וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישגים מצויינים לרוכבים הישראליים

6.8.2007 / 9:30

ענבר רונן ניצחה בתורכיה, שלומי חיימי סיים שני בשוויץ, דרור פק'ץ סיים שלישי בגרמניה ותומר בוכר במקום ה-39 בגביע העולם

אלופת ישראל באופני הרים, ענבר רונן (CCC), ניצחה אמש בתחרות הרים מדרג C2 שנערכה באיזמיט, טורקיה. התחרות, השייכת לסבב גביע תורכיה מזכה את רונן ב-30 נקודות דירוג, האמורות להחזירה ל-50 המקומות הראשונים בעולם. התחרות התקיימה בגובה של 1500 מטר, דבר שהקשה על המתחרים. התחרות כללה ארבע הקפות של 6.5 ק"מ ובסה"כ 26 ק"מ . ענבר סיימה בזמן של 1:38:20 שע', כחמש דקות לפני המקום השני. ענבר, שהגיעה רק זמן קצר לפני התחרות לתורכיה שכן היא סבלה מוירוס בטן, נאלצה לזנק אחרונה, אולם בתצוגת רכיבה מעולה הצליחה לעקוף את המתחרות ולסיים במקום הראשון. בסיום התחרות אמרה ענבר: "היתה תחרות טובה , היא היתה חשובה לי כהכנה לאליפות העולם ולצבירת נקודות דרוג , אני מרגישה שיפור ומקווה שהוא יימשך".

אלוף ישראל באופני הרים שלומי חיימי (SWISSPOWER) סיים אתמול בערב במקום המקום שני בתחרות סבב גביע שוויץ, שנערכה אמש בברן, בזמן מצויין של 1:44:51.429 שע', כאשר הוא שני רק לאלוף אירופה תומר ליכטשר. המקום השני העניק לשלומי 80 נקודות דרוג בסבב והביא אותו למקום הרביעי בסבב גביע שוויץ לאחר שש תחרויות עם 244 נקודות. ניצן מרגלית סיים במקום ה-20 בזמן של 1:55:37.108 שע'.

תומר בוכר (מסטרס חיפה) השתתף בסבב גביע העולם באופני כביש – התחרות נערכה בבלגיה, שם רכב תומר במסגרת קבוצת crabbe-performance. תומר סיים את הטור במקום ה-39, והיה לרוכב הישראלי הראשון שמסיים את התחרות המסורתית. הטור בן שלושת הימים נערך כחלק מסבב גביע העולם ונחשב לאחד ממרוצי הנוער הקשים ביותר. הטור - LIEGE – LA GLEIZE כלל ארבעה שלבי רכיבה ונערך בסביבת העיר ליאז' בבלגיה, איזור הררי, והטור נחשב כתחרות טיפוס. הטור נערך על שלושה קטעי רכיבה במרחק מצטבר של 275 ק"מ + 12 ק"מ נגד שעון קבוצתי וזמן הרוכב המנצח מבלגיה עומד על 7:25:10 שעות. תומר, הרוכב הישראלי הראשון שמסיים את התחרות המסורתית, סיים 16:51 דקות אחריי המנצח.

דרור פק'ץ (סובארו-גארי פישר) סיים אתמול במקום השלישי אתמול במרוץ אופני ההרים בסבב ה-EURIGIO CUP בגרמניה, בסבב משתתפים בעיקר רוכבים מגרמניה, הולנד ובלגיה. למקצה העלית שכלל את רוכבי העלית בוגרים, עלית נוער ועלית U23 זינקו 120 רוכבים. הרוכבים רכבו שש הקפות באורך של 6.3 ק"מ. בסיום המרוץ פקץ' סיים שלישי בין רוכבי העלית גברים ובמקום השביעי הכללי. ביום ראשון פקץ' יתחרה במסלול הקצר והפתוח של אליפות העולם במרתון, ב-15 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully