וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדס, רודריגז - ועכשיו גלאווין

6.8.2007 / 16:13

גם המגיש של המטס נכנס להיסטוריה, כשקצר ניצחון 300 בקריירה, 3:8 על הקאבס. אריזונה טאטאה את הדודג'רס, בוסטון ניצחה בסיאטל

שיקגו קאבס - ניו יורק מטס 8:3

בבוקר יום ראשון היו אלה בארי בונדס ואלכס רודריגז, היום (בין ראשון לשני) זה היה הרגע הגדול של טום גלאווין. המגיש בן ה-40 של המטס קצר את נצחונו העשירי העונה וה-300 בקריירה, מה שמצרף אותו לרשימה מכובדת של עוד 22 מגישים שנכנסו למועדון 300 לפניו.

"זו בעיקר תחושה של הקלה", אמר גלאווין, "באיזושהי נקודה בזמן זה פשוט יישכח, אבל אני יודע באיזו חברה אני נמצא, וזו חברה שאני גאה להיות בה". גלאווין סגר משחק של 6.1 אינינגים וסטרייקאאוט אחד בלבד, מה שהספיק מול ג'ייסון מארקי והקאביז, עם סיוע של קרלוס דלגאדו - שתי חבטות וארבעה ריביז. אלפונסו סוריאנו משיקגו נקע את רגלו באינינג הראשון ויצא מהמשחק, המגיש קרי ווד חזר לקאביז מפציעה ארוכה (עד הפציעה הבאה) והגיש במשחק.

NL: אריזונה חולמת

לוס אנג'לס דודג'רס - אריזונה 3:0

זה גדול. זה ענק. זה ברנדון ווב. המגיש הכוחני של אריזונה, סיי יאנג בעבר (היי - אולי לא יהיה העונה, אבל עדיין מלך), טיגן ארבעה חובטים במשחק מלא של תשעה אינינגים, ניצח כמעט לבד את הדודג'רס, ובסדרה הזו מילת המפתח היא "סוויפ". ארבעה משחקים מפרידים כעת בין אריזונה לדודג'רס, כשבתווך סן דייגו עם משחק וחצי מהנחשים. שבעה וחמישה לבראד פני, בהופעה טובה וחסרת תמיכה התקפית.


סן דייגו - סן פרנסיסקו 4:5

בארי בונדס זכה ליום מנוחה, וינסה לשבור את שיא ההומראנס בבית בסן פרנסיסקו, ובינתיים הפאדרס ניצחו את הג'איינטס ושמרו על פער של 1.5 משחקים מהפסגה. דאג ברוקייל עם הניצחון, טרבור הופמן עם השמירה וויני צ'וק עם ההפסד. הומר לבנג'י מולינה בסן פרנסיסקו.


מילווקי - פילדלפיה 8:6

אוי ואבוי, איזו קריסה של פרנסיסקו קורדרו והבולפן. הברוורס היו בדרך לניצחון קל, 1:6 באינינג התשיעי, ואז באה נפילה ענקית, שכללה הומר בן שתי ריצות של ג'ייסון וורת' מידי מאט וייז ועוד שלוש ריצות כשקורדרו על הגבעה, בהן פגיעה בריאן הווארד עם בסיסים מלאים, מה שכפה ריצה הביתה. באינינג ה-11 חבט ווס הלמס לדאבל בן שתי ריצות ונתן לחוזה מסה שמירה ולברט מאיירס ניצחון. מני פארה עם ההפסד, הומר לריאן בראון ממילווקי.


וושינגטון - סט. לואיס 3:6

כמה עצוב בסט. לואיס, כמה עצוב, כשהאלופה פשוט מתפרקת. בצד השני, ניצחון שישי ברציפות לנשיונאלס, והמאזן שלהם הוא 60:51, עם יכולת ענקית של ריאן צימרמן, שרשם שלוש חבטות כולל סינגל באינינג השמיני שהעלה את קבוצתו ליתרון 3:4. ריי קינג עם הניצחון וצ'אד קורדרו עם השמירה. בצד השני נוצח ריאן פרנקלין, והרס הופעה מצוינת של אדם ויינרייט, עם שבעה ושבעה.


אטלנטה - קולורדו 5:6

אחרי עשרה אינינגים הצליחו הברייבס לנצח, בזכות סינגל של יונל אסקובר על טיילור בוכהולץ, כשאוסקר ויאריאל רושם ניצחון. הומר לצ'יפר ג'ונס מאטלנטה.


פלורידה - יוסטון 5:6

7.1 אינינגים טובים ושמונה חשמולים לסקוט אולסן בפלורידה, מאט אלברס עם ההפסד. הומר להנלי רמירז מהמארלינס, שמירה לקווין גרג.


המשחק בין פיטסבורג לסינסינטי נדחה.

AL: המרכז בוער

סיאטל - בוסטון 9:2

אחרי ערימות הקש שאכלה בסיאטל בסדרות האחרונות, בוסטון יצאה מנצחת בזכות משחק כוחני של אחד המועמדים לסיי יאנג, ג'וש בקט. המגיש גזר קופון על 6.2 אינינגים ותשעה חשמולים עם ניצחון מספר 14 העונה, כשהוא נעזר בהומר של מני רמירז ותרומה התקפית סולידית של שאר השחקנים, ובעיקר מקוקו קריספ עם שני דאבלים. שישה וחמישה למיגל בטיסטה בהפסד.


אוקלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 4:3

ומי שניצלו את ההפסד של המארינרס הם האיינג'לס, שהשיבו את היתרון בראש המערב ל-3.5 משחקים. עם 6.2 אינינגים וחמישה טיגונים זכה ג'ון לאקי בניצחון ה-14 שלו העונה, כשהוא מסתייע בשתי חבטות ובשלושה ריביז של גארט אנדרסון. פרנסיסקו רודריגז עם השמירה, קיקו קאלרו עם ההפסד ודן ג'ונסון עם הומר לאוקלנד. שישה ושישה לדני הארן, ששומר על ERA יפה של 2.46.


דטרויט - שיקגו וייט סוקס 3:1

הגרביים ממשיכים לעשות טרור לטייגרס, הפעם בקומריקה פארק. גאווין פלויד הגיש שישה אינינגים טובים עם שישה אוורורים, בובי ג'נקס שמר ודטרויט ממשיכה להסתבך בבית המרכז. ג'ורדן טאטה רשם את ההפסד, למרות הומר של מגליו אורדונייז נגד קבוצתו לשעבר. ומי מרוויחה מכל הסיפור?


מינסוטה - קליבלנד 0:1

מינסוטה, כמובן, שעם ניצחון ענק של סקוט בייקר (שמונה וארבעה), תוקעת את האינדיאנס במקום ובמקביל ממשיכים להתקדם בטבלת המרכז. המצב הוא כדלקמן: קליבלנד בראש, דטרויט בפיגור של חצי משחק ואפילו הוייט סוקס, עם עשרה משחקים מאחור, עדיין עם סיכוי מסוים. שבעה וחמישה לפאוסטו קרמונה בהפסד, ג'ו ניית'ן עם השמירה.


ניו יורק יאנקיז - קנזס סיטי 5:8

ובסופו של דבר, מי שמרוויחה הכי הרבה מהבלגאן במרכז היא ניו יורק, ששומרת במקביל על פער של שבעה משחקים מבוסטון. ההפסדים של סיאטל ודטרויט קידמו את היאנקיז במאבק הויילד קארד, כשכעת לפסים ולמארינרס פיגור חצי משחק מהטייגרס. מייק מוסינה עם ניצחון שביעי העונה, אחרי שישה ושלושה, ומריאנו ריברה עם השמירה. הומרים למלקי קבררה והידקי מאטסוי בניו יורק, ולרוס גלואד בקנזס סיטי. גיל מש עם ההפסד.


טורונטו - טקסס 1:4

דסטין מקגאוון ממשיך בשרשרת הופעות שממחישה כמה פוטנציאל יש בו. שמונה ושישה של איש הפאות העניקו לו ניצחון שמיני העונה, על ברנדון מקארתי מהריינג'רס. הפיקנטריה: ההומר היחיד במשחק היה שייך לטקסס ולאקס בלו ג'יי, פרנק קטלונוטו. שמירה מספר 20 לג'רמי אקארדו.


טמפה ביי - בולטימור 11:3

אריק בדארד הוא גבר של החיים, מלך העולם ומועמד וואלה! בייסבול לסיי יאנג. בדארד נחלץ מפיגור 3:1 בזכות אינינג רביעי קטלני בן שש ריצות של חבריו להתקפה, וקצר ניצחון 12 העונה עם 6.2 אינינגים מרהיבים, שכללו 11 נפנופים. מלווין מורה, מיגל טחאדה ואוברי האף עם הומרים לאוריולס, קרל קרופורד ובי ג'יי אפטון לדוויל רייס. אנדי זוננשטיין עם ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully