותיו של שוער הארטס, קרייג גורדון. הקבוצה הסקוטית כבר אישרה לשתיים האחרונות לדון עם השוער המוערך, אך סיטי עשויה להציע עבורו 10 מיליון ליש"ט, אחד יותר משתיהן. מלבד זאת, מנצ'סטר סיטי ממשיכה בשינוי הסגל, והיום פורסם כי הקבוצה מוכנה למכור את המגן דני מילס, הקשר אוסמאן דאבו והחלוץ פול דיקוב. המאמן סוון גוראן אריקסון החתים כבר שמונה שחקנים בסיטי, מאז הגיע לקבוצה, ובאנגליה פורסם כי גם ג'ורג'יוס סאמראס, דאריוס וואסל וקספר שמייכל עשויים לעזוב את האיצטדיון העירוני של מנצ'סטר.

* מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה, במסגרת עסקת גורדון או בעסקה אחרת, הוא קספר שמייכל. הארטס כבר הביעה את עניינה בשוער הצעיר, בנו של שוער העבר פיטר שמייכל, שבעונה שעברה הושאל מסיטי לפאלקירק.

* מגינה השמאלי של וויגאן, לייטון ביינס, צפוי לסגור סופית באברטון בעסקת העברה בגובה של 5 מיליון ליש"ט, אחרי שיעבור בדיקות רפואיות במועדון ממרסיסייד.

* מאמן סנדרלנד, רוי קין, אישר כי הוא מתעניין בחלוץ טוטנהאם, מידו. המצרי אמור היה לעבור לברמינגהאם סיטי אבל המשא ומתן בינו לבין הכחולים התפוצץ, ואחת מהאפשרויות הבולטות כרגע היא מעבר שלו לצפון-מזרח אנגליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully