וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: ניסים ונפלאות בבירת הנגב

אורן ניסים, שהגיע מכפ"ס, כבש שלושער ב-0:4 של ב"ש על רמה"ש. נצרת עילית-הכח ר"ג 3:1. אבו חצירא חתם לשלוש שנים נוספות בהפועל פ"ת

המחזור הראשון של גביע הטוטו בליגה הלאומית, שהחל ביום שישי, נמשך היום (שני) עם שני משחקים במסגרת בית ב'.

הפועל באר שבע, שעברה לאחר קיץ ארוך ומתיש לידיה של אשת העסקים אלונה ברקת, הביסה 0:4 את עירוני רמת השרון לעיני 3,000 צופים נלהבים בווסרמיל. גיבור הניצחון של הקבוצה מבירת הנגב היה הרכש מהפועל כפר סבא, החלוץ אורן ניסים, שכבש שלושער בדקות 37, 57 (בפנדל) ו-88. הנבחן שצ'אווה הוסיף עוד אחד דקה לסיום. רון בן נחום מרמת השרון הורחק בדקה ה-56. באר שבע תפסה את ראשות הבית לאחר הניצחון.

בבאר שבע היו מרוצים מהתצוגה ומיכולתו של שצ'אווה, שהלהיב את הקהל. מרקו בלבול, מאמן הקבוצה, אמר: "אני שמח שהתחלנו ברגל ימין, אבל יש עוד הרבה עבודה לפנינו". גם אלי זינו הבעלים הקודם של הקבוצה, הוזמן למשחק וישב ביציע הכבוד לצד אלונה ברקת וראש העיר יעקב טרנר. ברקת התרשמה מהאווירה באצטדיון, שבו נערכות עבודות שיפוץ נרחבות.

המשחק השני הפגיש בין הפועל נצרת עילית שאירחה את היורדת מליגת העל, הכח עמידר רמת גן, שחזרה מהצפון עם שלוש נקודות לאחר ניצחון 1:3. האורחים עלו ליתרון משער עצמי של אלירן אלקיים בדקה ה-28. שתי דקות בתוך המחצית השנייה הישווה ראג'ה זועבי את התוצאה, אלא שגיא לוי חתם את התוצאה עם צמד (66 ו-73).

אבו חצירא חתם לשלוש שנים בהפועל פ"ת

הפועל פתח תקווה, שנשרה בעונה שעברה לליגה הלאומית, ממשיכה למצב את הסגל שלה לעונה הנוכחית. היום (שני) חתם חלוץ הקבוצה שמעון אבו חצירא על חוזה לשלוש שנים נוספות. שחקן נוסף שחתם בקבוצה הוא ליאור לינצ'נסקי, שהשתייך בעבר לסגל המורחב של מכבי נתניה ושיחק בעונה שעברה בבית"ר/שמשון תל אביב.

אבו חצירא הוא תוצר מחלקת הנוער של בית"ר נס טוברוק. אורי מלמליאן, המאמן החדש של הקבוצה, הביע את אמונו בשחקן, שהחל לקבל קרדיט בתקופתו של אייל לחמן.

החלוץ המלאבסי זכור בעיקר מהתקרית בשנה שעברה במשחק גביע הטוטו שם התעמת עם שוער מכבי חיפה ניר דוידוביץ' כשבסופה של אותה תקרית הורחק השוער לארבעה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully