וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול ישראל: העשירייה הסוגרת

6.8.2007 / 23:13

עשר ריצות של בית שמש באינינג השביעי היקנו לה ניצחון 7:10 על נתניה, אבל הטייגרס גמלו ב-3:5. ניצחון למודיעין בהומראן דרבי ולת"א

קבוצה טובה יודעת לנצח משחק גם אם היא נראית כאילו איבדה את דרכה. המוליכה, בית שמש בלו סוקס, עשתה זאת אתמול, כשעם עשר ריצות באינינג השביעי הפכה פיגור 5:0 ליתרון 5:10 ולניצחון 7:10 על נתניה טייגרס. חגיגה אמיתית עם הומרים של ג'ייסון ריס (שש הכנסות רצים) ומייק ליונס הסתיימה במפח נפש מבחינת הנתנייתים ובמיוחד מאט קומיטר, שנחל את ההפסד. ג'ף מור עם הניצחון, סקוט פרלמן עם השמירה.

היום גמלה נתניה לבית שמש בניצחון 3:5, כשארבע מריצותיה נרשמו באינינג השישי, והפכו פיגור 3:1. לאון פיינגולד הגיש היטב שבעה אינינגים מלאים, והנחיל לרפאל ברגסטרום הפסד שני העונה.

מודיעין מיראקל הזיעה מול רעננה וניצחה אותה רק בסיוע הומראן דרבי, לאחר 1:1 בשבעה אינינגים. ג'וש זומברון עם הופעתו הטובה ביותר עד כה ברעננה - שבעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים, אבל לרוע מזלו היה יאן אוקורופסקי לא פחות טוב ממנו, עם 6.1 אינינגים מוצלחים.

ולשטיח של הליגה, פתח תקוה פיונירס, שכהרגלה חטפה מפלה - 8:3 מתל אביב לייטנינג. מייק אטקין זכה בנצחונו הרביעי העונה, כשחמש ריצות באינינג החמישי הכריעו את המשחק. אנדרו מוראלס רשם את ההפסד, והלייטנינג רחוקים כעת משחק אחד בלבד מבית שמש.

הטבלה:

1. בית שמש בלו סוקס 9:24
2. תל אביב לייטנינג 9:22
3. מודיעין מיראקל 13:19
4. רעננה אקספרס 19:13
5. נתניה טייגרס 19:12
6. פתח תקוה פיונירס 26:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully