וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "ראינו שיש לנו כשרון בחלק הקדמי"

לי בוץ

6.8.2007 / 22:33

חרף יכולת לא מזהירה של קבוצתו התלהב אלי כהן מההתקפה, לאחר ה-1:2 של מכבי ת"א על קרית שמונה בגביע הטוטו מול יציעים ריקים

מכבי תל אביב פתחה את עונת 2007/8 עם הפסד מחפיר לסנטה קולומה בחוץ בגביע אופ"א. מאז יום חמישי השיגה הקבוצה שני ניצחונות. הראשון בגומלין נגד קולומה, השני הערב (שני) על עירוני קרית שמונה 1:2 במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו של בית ג'. לפתע הביקורות נראות הרבה פחות רלוונטיות.

לחניכים של כהן יש עוד הרבה מה לשפר כמו הנעת כדור, שצריכה להיות הרבה יותר מהירה, וההבנה בין השחקנים, אבל יחסית למשחק בפתיחת עונה, השילוב בין שחקני הרכש נראה די מבטיח. לאוהדים יש למה לצפות.

השער הראשון של מכבי הגיע אחרי שיתוף פעולה מצוין בין רודי חדד, יניב עזרן ויאניק קמנאן. חדד הזין את עזרן, שהעביר כדור רוחב מדוד, ישירות לראשו של קמנאן, שלא התקשה לנגוח פנימה, שתי דקות לסיום המחצית הראשונה. עומר פרץ בישל באלגנטיות את השני לשבחון, שמונה דקות בתוך המחצית השנייה.

מן הצד השני, נראתה קרית שמונה קצת כבויה וחסרת מעוף. דווקא המשחק הזה יכול היה להיות ניסוי כלים טוב בתנאים די שקטים ולא לחוצים בשביל החניכים של רן בן שמעון, אבל הם לא הצליחו לבצע גם פעולות פשוטות לעיתים. החילוף הכפול של המאמן בדקה ה-70 הניב תפנית חיובית קטנה במשחק, שגם הניבה את הפנדל, אותו כבש צרפתי, אולם עד הסיום לא הצליחו הצפוניים לעשות יותר מזה. סאלח חסארמה הורחק בדקה ה-89 בצהוב שני.

חבל ועצוב שפרנסי ההתאחדות מענישים את אוהדי הקבוצות במשחקי רדיוס, שגם מוציאים לשחקנים את כל החשק כשהם נאלצים לשחק מול יציעים ריקים.

מהלך המשחק

דקה 2 - יובל אבידור הגיע להזדמנות קורצת להעלות את קבוצתו ליתרון מוקדם לאחר ששוער מכבי תל אביב יבריץ' יצא בפזיזות. הכדור עבר סמוך לקורה.

דקה 5 - יניב עזרן השאיר כדור טוב לשבחון, שבעט חלש. אלימלך קלט ללא בעיה.

דקה 7 - התקפה טובה של הצהובים הסתיימה בראש של יניב עזרן, חלוץ הרכש, שנגח גבוה מעל שערו של אלימלך.

דקה 14 - שבחון העביר מסירה נהדרת ליאניק קמנאן, שעצר על החזה, הסתובב ובעט מזווית קשה. אלימלך ירד מהר ונמוך והדף בעזרת הרגליים.

דקה 32 - גיא צרפתי הרים כדור מתוך הרחבה לראשו של ירו בלו, שעלה גבוה ונגח, אבל לא מדויק, מספר מטרים מהקורה של יבריץ'.

דקה 35 - ירו בלו קיבל כדור מצוין ובעט ממפתן רחבת ה-16 גבוה לשחקים, אל מרומי שער 11. לא היו שם אוהדים לתפוס את הכדור כי אם רק כיסאות מיותמים.

דקה 43 - גול!! שיתוף פעולה מצוין בין שלושה שחקני רכש הניב את השער. חדד הכניס כדור אל תוך הרחבה לעזרן, שהגביה מצד אחד לשני. יאניק קמנאן עלה גבוה כדי לנגוח מלמעלה למטה. הכדור פגש את הרשת העליונה של אלימלך. 0:1 למכבי ת"א.

דקה 53 - גול!! עומר פרץ, שנכנס בתחילת המחצית השנייה, היתל בבלם יניב לביא, עקף אותו ושלח כדור מצוין לאורך הקו. שבחון היה במקום כדי להושיט רגל ולכבוש. 0:2 למכבי ת"א.

דקה 57 - שבחון שלח כדור טוב לחדד, שמסר מקו הבסיס החוצה לעזרן. האחרון הגיע בגלישה, אבל פגש לא טוב את הכדור, שיצא החוצה.

דקה 72 - גול!! גיא צרפתי צימק בפנדל, לאחר שויאם עמאשה, שנכנס כמחליף שתי דקות קודם לכן, ספק הוכשל על ידי דרגוסלב יבריץ'. 1:2 למכבי ת"א.

דקה 89 - סאלח חסארמה ספג כרטיס צהוב שני והורחק מהמשחק.

דקה 92 - אוראל אדרי פרץ מצד ימין והעביר רוחב טוב לעזרן, שהגיע באיחור ושלח את הכדור החוצה.

הרכבים:

מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אביב חדד (עוז יפרח, 46), מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית, שירן ייני (עמית אילוז, 85), דן רומן, יוסי שבחון, רודי חדד (אוראל אדרי, 81), יניב עזרן, יאניק קמנאן (עומר פרץ, 46).

עירוני קרית שמונה: שביט אלימלך, ברק בכר (תומר חליבה, 70), סלאח חסארמה (הורחק 89), יניב לביא, עמיר נוסבאום (ויאם עמאשה, 70), עבאס סואן, בני בן זקן, גיא צרפתי, עמנואל אמנגואה, יובל אבידור, יירו בלו (אדריאן רוצ'ה, 81).

"נעמיד את הקבוצה הטובה ביותר"

אלי כהן לא היה מרוצה יתר על המידה בסיום: "אנחנו לא מתלוננים, בכל סגל אנחנו צריכים לשחק טוב ולנצח, אבל הסגל הזה שיחק פחות. כושר המשחק של עזרן ורודי חדד מאוד ירוד, כי הם לא שיחקו למעט משחק אימון אחד. אבל רואים שחדד שחקן טוב, מהיר, מטפל טוב בכדור. יש לנו סגל טוב, ועכשיו העבודה היא לחבר אותם ולעצב את שיטת המשחק".

"עמדנו טוב על המגרש והגענו למצבים", המשיך כהן. "אבל גם ספגנו לצערי מפנדל שאני לא בטוח שהיה. היינו צריכים להתרגל לאירופה ולא לספוג שער, מה שנקרא 'שער חוץ'. חלק מהשחקנים עייף מהחום. ראינו שיש לנו כשרון בחלק הקדמי, אנחנו מסוגלים במבצע אחד להגיע לשער, זה מה שהיה חסר לנו בשנה שעברה. נעבוד קשה ונעמיד פה את הקבוצה הטובה ביותר. שיחקנו נגד קבוצה טובה שמשחקת כדורגל חיובי וטוב והיא תקשה על כל קבוצה".

המאמן המפסיד, רן בן שמעון אמר לאחר המשחק: "היינו קצת סימפטיים היום, היו כמה דברים יותר טובים וכמה פחות טובים. נצטרך לתקן את הליקויים כמו כולם".

לגבי אי הוודאות לגבי המגרש בו תארח קבוצתו את משחקי הביתיים אמר בן שמעון: "אני אאמן את הקבוצה הזאת בכל מגרש שיש. לדעתי זה צריך להיות בקרית שמונה, אנשים אצלנו עובדים על זה, ואני עוד מקווה".

שביט אלימלך סיכם: "היה חסר קהל, היתה חסרה יותר אווירה. משחק אימון לכל דבר. אבל יש עוד שבועיים עד הליגה אז אפשר עוד להתחזק, אני מאמין שנגיע מוכנים לליגה וזאת הנקודה הכי חשובה. זה נראה הרבה יותר טוב ממה שזה התחיל, צריך לתת צ'אנס לשחקנים שעלו מהליגה השניה. אני מאמין שעם חיזוק טוב, ומבוקר ושחקנים בעלי שיעור קומה, לא סתם חיזוק כדי להגיד שהבאנו חיזוק, נהיה קבוצה טובה בליגה".

גם אלימלך התייחס לפסילתו של המגרש בקרית שמונה: "אני מתפלל כל בוקר שאולי מישהו שם בהתאחדות יתעשת על עצמו ויבין שהוא עשה טעות בהחלטה הזו. אני חושב שאפשר ורצוי לשחק בקרית שמונה".

דן רומן, שערך את הופעת הבכורה, אמר: "זו הרגשה טובה. פתחנו ברגל ימין. אני שמח שניצחנו. אני בטוח שמכבי תיאבק השנה על כל התארים. זאת המטרה. אנו עולים כל משחק בשביל לנצח, בכל מפעל. לא קשה להגיד 'אליפות', אבל כעת, אחרי משחק ראשון בגביע הטוטו זה יהיה מגוחך. כדי להגיע לתואר צריך לעבור שלבים רבים".

על היריבה הטורקית בגביע אופ"א אמר רומן: "אנו לא יודעים הרבה עליהם, מלבד העובדה שהם בליגה השנייה, אבל אי אפשר להקל ראש באף יריבה. ראינו מה קרה נגד האנדוראים בשלב הראשון. נבוא מוכנים לכל משחק. אני לא יודע אם לא באנו מוכנים למשחק נגד קולומה, אך קרה מה שקרה ולמדנו לקח. למשחק הזה נגיע מוכנים יותר".

רודי חדד: "אני צריך להתרגל לחום הכבד ולשיתוף פעולה עם החברים שלי. יש לנו עוד הרבה עבודה כדי לשחק יחד ולהתגבש. בסך הכל היה משחק טוב ויהיה בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully