וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין קאן

6.8.2007 / 23:22

אוליבר קאן שוער באיירן מינכן הציל את קבוצתו מהדחה סנסציונית בסיבוב ה-1 של הגביע הגרמני ע"י ברגהאוזן. הבווארים ניצחו 3:4 בפנדלים

באיירן מינכן ניצלה הערב (שני) מהדחה משפילה כבר בסיבוב הראשון של הגביע הגרמני אחרי שגברה בחוץ את וואקר ברגהאוזן, קבוצה מהליגה השלישית. הבווארים נגררו לדו קרב פנדלים, אחרי ש-120 הדקות הסתיימו בתיקו 1:1, שם ניצחו 3:4.

באיירן מינכן עשתה הקיץ את אחד ממסעות הרכש הנוצצים ביותר שעשתה קבוצה אי פעם עם החתמה של שמונה שחקנים. פתיחת העונה נראתה נפלא עם זכייה בגביע הליגה הגרמני, אלא שהבועה כמעט והתפוצצה כבר היום.

61 דקות מאופסות נסתיימו בנגיחה של מרקוס ניוברט, שהתרומם גבוה מעל ההגנה הבווארית ונגח למשקוף ופנימה. אוליבר קאן קשישא יכל רק להסתכל על הכדור בהשתאות. אבל ייתכן שבאיירן באמת עשויה מברזל השנה. 18 דקות לאחר שער היתרון, מירוסלב קלוסה, חלוץ הרכש מורדר ברמן, איזן את התוצאה, גם בנגיחה, ושלח את הקבוצות להארכה.

האורחים תקפו בהארכה כאשר הקבוצה מן הליגה השלישית הסתגרה. בדקה ה-116 יכל דניאל ואן בויטן להכריע את המשחק, אבל הבלגי החמיץ בשלומיאליות. הקבוצות הלכו לדו-קרב פנדלים. הבווארים היו רחוקים רק שער אחד מהדחה, אבל אוליבר קאן הוכיח בפעם המי יודע כמה איזה שוער גדול הוא, כשעצר את פנדל תחת לחץ ההדחה. לבסוף הפכו האורחים את היוצרות והעפילו בדוחק רב לסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully